Gå til innhold

Snapchat mens man kjører lastebil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, WCKD skrev:

Kan du vennligst opplyse hvilket firma dette gjelder så vi kan gå til politiet med det og få inndratt samtlige førerkort siden dere åpenbart ikke er i stand til å forvalte førerretten deres på en forsvarlig måte?

Dere kjører det farligste kjøretøyet i trafikken, og dere har null respekt for medtrafikantene deres. At dere tilbringer så mye tid på veien gjør dere ikke til perfekte sjåfører, tvert i mot gjør det at dere blir uoppmerksomme og handler utelukkende av automatikk.

Jeg blir skremt når jeg leser slikt. Og hvorfor faen skal dere filme og laste det opp i en gruppe? Er dere 12 år?

Jeg tror nok at politiet driter i om du anmelder dette til politiet. Ifølge deg så skal samtlige yrkessjåfører og andre trafikanter ha beltet på seg og holde begge hendene på ratten for hver eneste meter som de kjører.

I de fleste ulykkene hvor lastebiler er involvert så er det personbiler som har kommet over i motsatt kjørefelt som altså resulterer i frontkollisjoner, eller at lastebilsjåføren har fått en aksling eller to utenfor veibanen noe som ofte resulterer i at lastebilen/hengeren velter. Men jeg kan med sikkerhet si at lastebilsjåfører er bedre sjåfører og bedre trafikanter enn hva en vanlig billist er.

Anonymkode: 5dc1c...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, WCKD skrev:

Kan du vennligst opplyse hvilket firma dette gjelder så vi kan gå til politiet med det og få inndratt samtlige førerkort siden dere åpenbart ikke er i stand til å forvalte førerretten deres på en forsvarlig måte?

Dere kjører det farligste kjøretøyet i trafikken, og dere har null respekt for medtrafikantene deres. At dere tilbringer så mye tid på veien gjør dere ikke til perfekte sjåfører, tvert i mot gjør det at dere blir uoppmerksomme og handler utelukkende av automatikk.

Jeg blir skremt når jeg leser slikt. Og hvorfor faen skal dere filme og laste det opp i en gruppe? Er dere 12 år?

Du må nok gå drastisk til verks da, for det gjelder ikke bare det firmaet. Kjenner ikke en eneste sjåfør som ikke gjør det, og jeg kjenner mange sjåfører rundt forbi

Anonymkode: 5ee3d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være troll disse som mener at dette er greit, eventuelt gutter på under 22 år som ikke har utviklet risikoanalyse ennå. (Eller begge deler). Denne helt syke "skjer ikke meg" holdningen er jo helt på trynet. Kanskje til det beste om alle som syns det er greit å snappe osv mens man kjører, kjører ihjel hverandre og sender til en snapgruppe for idioter på veien. Sistemann som overlever i gruppa får snaptrofé, juhu. 

Anonymkode: 683b8...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de som mener dette ikke er verre enn å kjøre 10 over fartsgrensen uten bilbelte har barn som går til og fra skolen og venner, og må krhsse veien eller til og med gå langs trafikkert vei..

 Mobilen tar fokuset bort fra veien og trafikkbildet. Skulle tro litt mer fra terorien sitter. Tenk litt over hvor mange meter vogntoget kjører mens føreren ser ned i telefonen, hvor mye lengre reaksjonstiden er.. 

Anonymkode: 7e5e8...bba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har barn, skulle det står i innlegget over her. 

Anonymkode: 7e5e8...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange i personbil som sitter å runker når de kjører, så ikke bare lastebilsjåfører som gjør dumme ting 

Anonymkode: 5ee3d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...