AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #321 Skrevet 7. september 2018 Synes Andrea må jobbe med seg selv og personligheten. Hun har veldig høye krav til menn. Hun er jo veldig overfladisk, dramaqueen, og kan snakke nedlatende til andre. Hun virker ikke så ‘easy going’ for å si det sånn. Ellers er jeg enig i at Magnhild overdriver i forhold til situasjonen da hun ble stemt hjem. Hun har en litt hard personlighet og noen menn kan nok bli skremt bort av det. Anonymkode: 252f1...069 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #322 Skrevet 7. september 2018 1 hour ago, marthesbl said: har ikke så særlig mye sansen for andrea heller, men synes andrea får litt for mye tyn av magnhild. men hvorfor bare andrea? var vel andre som stemte på magnhild? andrea gikk jo etter magefølelsen sin der og da. og hva som skjer i ettertid kan man jo ikke vite. når man nesten er 30 år, så bør man klare å oppføre seg som det òg, og ikke som en 16 åring. Nå er det vel mer 16-åringer som backstabber hverandre og blir venner igjen rett etterpå, voksne mennesker velger å avstå fra vennskap med destruktive mennesker. Magnhild er helt ærlig om det, og det er mer enn man kan si om Andrea’s oppførsel. Magnhild har også sagt at hun skal behandle Andrea greit, de er bare ikke venner. Rart hvis Andrea trodde noe annet etter at hun la grunnlaget for ikke-vennskapet. Andrea var den utslagsgivende stemmen som sendte Magnhild ut, og til tross for at de var «nære» venninner + Martin og Manghild åpenbart hadde en mer umiddelbar tiltrekning valgte Andrea å kaste ut venninna si. Husk at Magnhild har sett TV-programmet på utsiden og så at Andrea innrømmet til kamera i en av de forrige episodene at hun kastet ut Magnhild kun for å ha Martin for seg selv (for deretter å forkaste han på null komma svisj). Og hvordan hun behandlet guttene der inne. Jeg personlig hater ikke Andrea for det, men å forvente at den berørte parten skal ha varme (vennskaplige) følelser for Andrea etter noe sånt er for mye å be om. Stå på Magnhild ❤️ Andrea...? Du er nok god i bunn, men du har noen destruktive sider du må jobbe litt med. Og det har jeg inntrykk av at hun vet. Egentlig tror jeg Andrea er veldig allright, men jeg synes Magnhild har rett til å ikke ville ha et vennskap med henne. Anonymkode: 5ecf5...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #323 Skrevet 8. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det vel mer 16-åringer som backstabber hverandre og blir venner igjen rett etterpå, voksne mennesker velger å avstå fra vennskap med destruktive mennesker. Magnhild er helt ærlig om det, og det er mer enn man kan si om Andrea’s oppførsel. Magnhild har også sagt at hun skal behandle Andrea greit, de er bare ikke venner. Rart hvis Andrea trodde noe annet etter at hun la grunnlaget for ikke-vennskapet. Andrea var den utslagsgivende stemmen som sendte Magnhild ut, og til tross for at de var «nære» venninner + Martin og Manghild åpenbart hadde en mer umiddelbar tiltrekning valgte Andrea å kaste ut venninna si. Husk at Magnhild har sett TV-programmet på utsiden og så at Andrea innrømmet til kamera i en av de forrige episodene at hun kastet ut Magnhild kun for å ha Martin for seg selv (for deretter å forkaste han på null komma svisj). Og hvordan hun behandlet guttene der inne. Jeg personlig hater ikke Andrea for det, men å forvente at den berørte parten skal ha varme (vennskaplige) følelser for Andrea etter noe sånt er for mye å be om. Stå på Magnhild ❤️ Andrea...? Du er nok god i bunn, men du har noen destruktive sider du må jobbe litt med. Og det har jeg inntrykk av at hun vet. Egentlig tror jeg Andrea er veldig allright, men jeg synes Magnhild har rett til å ikke ville ha et vennskap med henne. Anonymkode: 5ecf5...e7e herregud, du snakker som om andrea har gjort noe forferdelig, det har hun ikke Anonymkode: 35025...a84 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #324 Skrevet 8. september 2018 Rasmus Wold du gjør hele programmet verdt å se på, ler så jeg griner opptil flere ganger! Hadde ikke vært det samme uten! Anonymkode: d8741...6d2 17
Gjest Janus Skrevet 8. september 2018 #325 Skrevet 8. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Andrea må jobbe med seg selv og personligheten. Hun har veldig høye krav til menn. Hun er jo veldig overfladisk, dramaqueen, og kan snakke nedlatende til andre. Hun virker ikke så ‘easy going’ for å si det sånn. Ellers er jeg enig i at Magnhild overdriver i forhold til situasjonen da hun ble stemt hjem. Hun har en litt hard personlighet og noen menn kan nok bli skremt bort av det. Anonymkode: 252f1...069 Synes Andrea opptrer mer fjortis,hun har aldri hatt kjæreste,kanskje ikke så rart🙄🤔 hun har ikke noe fin personlighet,hvertfall ikke til å få en voksen mann.Mangnhild er alt for mann i mine øyne.så trur også de blir skremt av at hun er så hard
Meadow Skrevet 8. september 2018 #326 Skrevet 8. september 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rasmus Wold du gjør hele programmet verdt å se på, ler så jeg griner opptil flere ganger! Hadde ikke vært det samme uten! Anonymkode: d8741...6d2 Enig, han har kommet seg veldig, ofte veldig på kornet! 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #327 Skrevet 8. september 2018 Gleder meg til den episoden der det kommer inn en lett overvektig jente uten hele sminkepungen i ansiktet og uten å bry seg om det vanvittige kroppspresset. Anonymkode: da997...05a 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #328 Skrevet 8. september 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til den episoden der det kommer inn en lett overvektig jente uten hele sminkepungen i ansiktet og uten å bry seg om det vanvittige kroppspresset. Anonymkode: da997...05a Jeg synes nå at det er naturlige kropper og ansikter der inne, jeg. Anonymkode: 028f3...634 11
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #329 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes nå at det er naturlige kropper og ansikter der inne, jeg. Anonymkode: 028f3...634 Eneste er vel bruna som er litt lubben, ellers så er det bare slanke.. Anonymkode: e3a9c...b07
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #330 Skrevet 8. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes nå at det er naturlige kropper og ansikter der inne, jeg. Anonymkode: 028f3...634 Ikke mye som er normalt med feks hun fra Haugesund! Hun har en altfor lav bmi. De burde visa mangfoldet i befolkningen. Ikke bare de som har pene bilder på instagram (der castingen meget tydligvis har foregått!!) Anonymkode: da997...05a 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #331 Skrevet 8. september 2018 Nå er de fleste som er der inne helt NORMALT slanke, og hva er vel galt med det? Trenger vel ikke å føle seg truffet av det, eller? Anonymkode: ddd2c...4dc 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #332 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er de fleste som er der inne helt NORMALT slanke, og hva er vel galt med det? Trenger vel ikke å føle seg truffet av det, eller? Anonymkode: ddd2c...4dc Litt overfladisk kanskje å ikke ta med noen som er mindre pene eller litt tjukke? Altså når mange vet om folk som ikke er slanke som har meldt seg på, men ikke kommet med? Anonymkode: e3a9c...b07 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #333 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt overfladisk kanskje å ikke ta med noen som er mindre pene eller litt tjukke? Altså når mange vet om folk som ikke er slanke som har meldt seg på, men ikke kommet med? Anonymkode: e3a9c...b07 Mange melder seg på, men få kommer med. Det har med personlighet å gjøre, ikke kroppsfasong. Anonymkode: fda69...fb6 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #334 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har med personlighet å gjøre, ikke kroppsfasong. Anonymkode: fda69...fb6 Er det mulig å bli mer naiv?!? Anonymkode: da997...05a 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #335 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å bli mer naiv?!? Anonymkode: da997...05a Bitter for at du ikke kom med selv, kanskje? Bruna og Arwin er ikke slanke, men har fått være med. De andre deltakerne ser helt normalvektige ut, så skjønner ikke hva du reagerer på. Anonymkode: fda69...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #336 Skrevet 8. september 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitter for at du ikke kom med selv, kanskje? Bruna og Arwin er ikke slanke, men har fått være med. De andre deltakerne ser helt normalvektige ut, så skjønner ikke hva du reagerer på. Anonymkode: fda69...fb6 Både bruna og Arwin er veldig pene, og de har utstråling, og er ikke redd for å vise kropp! Ingen av de er uattraktive... Anonymkode: e3a9c...b07 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #337 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både bruna og Arwin er veldig pene, og de har utstråling, og er ikke redd for å vise kropp! Ingen av de er uattraktive... Anonymkode: e3a9c...b07 Hvor har jeg sagt at de er uattraktive? Anonymkode: fda69...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #338 Skrevet 8. september 2018 Med unntak av ellinor og magnhild har jentene celluitter og appelsinhud, så jeg vil absolutt si det normale kropper. Jeg synes det er helt supert Anonymkode: 35025...a84 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #339 Skrevet 8. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bitter for at du ikke kom med selv, kanskje? Bruna og Arwin er ikke slanke, men har fått være med. De andre deltakerne ser helt normalvektige ut, så skjønner ikke hva du reagerer på. Anonymkode: fda69...fb6 Med alder langt over gjennomsnittet, ingen interesse for sminke/klær/extentions og er utdannet ved universitetet kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri ville vært med. Det må være lov å komme med kritikk uten at en er bitter, vel? Og nei, det er ikke normale kropper der inne. På langt nær. Men det oppdager du/dere når du/dere har levd en del år. Anonymkode: da997...05a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #340 Skrevet 8. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med unntak av ellinor og magnhild har jentene celluitter og appelsinhud, Anonymkode: 35025...a84 Hvordan vet du dette?! Vi har sett like mange episoder. Med mindre du har vært nærme samtlige av jentene der inne har du på ingen måte noe grunnlag for å påstå det! Anonymkode: da997...05a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå