Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er på appen til Love Island, så er det ingen tvil om hvem som måtte ut. 

Anonymkode: 79f2e...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er på appen til Love Island, så er det ingen tvil om hvem som måtte ut. 

Jeg kan ikke se noe som indikerer hvem som har røket? 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

måtte? basert på hva da

Anonymkode: d8d08...ede

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Frostrose skrev:

Jeg kan ikke se noe som indikerer hvem som har røket? 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

måtte? basert på hva da

De har en poll der hvor de spør om hvilken gutt vi kjenner oss mest igjen i. Der mangler det et navn. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har en poll der hvor de spør om hvilken gutt vi kjenner oss mest igjen i. Der mangler det et navn. 

Finner ikke

Anonymkode: fda69...fb6

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, ser man det! Mulig det er en annen grunn, men det ser ikke bra ut. 

Skrevet
22 minutter siden, Frostrose skrev:

Oi, ser man det! Mulig det er en annen grunn, men det ser ikke bra ut. 

Så hvem er det da?

Skrevet

Yeeees! Arwin gikk ut, og Magnhild inn. Let the games begin. Taklet virkelig ikke Arwin, og Magnhild fortjener en mann!!! 

Anonymkode: 9597f...9de

• Liker 2
Skrevet

Huff , liker ikke MAgnhild. Brautende (mulig det er dialekten som gjør det) og slitsom. Martin virker så stille, rolig og litt treg. Mulig de kan utfylle hverandre godt da. Håper hun eller han ryker fort.

Anonymkode: b7953...2dd

• Liker 3
Skrevet

Huff,jeg skjønner virkelig ikke hvorfor lipfillers er så populært! Sorry hvis jeg støter noen med lipfillers her, men ALLE jeg har sett med restylane ser ikke fine ut med det! Huff det er en så trist trend.

Anonymkode: b87a9...296

• Liker 6
Skrevet

Så gøy programmet har blitt å se på! 

Men virker som at produksjonen vil ha ut Viktoria, siden de sendte inn en dame til Martin. 

Skjønner jo det, Viktoria er jo kjedelig, tror ikke hun hadde funnet en ny en i gjengen som er der inne nå. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kom Magnhild inn igjen? Er det seerne som stemmer? Trodde meningen var å få nye inn jeg 

Anonymkode: e49c0...eec

• Liker 3
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kom Magnhild inn igjen? Er det seerne som stemmer? Trodde meningen var å få nye inn jeg 

Hun har tydeligvis meldt seg på (igjen) for å bli bedre kjent med Martin. Kom et stort sukk og et høylytt «neeii» fra meg da jeg så hun komme inn. Var så glad hun endelig var ute. Vet ikke hva det er, men takler henne virkelig ikke.

Endret av Skilpadden
  • Liker 4
Skrevet
44 minutter siden, Skilpadden skrev:

Hun har tydeligvis meldt seg på (igjen) for å bli bedre kjent med Martin. Kom et stort sukk og et høylytt «neeii» fra meg da jeg så hun komme inn. Var så glad hun endelig var ute. Vet ikke hva det er, men takler henne virkelig ikke.

Så det nå, fikk ikke sett episoden tidligere i kveld. Er jo ganske urettferdig å ta inn en som ikke ble valgt før når Martin var inne, når det sikkert er mange andre søkere til Martin som ville inn. 

Men virker som de hadde en veldig god og åpen prat når hun kom inn da, så det kan jo kanskje være et passende par det! 

Skrevet

Puh bra manipulerende Arw gikk ut men kjedelig at de ikke tok inn en ny istf Magnhild

Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett, hetsende utsagn, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, adm.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Summ skrev:

Så gøy programmet har blitt å se på! 

Men virker som at produksjonen vil ha ut Viktoria, siden de sendte inn en dame til Martin. 

Skjønner jo det, Viktoria er jo kjedelig, tror ikke hun hadde funnet en ny en i gjengen som er der inne nå. 

De sender alltid inn nye, og da skal de liksom ha valgt seg en på forhånd. Det er en del av konseptet. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de ikke har nok påmeldte? 

Anonymkode: 23830...268

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sender alltid inn nye, og da skal de liksom ha valgt seg en på forhånd. Det er en del av konseptet. 

Kanskje de ikke har nok påmeldte? 

Anonymkode: 23830...268

Vet om ei som har meldt seg på, men hun er mindre pen, og ganske feit, så kanskje det har noe med saken å gjøre...? Hun har jo ikke fått tilbakemelding, og hun har veldig lysst til å bli med 

Anonymkode: e3a9c...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...