Gå til innhold

Føler jeg er dårlig stemor..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg er dårlig stemor fordi jeg ikke klarer å elske stedatteren like høyt som sønnen min. Jeg klarer heller ikke å  sitte og kose meg med henne. Jeg klemmer henne selvfølgelig, kysser og sier jeg elsker henne. Er det bare jeg som er «sånn» stemor? 

Jeg har passet på henne 100% siden hun var 3 år gammel. Og jeg var 22 år. Det var veldig vanskelig for meg også. Moren hennes flyttet til utlandet og hun ville ikke ha henne. Mannen var på jobb hele tiden, så det er jeg som har vært der for henne..

jeg har alltid kjøpt og kjøper fortsatt masse klær til henne, kjøper alt hun trenger, med sykehus, barnehage, skole, reise med alt å gjøre har jeg gjort helt alene til henne! Og gjør fortsatt. 

Men akkurat det med kosing, og elske like høyt som sønnen min, hvorfor klarer jeg ikke? Jeg må være dårligste stemor 

Anonymkode: bde8b...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som en god stemor👍

Jeg tror følelsene dine er helt normale, kanskje det bare handler om at du må akseptere følelsene dine.

Bare fortsett som før, vær god, raus og gi barnet det du klarer av kjærlighet❤

 

Anonymkode: b2f36...14b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv biologiske foreldre har favoritter. Man kan ikke alltid for de følelsene man har. Er dette noe hun merker, for barn plukker opp veldig mye. Gjør dere morsomme ting sammen bare dere to? Gjør du forskjell på de?

Anonymkode: 8a004...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...