Gå til innhold

Norges uhyggeligste folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd hvor jeg ønsker å nominere et folk jeg mener er til skrekk og advarsel..

- ROMSDALINGER

Bodd med dem i  mange år, og kan beskrive dem på en prikk.

De er: troll, hevngjerrige, høye på seg selv og blodslekten sin, lett irritable, opptatt av å snakke i koder og gå rundt grøten, baksnakkende, frekke, nysgjerrige på en uakseptabel måte, lukket, få av ord, lite intelligente pga taktløs oppførsel, brautende, harry, konflikt og dramasøkende, løgnaktige, illojale osv..

Har møtt dem alle med et åpent sinn, men det er så godt som UMULIG å bli kjent med dem. Du kan aldri åpne deg for dem, og ikke bør du vise det minste tegn på svakhet😊 Du skal bare skrike inni deg..

Aldri finn på å flytt til Molde eller Fræna! De er syke og ødelagte i sjelen, og bryr seg ikke det spor om å oppføre seg. Det er høyst akseptert å være stygge mot innflyttere, som de jo anser som undermennesker.

 

Anonymkode: dc31f...bce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunnmøringene... men vestlendinger generelt

Anonymkode: f3095...710

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden blir nok veldig subjektiv, men kan jo være interessant å se om flere mener det samme.

Sunnmøringer. Bodde der i nesten ti år og har fått dem helt opp i halsen. Lite hyggelige og lite inkluderende.

Sunnfjordinger også, selv om jeg har vokst opp der, men de er kanskje litt bedre enn sunnmøringene.

Spesielt på bygdene. På de større stedene virker folk litt mer inkluderende i hvert fall.

Anonymkode: 12362...e2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de flotteste menneskene jeg vet om er fra Fræna. Tror bare du har vært uheldig med hvem du har møtt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden blir nok veldig subjektiv, men kan jo være interessant å se om flere mener det samme.

Sunnmøringer. Bodde der i nesten ti år og har fått dem helt opp i halsen. Lite hyggelige og lite inkluderende.

Sunnfjordinger også, selv om jeg har vokst opp der, men de er kanskje litt bedre enn sunnmøringene.

Spesielt på bygdene. På de større stedene virker folk litt mer inkluderende i hvert fall.

Anonymkode: 12362...e2f

Stemmer på denne...

Anonymkode: f3095...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rogalendinger. Noen er helt ok men mange er vanvittig spisse i albuene. «Dæ æ mæg så går hær,-gje plass». 

Anonymkode: b3f10...8b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fjern tråd...

Skulle jeg nominert noen folkegrupper så måtte det vært pga dialekt som er ufattelig å forstå.

Trangsynte mindre begavede idioter finnes tydeligvis innen alle grupper, noe som vises godt her i denne tråden...

Anonymkode: aaeb9...d87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romsdalingene er litt lukket og klikkdannende ja.

Fikk jobb i Molde og bodde der i to år uten å greie å få venner. Moldenserne var snille og hjelpsomme, men de slapp ingen innpå seg. Fikk kjæreste i Kristiansund og flyttet dit mens jeg pendlet til Molde. At to byer så nære hverandre kan være så forskjellige? Fikk venner tvert og opplever å bli invitert inn til naboer i hele gata. Savner dog pågåenheten og kremmerånden til Romsdalingene da😊

Anonymkode: 1c343...ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært mye rundt om. Jeg misliker en plass, og det er Molde! Lite imøtekommende, og merkelige folk. Jeg har vært der ca en uke pr år i fem år. Jeg har vært det en måned pga jobb. Samme inntrykk uansett.

Sorry. Jeg måtte bare nevne det. Ser flere nevner Molde også. Så det så.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøringer kommer ganske høyt på lista mi. 

Nederst... Haldensere og Bergensere. 

Kortversjon: Harry og overlegne. 

Anonymkode: 522cd...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rogalendinger. Noen er helt ok men mange er vanvittig spisse i albuene. «Dæ æ mæg så går hær,-gje plass». 

Anonymkode: b3f10...8b1

Forferdelige, enda verre litt lenger sør. Grensetraktene Vest/Sørlandet. Egersund - Flekkefjord, for eksempel Hauge i Dalane. Skjuler seg bak falsk kistendom, hykleriske, dobbeltmoralske og tvers gjennom råtne og falske. Får en følelese av uhygge og ondskap.

Forøverig mener jeg at romsdalinger er bedre enn sunnmøringer.

Anonymkode: 67eaa...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk fra Valdres ligger høyest på denne lista..

Baksnakkende,egoistiske og svært lite inkluderende. Frekke og høye på seg selv. De kan få deg til å føle deg som en venn,men så fort du snur ryggen til så prøver de å fremstille seg selv ved å snakke deg ned! 

 Og jeg har truffet mange av de via jobben jeg gjorde der og gjør der av og til enda. Hater å være der,rett og slett. 

Anonymkode: eb7f9...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger! Har møtt både gynekolog og anestesi sykepleier med stavanger dialekt. Rett og slett uhyggelige folk. usympatiske og kalde. Begge var damer.

Anonymkode: 84906...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 26.8.2018 den 13.03, AnonymBruker skrev:
 

Kvinnheringer!

Anonymkode: 516e0...72a

Du vet at Kvinnherad ligger i Hardanger? Dermed heter det harding.

Anonymkode: bbfa4...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...