Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 hvilken av de greske øyene anbefaler dere? vil til en gresk øy men får ikke bestemt meg.... ikke kypros, alt for dyrt. heller ikke disse øyene hvor det er stooore avstander mellom flyplass og hoitell, da tenker jeg buss og båt!
Gjest Melk Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Jeg liker godt Naxos og Samos. Samos er forholdsvis stille, og har ikke fantastiske sandstrender. til gjengjeld er det ikke langgrunt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 landgrunt er jo ikke såå veldig negativt da. men det må være fine strender... men er det ikke disse to øyene som en må ta båt osv?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 prøv skiathos ! Kjempe flott øy,med de beste strendene i hele hellas. Sjekk her : http://www.GreeceTravels.no
*SOL* Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Enig i Skiathos! Nydelige strender og bra med liv. Ta båtturen rundt øya vist du skal dit. Den turen er til å annbefale. Prøv og resturanten Asprolitos, vist den eksisterer ende.
Gjest Melk Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 landgrunt er jo ikke såå veldig negativt da. men det må være fine strender... men er det ikke disse to øyene som en må ta båt osv? Går fly til Samos
nina alice Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Forelsket med i Naxos i fjor sommer, bodde ved den flotte stranden Plaka. Leide "studio" på Plaka Camping (studio = ett-roms leilighet med bad). På Plaka-stranden soler du deg naken eller påkledd!! Fritt valg! Dit skal jeg igjen, men til sommeren skal jeg avgårde til en annen gresk øy: Lesvos. Mvh Nina
Veslejenta Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Naxos er min favoritt! Dit skal vi i august.
gladidag Skrevet 12. april 2005 #12 Skrevet 12. april 2005 Lesvos er nydelig, Korfu og Chios er og fint.
Trampe Skrevet 15. april 2005 #14 Skrevet 15. april 2005 Chios er ei lita nydelig øy. Ikke så turistpreget som de andre i Hellas, med hyggelig lokalbefolkning og god mat. Ta kontakt med Gullivers reiser, har brukt de flere ganger. De er eksperter på Hellas.
Nellie Cortado Skrevet 16. april 2005 #15 Skrevet 16. april 2005 Zakynthos Det er kjempe fint på Zakynthos. I motsetning til mange av de andre greske øyene så er denne grønn og frodig. Også er den tilholdssted for havskilpadder. Anbefales.
Gjest Skarp Skrevet 19. april 2005 #17 Skrevet 19. april 2005 Hei. Har vært på 9 øyer i Hellas, og jeg anbefaler Skiathos på det sterkeste. Her finner du de flotteste strendene du kan tenke deg, og det er mange av dem rundt hele øya. Kos deg - jeg har bestilt tur til Side i Tyrkia i dag, tenkte å prøve noe nytt. Blir spennende å se - mange delte meninger om det landet her inne. he he
Mixelite Skrevet 16. mai 2005 #19 Skrevet 16. mai 2005 Chios er ei lita nydelig øy. Ikke så turistpreget som de andre i Hellas, med hyggelig lokalbefolkning og god mat. Ta kontakt med Gullivers reiser, har brukt de flere ganger. De er eksperter på Hellas. Jeg er enig i at Chios er ei fin øy! Vi har reist dit 10 ganger siden 1990 og skal ned igjen i sommer. -men Gulliver flyr ikke til Chios lenger. Nå må man bruke http://www.lilleputreiser.no eller http://www.wtn.no
hilli Skrevet 17. mai 2005 #20 Skrevet 17. mai 2005 Anbefaler Korfu eller Poros. :-) Jeg anbefaler også Poros, stille, rolig, avslappet og romantisk. Og bitte liten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå