Gå til innhold

Norges uhyggeligste folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nordmenn generelt er jo ikke noe folkeslag å bruke tid på. Stereotype, konforme og rider janteloven enda i år 2018. Alle skal være like, gjøre det samme, ikke skill deg ut fra flokken/gruppa! I arbeidslivet lager man aktiviteter utenfor arbeidstiden som ALLE skal delta på! Nåde den som sier nei, da er du utfryst med en gang. Ingen samholdskultur i heletatt, kun følge flokken.

Nei sorry, Norge har flott natur og bra helsevesen. Men snitt av ola/kari nordmann klarer jeg meg fint uten.

Anonymkode: 8c487...bd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.8.2018 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Det er høyst akseptert å være stygge mot innflyttere, som de jo anser som undermennesker.

Med slike holdninger mot dem er det kanskje ikke så rart at de oppfører seg slik mot deg?

Anonymkode: e51a8...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 25.8.2018 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Dette er en tråd hvor jeg ønsker å nominere et folk jeg mener er til skrekk og advarsel..

- ROMSDALINGER

Bodd med dem i  mange år, og kan beskrive dem på en prikk.

De er: troll, hevngjerrige, høye på seg selv og blodslekten sin, lett irritable, opptatt av å snakke i koder og gå rundt grøten, baksnakkende, frekke, nysgjerrige på en uakseptabel måte, lukket, få av ord, lite intelligente pga taktløs oppførsel, brautende, harry, konflikt og dramasøkende, løgnaktige, illojale osv..

Har møtt dem alle med et åpent sinn, men det er så godt som UMULIG å bli kjent med dem. Du kan aldri åpne deg for dem, og ikke bør du vise det minste tegn på svakhet😊 Du skal bare skrike inni deg..

Aldri finn på å flytt til Molde eller Fræna! De er syke og ødelagte i sjelen, og bryr seg ikke det spor om å oppføre seg. Det er høyst akseptert å være stygge mot innflyttere, som de jo anser som undermennesker.

 

Anonymkode: dc31f...bce

Haha, jeg er fra Fræna. Kan ikke si jeg kjenner igjen hverken meg selv eller andre av mine nærmeste, det være kollegaer, venner eller familie i beskrivelsen du skisserer her. Tror du har hatt max uflax min venn :) 

Anonymkode: 36695...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Stavanger! Har møtt både gynekolog og anestesi sykepleier med stavanger dialekt. Rett og slett uhyggelige folk. usympatiske og kalde. Begge var damer.

Anonymkode: 84906...05d

Du har møtt hele to fra Stavanger? Ja da har i  hvert fall du solid bakgrunn for egne meninger!

Forresten virker det som at både du og trådstarter tror at det motsatte av hyggelig er uhyggelig. Det er det ikke!

Anonymkode: d5318...01c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Du vet at Kvinnherad ligger i Hardanger? Dermed heter det harding.

Anonymkode: bbfa4...697

Nei, kvinnherad ligger IKKE i hardanger. Det ligger i sunnhordland

Anonymkode: d6b7a...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...