AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #341 Skrevet 8. september 2018 Victoria er jo også småfeit. Anonymkode: 77f9d...043 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #342 Skrevet 8. september 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med alder langt over gjennomsnittet, ingen interesse for sminke/klær/extentions og er utdannet ved universitetet kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri ville vært med. Det må være lov å komme med kritikk uten at en er bitter, vel? Og nei, det er ikke normale kropper der inne. På langt nær. Men det oppdager du/dere når du/dere har levd en del år. Anonymkode: da997...05a Arwin har jo en seksårig universitetsutdannelse, så ser ikke argumentet med at du er "utdannet ved universitetet". Har for øvrig levd en god del år, og anser det absolutt som helt normale kropper. Anonymkode: fda69...fb6 6
Marriet Skrevet 8. september 2018 #343 Skrevet 8. september 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Victoria er jo også småfeit. Anonymkode: 77f9d...043 Nei det er hun altså ikke. Hun har former som i hofte og rumpe. Men småfeit eller noe i nærheten av feit er hun ikke. 12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #344 Skrevet 8. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette?! Vi har sett like mange episoder. Med mindre du har vært nærme samtlige av jentene der inne har du på ingen måte noe grunnlag for å påstå det! Anonymkode: da997...05a Da har du dårlig syn. Det har vært enkelt å se, Andrea har appelsinhud og Victoria har strekkmerker og appelsinhud. Det har jeg sjæl og nydelig å se flotte damer som rocker det Anonymkode: 35025...a84 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #345 Skrevet 8. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Victoria er jo også småfeit. Anonymkode: 77f9d...043 det er hun vel ikke, hun har noe fett på magen men hun har musker på lær og rumpe og normalvektig bmi Anonymkode: 35025...a84 2
Nova sofie Skrevet 8. september 2018 #346 Skrevet 8. september 2018 (endret) . Endret 4. november 2018 av Nova sofie 11
Gjest Janus Skrevet 8. september 2018 #347 Skrevet 8. september 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Victoria er jo også småfeit. Anonymkode: 77f9d...043 Hun er jo ikke småfeit 😂😂😂du e jo heilt på bærtur🤪 Endret 8. september 2018 av Janus
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #348 Skrevet 8. september 2018 Isabell Eriksen (tidligere paradise hotel deltaker) sjekker inn på Love ISland på mandag. Er ikke hun sånn 19 år!? Ser ikke helt for meg hvem av guttene som passer til Isabel. Andrea blir hvertfall super happy! Her lukter det litt nødløsning fra produksjonen... Anonymkode: b7953...2dd 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #349 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabell Eriksen (tidligere paradise hotel deltaker) sjekker inn på Love ISland på mandag. Er ikke hun sånn 19 år!? Ser ikke helt for meg hvem av guttene som passer til Isabel. Andrea blir hvertfall super happy! Her lukter det litt nødløsning fra produksjonen... Anonymkode: b7953...2dd Glemte siste bokstav: Isabelle Anonymkode: b7953...2dd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #350 Skrevet 8. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabell Eriksen (tidligere paradise hotel deltaker) sjekker inn på Love ISland på mandag. Er ikke hun sånn 19 år!? Ser ikke helt for meg hvem av guttene som passer til Isabel. Andrea blir hvertfall super happy! Her lukter det litt nødløsning fra produksjonen... Anonymkode: b7953...2dd Hun er jo ikke 19. For å være med på PH må man vel være minst 20. Hun er rundt 22 år vil jeg tro. Er jo bare å google henne hvis du vil vite alderen hennes. Men 19 er hun ikke. Anonymkode: fda69...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #351 Skrevet 8. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo ikke 19. For å være med på PH må man vel være minst 20. Hun er rundt 22 år vil jeg tro. Er jo bare å google henne hvis du vil vite alderen hennes. Men 19 er hun ikke. Anonymkode: fda69...fb6 Hun er ganske ung jo. Og litt malplassert i settingen. Mister litt troverdighet når de headhunter inn bloggere som så vidt er ferdig med russetiden til resten av gjengen som er der. Anonymkode: b7953...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #352 Skrevet 8. september 2018 TV lyver. Man skal være innmari tynn for å se slank ut på TV, så jeg tipper Bruna er normal, ikke lubben. De andre er nok det man vil kalle slanke. Men hvem i huleste bryr seg? Det er jo det indre som er viktig hvis man skal finne ekte kjærlighet. Anonymkode: 68484...47b 5
Leneol Skrevet 8. september 2018 #353 Skrevet 8. september 2018 Ga de opp å ha tilbakeblikk på lørdag eller? Ingen som så på det?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #354 Skrevet 8. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg sagt at de er uattraktive? Anonymkode: fda69...fb6 Mente mer at ingen av de er uattraktive, altså at de ikke har med folk som er uattraktive i programmet, noe som egentlig får det ganske så overfladisk Anonymkode: e3a9c...b07
Summ Skrevet 8. september 2018 #355 Skrevet 8. september 2018 20 minutter siden, Leneol skrev: Ga de opp å ha tilbakeblikk på lørdag eller? Ingen som så på det? Gadd ikke å se i kveld siden jeg trodde det bare var tilbakeblikk, men er det vanlig episode eller ingen episode? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #356 Skrevet 9. september 2018 Synes det et så nydelig hver gang Nicklas sier Love Iceland 😂 Anonymkode: a2f75...10d 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #357 Skrevet 9. september 2018 Gleder meg til Isabelle Eriksen kommer inn! Hun er bra person. Anonymkode: e3a9c...b07 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #358 Skrevet 9. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Med alder langt over gjennomsnittet, ingen interesse for sminke/klær/extentions og er utdannet ved universitetet kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri ville vært med. Det må være lov å komme med kritikk uten at en er bitter, vel? Og nei, det er ikke normale kropper der inne. På langt nær. Men det oppdager du/dere når du/dere har levd en del år. Anonymkode: da997...05a Ro ned på hersketeknikkene og ikke vær så nedlatende da. Vi er mange som har utdanning ved universitet og har levd noen år, du er ikke noe spesiell av den grunn. Men jeg er helt enig med deg at man må få lov å komme med kritikk uten å bli beskyldt for å være bitter! Synes debatten om kroppene til deltakerne her inne ble på et litt vel lavt nivå. Å kalle Viktoria for småfeit og påpeke at enkelte har cellulitter ble nesten ubehagelig å lese. Men synes også at det er spesielt å si at det kun er unaturlig slanke folk der inne, da begynner man å få et litt forvridd kroppssyn i motsatt retning synes jeg.. Er vel bare en som er veldig tynn der av jentene, ellers helt normale folk der inne. Tror kroppspresset er værre for gutta egentlig, der de fleste av de mannlige deltakerne har godt over gjennomsnittet trente kropper. Synes også Magnhild tapte seg litt i forrige episode, og er enig med den her som sa at det var veldig spesielt å se på skadefroen hennes når Andrea ble lei seg. Andrea virker veldig umoden, men det hun gjorde mot Magnhild var ikke noe spesielt slemt. Magnhild fremstår som lite sympatisk og ganske bitter. Anonymkode: b498c...8e8 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #359 Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det et så nydelig hver gang Nicklas sier Love Iceland 😂 Anonymkode: a2f75...10d Like morsomt med Tone som ikke klarte å si Island. ( hun sa noe i i nærheten av love ilen, uten trykk på siste delen i det hele tatt. Anonymkode: 252f1...069
missmcbeal Skrevet 9. september 2018 #360 Skrevet 9. september 2018 Wow, har var det mye kroppshaming. Det er verken greitt å shame de som er naturlig ganske slanke og de som har noen kg ekstra. Jeg synest faktisk det er god representasjon av kropper i programmet, særlig blant jentene. Ellinor får kjeft fordi hun er for tynn, men det er jo ikke noe hun kan noe for. Man ser at hun er naturlig slank. Det er åpenbart at de ikke har castet etter kropp, men at de er ute etter passende folk til programmet. Jeg synest det er så deilig at jentene som ikke er supertrente og ser ut som supermodeller ikke har noe problem med å vise frem kroppen sin og sprader stolt rundt i bikini. De fleste guttene er veldig godt trente, men dette tror jeg også henger sammen med at de først og fremst er de som har turt å søke. Henger nok sammen med selvtillitt. Arwin som var mindre trent kompenserer i stedet med yrket sitt og det å generelt fremstå som "intelligent" i måten han prater på (som man jo kan diskutere at i stedet bikker over til å bli manipulerende). Jeg tror ikke Love Island har så mange søkere. At det kommer inn noen "kjendiser" henger nok sammen med at de i større grad tørr å søke og takker ja og faktisk har muligheten til å dra. Iallfall ikke nå som de trenger folk fortløpende er de færreste klare til å bare kaste fra seg forpliktelser i hverdag. Jeg har faktisk vurdert å søke, men innser jo at jeg ikke bare uten videre kan stikke fra studier og jobb nå. Dessuten skal jeg drive med jobbsøking fra neste sommer så å melde meg på et sånt program akkurat nå virker ikke akkurat som et sjakktrekk. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå