Gå til innhold

Forslag til skrekkfilmer eller grøssere?


Million

Anbefalte innlegg

På 19.10.2018 den 21.30, Rullestolbruker skrev:
 

Hills have eyes 2 er også tilgjengelig på dvd/Bluray. Har begge selv, men har ikke sett 2 enda.

The nun på kino, var visst meget skremmende, har ikke sett den selv.

Hva synes du om nr 1? Jeg orket ikke se den ferdig en gang. Så at det lå to dvd'er i coveret, så den nr 2 du nevner fulgte med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler "The Others". Ikke noe blod og gørr og dreping der. 

Serien "The Haunting of Hills House" som er på Netflix nå er svært bra, synes jeg. Utfra de tre første episodene som jeg har sett så langt.

Anonymkode: 44ca5...cc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komedie/parodi -horror kan være skøyeraktig.

Tucker&Dale Vs Evil.

You can't kill Stephen King.

Død snø.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Babadook 

og

The uninvited 

er herved bestilt. Noen av de andre forslagene i tråden var utsolgt, så de får jeg kjøpe senere.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine favoritter er Hellraiser (eneren selvfølgelig), gammel klassiker! 

Alien-filmene ❤️

Wrong turn og the hills have eyes - samme type skrekkfilmer med "vanskapte" mennesker som monstre. Egentlig ikke særlig bra, men kule IMO. 😅

Wolf creek - basert på sann historie 

Braindead - En splatter B-film av Peter Jackson, den blodigste filmen som er laga. Den er hysterisk morsom, ekkel og verdt å få med seg! 

Stephen King filmer:

It (både ny og gammel), the fog, pet sematary (ja, det er slik den staves :p), Cujo (absolutt anbefalt!) 

 

Årh, elsker skrekk❤️

Endret av Punhunter
Leste nå at du allerede har sjekket ut Hills have eyes og alien 😅 Anbefaler deg ihvertfall Cujo og Hellraiser!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Orphanage og A christmas horror story fra 2015. På slutten av filmene sitter du igjen med en ekkel følelse, når du skjønner hvor grusom den egentlig er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:
 

The Babadook 

og

The uninvited 

er herved bestilt. Noen av de andre forslagene i tråden var utsolgt, så de får jeg kjøpe senere.

 

De to er filmer jeg så for lenge siden, elsker skrekkfilmer, og de to her var ekstremt creepy. Gled deg!

Anonymkode: bab65...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, zanna skrev:
 

The Orphanage og A christmas horror story fra 2015. På slutten av filmene sitter du igjen med en ekkel følelse, når du skjønner hvor grusom den egentlig er...

Jeg hadde tenkt å bestille The Orphanage forrige runde da jeg bestilte en haug skrekkfilmer, for noen tidligere i tråden nevnte den, men det stoppet meg at den er spansktalende. Er ikke så sikker på om jeg orker å se en film jeg ikke skjønner språket. Greit nok med undertekster, men likevel...

For det er denne du mener, ikke sant?

Kan du si litt mer om filmen, handling og hva du synes? Kan du spansk?

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Million skrev:
 

Jeg hadde tenkt å bestille The Orphanage forrige runde da jeg bestilte en haug skrekkfilmer, for noen tidligere i tråden nevnte den, men det stoppet meg at den er spansktalende. Er ikke så sikker på om jeg orker å se en film jeg ikke skjønner språket. Greit nok med undertekster, men likevel...

For det er denne du mener, ikke sant?

Kan du si litt mer om filmen, handling og hva du synes? Kan du spansk?

The Orphanage er virkelig en av de beste filmene jeg har sett. Den er ikke bare skummel, men har en fantastisk god handling i tillegg og er utrolig trist. Det spanske venner du deg fort til. Jeg har sett nesten alle skrekkfilmene av Guillermo Del Toro, og de spanske er noen av de beste 😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, addict skrev:
 

The Orphanage er virkelig en av de beste filmene jeg har sett. Den er ikke bare skummel, men har en fantastisk god handling i tillegg og er utrolig trist. Det spanske venner du deg fort til. Jeg har sett nesten alle skrekkfilmene av Guillermo Del Toro, og de spanske er noen av de beste 😊 

Enig her, du glemmer hele spansken når du slår denne på

Anonymkode: bab65...d6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Million skrev:
 

Hva synes du om nr 1? Jeg orket ikke se den ferdig en gang. Så at det lå to dvd'er i coveret, så den nr 2 du nevner fulgte med.

 

Nei nr. 2 fulgte ikke med i Bluray´en jeg kjøpte. Den kjøpte jeg senere. Vi så den ferdig.  Nå er det 2 år etter siste filmen og denne gangen er den en gruppe militær kadetter som møter monstrene. Vet ikke om du har kjøpt kun på dvd og at 2 fulgte med der. Men plasten er ikke tatt av coveret enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny serie kommer eller har kommet. Leste om den i dag. Vet ikke hvilken kanal den går på dessverre. Den heter The haunting of hill house.

Noen som vet noe om den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On ‎9‎/‎28‎/‎2018 at 8:52 PM, Million said:
 

Jeg takker så mye for alle forslag som har kommet i tråden. Jeg har en lang liste filmer på skrivebordet mitt nå, og har allerede kjøpt en bunke som jeg driver og ser gjennom for tiden.

Jeg har hørt at "The ring" skal være spesielt nifs, så jeg vet ikke helt om det er lurt å se den når jeg er helt alene hjemme i kveld...? 😮

Har sett filmen og ble advart. Vil ikke anbefale de filmene som setter en grøss. 

Anonymkode: ce2a6...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rullestolbruker skrev:
 

En ny serie kommer eller har kommet. Leste om den i dag. Vet ikke hvilken kanal den går på dessverre. Den heter The haunting of hill house.

Noen som vet noe om den?

Den er kun på Netflix. Veldig bra, anbefales!

Anonymkode: d88fd...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Punhunter skrev:
 

En av mine favoritter er Hellraiser (eneren selvfølgelig), gammel klassiker! 

Alien-filmene ❤️

Wrong turn og the hills have eyes - samme type skrekkfilmer med "vanskapte" mennesker som monstre. Egentlig ikke særlig bra, men kule IMO. 😅

Wolf creek - basert på sann historie 

Braindead - En splatter B-film av Peter Jackson, den blodigste filmen som er laga. Den er hysterisk morsom, ekkel og verdt å få med seg! 

Stephen King filmer:

It (både ny og gammel), the fog, pet sematary (ja, det er slik den staves :p), Cujo (absolutt anbefalt!) 

 

Årh, elsker skrekk❤️

Pet Semitary har blitt reprodusert og det ser lovende ut.  Husker fra orginalen at det var søstra til dama i filmen som var det mest skremmende.  Ond, blek, grå og tynn. 

 

https://www.imdb.com/title/tt0837563/?ref_=nv_sr_1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Peonjenta said:
 

Pet Semitary har blitt reprodusert og det ser lovende ut.  Husker fra orginalen at det var søstra til dama i filmen som var det mest skremmende.  Ond, blek, grå og tynn. 

 

https://www.imdb.com/title/tt0837563/?ref_=nv_sr_1

Stemmer det! Gleder meg til den kommer ut. :)

Filmen er ingenting ift boken uansett, anbefaler å lese den hvis du ikke allerede har det! Jeg ble faktisk genuint redd av å lese den, noe jeg aldri blir av filmer 😳😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎08‎.‎2018 den 10.33, Million skrev:
 

Der har jeg sett 3 av 4, men den siste, The Ring, skal jeg lese litt om. 

Takk for forslag likevel!

The ring er vel laget originalt i Japan. Jeg hadde 1 og 2, men så bare den første. Kan være en annen film også. Tok ikke lang tid før jeg glemte at det var Japansk og vanskelig språk i allefall. Vi var 5 stk. og alle ble stille eter ca 1 minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rullestolbruker skrev:
 

The ring er vel laget originalt i Japan. Jeg hadde 1 og 2, men så bare den første. Kan være en annen film også. Tok ikke lang tid før jeg glemte at det var Japansk og vanskelig språk i allefall. Vi var 5 stk. og alle ble stille eter ca 1 minutt :)

https://www.rottentomatoes.com/m/ringu/ Originalen som den Amerikanske ble laget etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...