AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #41 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg syns Tone gjorde en god figur. Det er naturlig at første episode blir kjedelig, da må jo deltagerne presenteres. Det blir nok mer handling i neste episode. Anonymkode: f34f9...165 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #42 Del Skrevet 27. august 2018 Aldri likt Tone. Selvopptatt og ikke en grei dame utenfor kamera. Det synes lyser frem på kamera også. Anonymkode: e4e82...09d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 27. august 2018 #43 Del Skrevet 27. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri likt Tone. Selvopptatt og ikke en grei dame utenfor kamera. Det synes lyser frem på kamera også. Anonymkode: e4e82...09d Og hun hermet kanskje litt vel mye etter Triana.. hun kledde virkelig ikke det, Triana har jo sexy og levende stemme, mens Tone hadde monoton og kjedelig stemme, så når hun stilte spm ble det bare merkelig. Også skjønner jeg meg ikke på Andrea, hun burde ha skjønt at det var en dårlig ide å ofre partneren sin som hun ikke kjenner, og gå rett på utseende. Hun taper seg jo ikke bare hos partneren sin, men hun viser jo også de andre guttene hvordan hun er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leneol Skrevet 27. august 2018 #44 Del Skrevet 27. august 2018 Love Island går jo "direkte" så et sted at hvis du like en av deltakerene så var det mulig å melde seg på og komme inn. Hvordan funker det? Ser ingen slik funksjon i appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #45 Del Skrevet 27. august 2018 Her var det ikke mye gnist å spore blant de som er med....kanskje ikke rart.... Begynner de litt forsiktig kanskje og sender større fristelser inn etter hvert, for å lage mere oppstandelse... Anonymkode: bf4fc...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #46 Del Skrevet 27. august 2018 Flere som ikke har lyd på dagens episode foreløpig? Lyden funker på de andre kanalene mine 😕 Anonymkode: b498c...8e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #47 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flere som ikke har lyd på dagens episode foreløpig? Lyden funker på de andre kanalene mine 😕 Anonymkode: b498c...8e8 Ikke lyd her heller Anonymkode: ea16b...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #48 Del Skrevet 27. august 2018 Ingen lyd her heller på TV3! Flaut 😛 Chromecaster fra viaplay nå, det har lyd Anonymkode: f0ff9...ccc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 27. august 2018 #49 Del Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flere som ikke har lyd på dagens episode foreløpig? Lyden funker på de andre kanalene mine 😕 Anonymkode: b498c...8e8 Ikke lyd her heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 27. august 2018 #50 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Lady Lovelylocks skrev: Ikke lyd her heller. Der kom det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #51 Del Skrevet 27. august 2018 "Du liker å bli tatt litt hardt.... Eh.. Vare på?" Haha, Andreas, da! Anonymkode: 23830...268 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AvocadoMelon Skrevet 27. august 2018 #52 Del Skrevet 27. august 2018 Hun «single» var veldig intens, hun hadde ikke jeg takla over en lenger periode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #53 Del Skrevet 27. august 2018 Hun Sofie er altfor høy på seg selv til å bare ha litt under middels utseende og personlighet. Anonymkode: dc758...114 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveisland' Skrevet 27. august 2018 #54 Del Skrevet 27. august 2018 Synes det tar seg opp i dag. Men forteller stemmen er så dårlig i motsetning til han britiske som faktisk er veldig morsom. Men det blir sikkert bedre etterhvert. Stakkars Andreas, virker ikke som noen tørr å være ærlige angående Sofie enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 27. august 2018 #55 Del Skrevet 27. august 2018 Dette programmet er noe av det kleineste og rareste jeg har sett. Får liksom ikke helt tak på det. Skjønner ikke greia med den sovesalen. Hadde vel vært en fordel om "parene" hadde hvert sitt rom hvis det skal være håp om at det oppstår love:) syns forøvrig hele den seansen hvor guttene skulle velge jente var utrolig klein. Tone: "nå kan du ta et steg frem om du vil danne par med denne gutten. "ti sek senere "det var ingen som tok et steg frem..." ganske kjip start. Men for all del, det kan jo ta seg opp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Lola ♥ Skrevet 27. august 2018 #56 Del Skrevet 27. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns Tone gjorde en god figur. Det er naturlig at første episode blir kjedelig, da må jo deltagerne presenteres. Det blir nok mer handling i neste episode. Anonymkode: f34f9...165 Snakker du om god figur, så se Triana Iglesias isteden. Hun er den eneste grunnen til å se paradise. Dama stråler av personlighte, sexyness, medmenneskelighet og er virkelig flott. Tone er en Copycat, kjedelig, uten talent og høy på seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #57 Del Skrevet 27. august 2018 Sofie er litt av en karakter.skulle tru hun var sendt inn som muldvarp/skuespill Anonymkode: b7953...2dd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 27. august 2018 #58 Del Skrevet 27. august 2018 Sovesalen kommer de tilbake til. Det er fordi de kan vinne turer til eget rom seinere. Da har de noe å glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 27. august 2018 #59 Del Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sofie er litt av en karakter.skulle tru hun var sendt inn som muldvarp/skuespill Anonymkode: b7953...2dd Akkurat det samme sa vi her i stua også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #60 Del Skrevet 27. august 2018 Stakkars Andreas. 😂 Anonymkode: 23830...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå