Gå til innhold

Hva tror vi om Eirik Jensen?


Mkigjen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest alt om saken, men har fått med meg ting i grove trekk. Den jobben hans var en veldig spesiell en
og at han nok opererte i mange gråsoner er også klart, men det måtte vel til for å kunne fremstå som ekte i miljøet.
Det er formildende omstendigheter her, men samtidig...det er mulig at han har gjort ting han ikke burde, men sett
i lys av hva jobben angivelig dreide seg om, så fortjener han ikke en slik type størrelse på straff. 
Det er innviklet og vanskelig dette her, men jeg tror faktisk på ham. Glad for at jeg ikke sitter i juryen.  :klo: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16
13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ikke lest alt om saken, men har fått med meg ting i grove trekk. Den jobben hans var en veldig spesiell en
og at han nok opererte i mange gråsoner er også klart, men det måtte vel til for å kunne fremstå som ekte i miljøet.
Det er formildende omstendigheter her, men samtidig...det er mulig at han har gjort ting han ikke burde, men sett
i lys av hva jobben angivelig dreide seg om, så fortjener han ikke en slik type størrelse på straff. 
Det er innviklet og vanskelig dette her, men jeg tror faktisk på ham. Glad for at jeg ikke sitter i juryen.  :klo: 

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 15.05, The Kitten skrev:

Jensen og Breivik har ikke fått samme straff. Straffene for voldtekt og overgrep mot barn er også høyere enn du påstår.

Ingen grunn til sikringsdom for Jensen. Han kommer ikke til å jobbe mer som skitten politimann uansett hva som skjer. Breivik derimot trenger vi å beskytte samfunnet for. Det behovet er ikke der visavis Jensen. Breivikdommen handler om å beskytte oss mot at han gjentar ugjerninger, men det er også noe Breivik ønsket selv. Han ønsket seg pressedekning. Rettssaken mot breivik mer mer belønning enn det var straff.  Jensen derimot blir straffet uten at han ønsket det selv, og uten at han utgjør noe fare for samfunnet.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...