AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg har en bekjent som kjører lastebil og omtrent daglig legger ut masse snapper og videoer mens han kjører. Kan jeg melde fra noen steder anonymt? Anonymkode: 7e5e8...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Del Skrevet 27. august 2018 Politiet så klart. Anonymkode: 26ec7...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Del Skrevet 27. august 2018 Please gi beskjed til politiet med bevis! Han kan drepe deg, meg, barna våre:( Anonymkode: e411d...dba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yorker Skrevet 29. august 2018 #4 Del Skrevet 29. august 2018 Ærlig talt, det er vel på kanten. Ser jo folk som er på mobilen mens de kjører daglig, å peke ut en person blir vel mer som hat. Tenk på deg selv; før du tenker på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #5 Del Skrevet 30. august 2018 Det er jo ikke vanskeligere å filme mens man kjører enn å drikke kaffe eller spise en brødskive. Det er lov å filme mens man kjører og for alt du vet kommer kommentarer etc til når vedkommende står i ro. Anonymkode: 134f1...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 31. august 2018 #6 Del Skrevet 31. august 2018 Ja, det er helt normalt. De fleste jeg kjenner som kjører gjør det og jeg kjenner til og med en som legger mobilen i instrumentpanelet og ser på film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. september 2018 #7 Del Skrevet 1. september 2018 På 29.8.2018 den 16.53, Yorker skrev: Ærlig talt, det er vel på kanten. Ser jo folk som er på mobilen mens de kjører daglig, å peke ut en person blir vel mer som hat. Tenk på deg selv; før du tenker på andre. Hat? Tuller du? Hva sier du om vedkommende kjører på og dreper den personen som står deg nærmest fordi han så litt for lenge på telefonen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 1. september 2018 #8 Del Skrevet 1. september 2018 Mener virkelig folk her at dette er greit?! Skrive meldinger, filme, SE på film mens man kjører? Det er jo sykt. Er det rart det skjer bilulykker? "Tenk på deg selv"? Hva hjelper det om man tenker/passer på seg selv når det kjører slike amøber rundt i gatene? Tips politiet sier nå jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #9 Del Skrevet 1. september 2018 På 31.8.2018 den 5.52, R730 skrev: Ja, det er helt normalt. De fleste jeg kjenner som kjører gjør det og jeg kjenner til og med en som legger mobilen i instrumentpanelet og ser på film Anonymkode: d1f92...517 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #10 Del Skrevet 4. september 2018 Jeg holder på med chatroulette når jeg kjører lastebil.... Anonymkode: a993f...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Del Skrevet 6. september 2018 Er denne fyren ifra Haugesund? Anonymkode: 78ce0...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yorker Skrevet 7. september 2018 #12 Del Skrevet 7. september 2018 På 1.9.2018 den 10.02, penny_ skrev: Hat? Tuller du? Hva sier du om vedkommende kjører på og dreper den personen som står deg nærmest fordi han så litt for lenge på telefonen? Så klart hadde jeg blitt forbannet? Men å se på mobilen er såpass vanlig nå til dags at hvis man skal anmelde noen for mobilbruk, så er det bare hat. Tar man seg en tur i byen så ser man garantert noen som er på mobilen, skal man ta regnr og anmelde hver eneste? Her tror jeg TS har bare et hat for den personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 8. september 2018 #13 Del Skrevet 8. september 2018 6 timer siden, Yorker skrev: Så klart hadde jeg blitt forbannet? Men å se på mobilen er såpass vanlig nå til dags at hvis man skal anmelde noen for mobilbruk, så er det bare hat. Tar man seg en tur i byen så ser man garantert noen som er på mobilen, skal man ta regnr og anmelde hver eneste? Her tror jeg TS har bare et hat for den personen. Det er også veldig vanlig å bryte fartsgrensene, men er det greit av den grunn? Det er jo litt forskjell på å ta et tilfeldig regnr. i byen og anmelde personen, og å se en person legge ut bilder hver eneste dag fra bak rattet. Hva er det med verden nå for tiden? Sier man i mot noen er det bare "hat". Merkelig tankegang. Poenget her er å få personen til å slutte (selv om jeg tviler på at det er mulig), TS kan jo i stedet for å anmelde si fra til arbeidsgiver, for eksempel. Vedkommende fortjener en smekk på fingrene! H*n kan jo selvfølgelig bare si fra direkte til personen også, men det tviler jeg hvert fall på at fungerer. Har prøvd selv, for å si det sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #14 Del Skrevet 8. september 2018 Lurer på om vi kjenner samme person. Datet en fyr som holdt på sånn. Filmet hver gang han vår ute å kjørte lastebil og sin egen bil. Meld ifra til transportfirma han kjører for. Anonymkode: cd41e...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #15 Del Skrevet 8. september 2018 Hahaha, jeg jobbet innen transport og vi har egen Snapchatgruppe der også sjefene og bedriftseierne er med. Kan love deg at en tlfsamtale om mobilbruk ikke hadde blitt tatt videre. Hva med taxiene som knotter på taksameteret? De som spiser mat bak rattet? Bytter CD-plate? Kjefter på ungene som sloss i baksetet? Hysterisk angiversamfunn der alle blir krenket for den minste ting er det vi lever i for tiden.... Anonymkode: 134f1...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #16 Del Skrevet 8. september 2018 Pussig.... På kg er det ok å ha "litt" promille når man kjører bil, men ikke å sende en og annen snap.... Anonymkode: 4443d...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 8. september 2018 #17 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) 16 timer siden, Yorker skrev: Så klart hadde jeg blitt forbannet? Men å se på mobilen er såpass vanlig nå til dags at hvis man skal anmelde noen for mobilbruk, så er det bare hat. Tar man seg en tur i byen så ser man garantert noen som er på mobilen, skal man ta regnr og anmelde hver eneste? Her tror jeg TS har bare et hat for den personen. Du hadde blitt forbannet, ja. Med andre ord så ville du sikkert også tenkt at vedkommende ikke skulle brukt mobilen selv om det som regel går bra. Det er ikke hat om det kan berge et liv. Det er ikke greit selv om det er vanlig. Drittslenging, mobbing og rasisme er også vanlig. Det er ikke greit for det. Ikke alle tar skade av det, men pga at noen kan gjøre det, så skal man ikke drive med det. Endret 8. september 2018 av penny_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yorker Skrevet 9. september 2018 #18 Del Skrevet 9. september 2018 2018 er virkelig et år for å bli krenket. Dere snakker om å melde ifra til arbeidavgiveren at sjaføren sitter på mobilen? Å risikere en annens livsbrød pga han bryter en lov som sikkert 8/10 har gjort. Hvis man skal få en person til å slutte med noe, så ta det opp med personen selv. Det er bare feigt å melde ifra anonymt til politiet eller firmaet pga man tørr ikke å si det til personen selv. Regner med arbeidavgiveren hadde bare ledd hvis noen hadde ringt inn ang det, vet hvertfall jeg hadde gjort det. Kan virkelig se for meg at dere som blir krenket av det her, er også de som ligger 10 km/t under fartsgrensen og takler ikke andre som bryter en regel eller 2. Kan dere fortelle meg at dere har aldri brytet en eneste lov gjennom tiden deres i verden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 9. september 2018 #19 Del Skrevet 9. september 2018 På 30.8.2018 den 9.09, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke vanskeligere å filme mens man kjører enn å drikke kaffe eller spise en brødskive. Det er lov å filme mens man kjører og for alt du vet kommer kommentarer etc til når vedkommende står i ro. Anonymkode: 134f1...d55 Hva i all verden??? Det er IKKE lov å filme med mobilen mens man kjører. Det er forbudt ved lov og man får en kraftig bot hvis man blir tatt. Velkommen etter liksom... Og nei, det er ikke greit å snappe med mobilen når nan kjører! Blikket flyttes ned på skjermen på mobilen, og hvis det da sykler en unge ut i veien, blir man fort en morder på de 2 sekundene. Mobilen skal legges bort ved bilkjøring. Ærlig talt, folk må klare litt konsekvenstenkning. Hadde du klart å leve med å ha drept noen? Og i tillegg visst at du hadde fokus på mobilen og ikke på veien i det øyeblikket ulykken inntraff? 9 av 10 vil ta selvmord av dårlig samvittighet. Og det er så trist hvor lett det kunne vært unngått. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 9. september 2018 #20 Del Skrevet 9. september 2018 Jeg er helt sjokkert over hvor mange som synes dette er greit!! Selv om det er «vanlig» betyr ikke det at det ikke er farlig! Jeg hadde ikke nølt ett sekund å ringe politiet om jeg hadde vært vitne til noe lignende 😱😱😱 Tenk om sjåføren etter 100 meter hadde drept mitt, ditt eller naboens barn/far/kone/bror? Seriøst folkens! Skjerp dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå