Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som skal se på i kveld? 🙂 Nesre uke er det vel speeddate og det er alltid så kleint! 🙈

Anonymkode: 9198c...54d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Meadow skrev:

Er det ikke speeddate i dag?

Trodde det var neste episode? Tokkanskje feil 

Anonymkode: 9198c...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble skikkelig betatt av hun dama som skal bli med videre, syns hun virka som et friskt pust! Syns programmet er kjempe koselig😊

Anonymkode: 49ed1...72e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid så synd på de som ikke får mange nok brev. I år synes jeg vedkommende (vil ikke spoile) tok det veldig sporty, det hjalp litt på 🙂 

Tror det blir en bra sesong! 

Men hørte jeg riktig? Velger de bare 4 hver til speed date?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Daisy_B skrev:

Jeg synes alltid så synd på de som ikke får mange nok brev. I år synes jeg vedkommende (vil ikke spoile) tok det veldig sporty, det hjalp litt på 🙂 

Tror det blir en bra sesong! 

Men hørte jeg riktig? Velger de bare 4 hver til speed date?

Dette er et av de aspektene ved Jakten jeg ikke liker så godt.  Spesielt i år synes jeg nærmest de gjorde det til en slags konkurranse der de måtte vente sammen. Siden det var en som trakk seg denne sesongen, kunne de vel fulgt 5 istedenfor 4? Men, ja, vedkommende tok det pent (det har vært flere som har blitt skikkelig skuffa, kan jeg huske).

Anonymkode: 700fb...43e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eldste damen med langt mørkt hår og hester. 

Anonymkode: 8ada6...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem fikk ikke være med videre?

Anonymkode: d767d...905

Janne

Anonymkode: 959bc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eldste damen med langt mørkt hår og hester. 

Anonymkode: 8ada6...ee4

Hun mente at menn i hennes alder er dårlig på brev, men jeg må si jeg reagerte på hennes ønsker/krav. Spesielt opp mot en ulykke hun hadde vært i og at hun selv fungerer dårlig i ditt og datt. Fikk bare assosiasjoner for ei jeg kjenner til i omtrent samme situasjon som styrer mannen rundt 😂

Anonymkode: 875bc...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt vondt av han (husker ikke navnet) som sa noe om at han ikke var vant med oppmerksomhet fra jenter. Han var jo helt alminnelig kjekk og slank.

Han capsmannen må kvitte seg med capsen. Hadde sett mye bedre uten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes hun som ikke kom videre var den peneste og mest sjarmerende av de jeg da :) Håper hun finner kjærligheten på egenhånd, det fortjener hun!

Ellers fikk jeg kjedeli inntrykk av de andre bøndene, og episoden var utrolig kjedelig. Om jeg ikke hadde positiv erfaring med programmet fra før hadde jeg nok droppet å se videre. Dårlig variant det å ta en etter en med seg med brevene mens sekken og de andre ble sittende igjen å vente, en unødvendig og ubehagelig "konkuranse situasjon" mellom deltakerne som garantert har tært på selvtillitten til enkelte.

Hvor har jeg sett hun nye programlederen før? Uvant, og litt irriteende, men jeg savna Cathrine moholt når katarina tok over også, og katarina viste seg å gjøre en veldig god jobb hun og.

 

Anonymkode: 23c52...2a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusser litt på er at programlederen alltid grabber til seg og åpner friernes brev rett foran nesa deres.
Nå er de sikkert allerede åpnet og lest/sjekket når de kommer til tv2, men er de ikke friernes når hun først
har åpnet sekken og vist dem bunken? La dem få velge hvilket de vil åpne først. Det er deres reise som vi
evt. skal bli med på. 

Det neste jeg under meg over er at det må klemmes så veldig når folk kommer og går ut og inn foran kameraet?
Det har jo alltid vært slik, uansett hvilken programleder det er snakk om, men det virker unaturlig og påtatt.
Det gjør også den rutinen det er å presentere seg selv både på tv og generelt. Alle høres ut som at de kommer
fra den veldig store storfamilien som heter "Hyggelig" til etternavn. 

Anne Hyggelig. Preben Hyggelig. Anita Hyggelig. Kan man ikke anstrenge seg litt og klare å si noe annet,
eller bare nøye seg med fornavnet sitt og kanskje også plusse på etternavnet til fest? Det blir fort en kjedelig rutine
hvor alle gjør det fordi alle gjør det. Tenk selv sier jeg. En legger merke til folk som ikke gjør det samme
som alle andre og det er vel det meningen er i dette programmet? Ikke være så redde for å slippe seg løs.

Neida, jeg er ikke irritabel. Jeg har bare ikke fått frokost ennå. :) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det jeg stusser litt på er at programlederen alltid grabber til seg og åpner friernes brev rett foran nesa deres.
Nå er de sikkert allerede åpnet og lest/sjekket når de kommer til tv2, men er de ikke friernes når hun først
har åpnet sekken og vist dem bunken? La dem få velge hvilket de vil åpne først. Det er deres reise som vi
evt. skal bli med på. 

Det neste jeg under meg over er at det må klemmes så veldig når folk kommer og går ut og inn foran kameraet?
Det har jo alltid vært slik, uansett hvilken programleder det er snakk om, men det virker unaturlig og påtatt.
Det gjør også den rutinen det er å presentere seg selv både på tv og generelt. Alle høres ut som at de kommer
fra den veldig store storfamilien som heter "Hyggelig" til etternavn. 

Anne Hyggelig. Preben Hyggelig. Anita Hyggelig. Kan man ikke anstrenge seg litt og klare å si noe annet,
eller bare nøye seg med fornavnet sitt og kanskje også plusse på etternavnet til fest? Det blir fort en kjedelig rutine
hvor alle gjør det fordi alle gjør det. Tenk selv sier jeg. En legger merke til folk som ikke gjør det samme
som alle andre og det er vel det meningen er i dette programmet? Ikke være så redde for å slippe seg løs.

Neida, jeg er ikke irritabel. Jeg har bare ikke fått frokost ennå. :) 

 

Enig, la merke til at hun var så overengasjert at det ble ufint og frekt når hun tok brevene og grabbet til seg åpning før deltakeren i det hele tatt rakk å trekke pusten og plukke ut et, og jeg syntes hennes engasjement og klemming ble mer anstrengt og påtatt enn tidligere programledere, men det tenker jeg går seg til, som det gjorde med katarina. Hun var og veldig intens og falskt /utrolig påtatt overengasjert i begynnelsen men siste sesongen med henne tenkte jeg ikke noe over det.

 

Anonymkode: 23c52...2a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...