Gå til innhold

hvilken gresk øy anbefaler dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det som er best med Poros, foruten at det er en liten og koselig øy, er at du har både Athen og Peloponnes rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg kan anbefale Lefkas i allefall!

En bitteliten rolig øy. Der vi bodde (husker navnet på byen) var strendene veldig lange men smale. Men siden det var lite mennesker der spilte det ingen rolle. Vi kjøpte oss flytemadrasser og lå i sjøen på de hele dagen. mmmm deilig...

Jeg kan anbefale en utflukt med båt! Vi var på dagstur til naboøyene (bla scorpios, øya til familien onassis). En helt fantastisk tur!

Lefkas er en romantisk øy, men jeg var der med ei venninne og vi koste oss skikkelig!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Lefkas i allefall!

En bitteliten rolig øy. Der vi bodde (husker navnet på byen) var strendene veldig lange men smale. Men siden det var lite mennesker der spilte det ingen rolle. Vi kjøpte oss flytemadrasser og lå i sjøen på de hele dagen. mmmm deilig...

Jeg kan anbefale en utflukt med båt! Vi var på dagstur til naboøyene (bla scorpios, øya til familien onassis). En helt fantastisk tur!

Lefkas er en romantisk øy, men jeg var der med ei venninne og vi koste oss skikkelig!

Pam

Bodde du i Nidri? Jeg skal dit i juli med en venninne og to fjortiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå

Naxos - om tre uker er vi på vei dit - for fjerde gang!

Gleder meg til å treffe "gamle" kjente, sløve på stranda, kose meg i kveldsvarmen på terassen med en kald øl, sitte på uterestauranter om kvelden, gå hånd i hånd med kjæresten min i gamlebyen............... å bare tre uker til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Bodde du i Nidri? Jeg skal dit i juli med en venninne og to fjortiser!

Ja det var Nidri vi var i!

Byen er kjempeliten! Man kan gå igjennom "handlegaten" på 10 minutter og i tillegg ha rukket innom noen butikker :ler:

Men det er vel rundt 5 år siden jeg var der nå så det kan ha skjedd mye siden den gang. Byen er utrolig koslig og det var iallefall 1 diskotek der. Er dere ute etter avslapping og kos er dette riktig sted, men hvis dere vil ha litt mer liv tror jeg dere burde valgt et annet reisemål...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...