Gå til innhold

hvor ofte vasker din mann?

Fremhevede innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Han vasker like mye som meg, nøyaktig annen hver gang. I tillegg så er det han som har trappevasken hver 3. uke. Jeg vil heller klippe gresset i hagen 2 ganger i året enn vaske trappene hver 3. uke. Han er flink til å vaske også. Faktisk mer nøye enn meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vi går hjemme begge to og da tar vi all husarbeidet i lag.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Vi har fast arbeidsfordeling. Har hver vår uke hvor vi skal vaske leiligheten, og vasker opp annenhver gang.

Mat og klesvask fikser som regel jeg.

Skrevet

uff ville ikke taklet å ha hver sin uke. Vi tar huset når det er behov og det jevner seg ut over året ...

Skrevet

Hvis det er behov for at vi gjør det selv, så er det mannen som vasker ja. Men jeg vasker klær.

Skrevet

Svært sjelden, men han er veldig flink til å rydde, pusse opp og holde bil og båt i orden.

Jeg er ingen vaske-engel selv. Blir rett og slett sinna av å gjøre det, samtidig som jeg også blir irritert av å ha det møkkete... Så nå skal vi snart få oss vaskehjelp, tror det er en bra investering for mange ekteskap. :wink:

Skrevet
Svært sjelden, men han er veldig flink til å rydde, pusse opp og holde bil og båt i orden.

Jeg er ingen vaske-engel selv. Blir rett og slett sinna av å gjøre det, samtidig som jeg også blir irritert av å ha det møkkete... Så nå skal vi snart få oss vaskehjelp, tror det er en bra investering for mange ekteskap. :wink:

Ja, det er en god investering! I det øyeblikket det oppsto diskusjon her i huset vedr. husarbeid, ble hushjelp ansatt. Og det er bare skjønt! Anbefales! Vil ikke unnvære henne for alt i verden.

Skrevet

Så sant han ikke jobber overtid så lager han middagen, eller gjør jeg alt i huset + hagen.

Fordi han ikke er like nøye som meg, og ikke gjør tingene på "min" måte syns jeg det er bedre å ta alt selv. En gang shinet han opp kåken til jul fordi jeg jobbet så mye ekstra og da gikk jeg hele jula og følte at det ikke var vasket. Dette skjer hver gang han har støvsugd også. Han vasker og støvsuger på 10 -15 min., jeg bruker minst 1 time.

Min måte eller ingen måte er mitt motto!!

:oops: Jeg veit jeg er utrolig sær på dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...