Gå til innhold

Vannfast, flytende eyeliner å anbefale?


Lady Luck

Anbefalte innlegg

Finner aldri en eyeliner jeg er helt fornøyd med.

Enten er den ikke holdbar nok eller fargen er utvannet etter kort tids bruk.

Har du en å anbefale med tynn pensel eller svamp som er helt svart og holder hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
OK' date=' takk for tipset! Har du prøvd den selv?[/quote']

Jeg har prøvd den, og var greit fornøyd, men den har mer slik tusjspiss (hard), og er ikke like tynn som en pensel. Den gir skikkelig dekkende resultat, og sitter hele dagen. Har ikke prøvd å bade med den, men det var kanskje ikke hensikten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke tenkt å bade med den nei.. :wink: Trenger ikke være så vannfast, det viktigste er at den ikke ser utvannet ut utover dagen. Føler også at mange eyelinere fort blir blasse i fargen. Akkurat som om holdbarheten ikke er bra nok. To uker etter den er åpnet er det ofte mye vann i den synes jeg, det er hvertfall det det ser ut som. Skulle tro det ikke var nok farge i dem. Håper ikke den du anbefalte er sånn?

Men takk for tipset hvertfall, tester den ut neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Værsågod å flir av tipset mitt, men den jeg har best erfaring med er faktisk siplineren på H&M, den varer lenge (min har vart iallfall siden i fjor høst og bruker den hver dag) og den ser bra ut på også, og er det siste i trynet mitt som falmer i forhold til alle de andre fancy produktene jeg har på øynene :P Billig er den og tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, Spidey.

Flirer ikke av tipset ditt... Det finnes bra og dårlige produkter både fra H&M og Estetique for å si den sånn. Man må jo prøve får å finne ut om det er noe bra eller ei. Kanskje jeg tester den du anbefalte snart! :-) Er jo ikke så farlig om ikke jeg liker den, så billig som det er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Den fra H&M er faktisk kjempebra, akkurat like bra som Revlon. Begge har masse pigment slik at de dekker helt til du kaster dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller beste jeg har hatt og har er den fra Body Shop. Den er ikke vannfast, men den ligger lenge og er fin på lenge. Har også clinic sin, men den er elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Takk for tips, Spidey.  

Flirer ikke av tipset ditt... Det finnes bra og dårlige produkter både fra H&M og Estetique for å si den sånn. Man må jo prøve får å finne ut om det er noe bra eller ei. Kanskje jeg tester den du anbefalte snart! :-) Er jo ikke så farlig om ikke jeg liker den, så billig som det er der.

Wuhu trodde jeg skulle bli ledd av nå av enkelte og bli sammenlignet med grilldress se og hør damene :ler: men den bør du prøve, er veldig bra jeppjepp jeg driver reklame her men jobber ikke for hennes heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg bruker Body shop sin jeg!

Den har jeg hatt kjempelenge (2år kanskje?) Og den er like fin enda! Men jeg bruker den bare når jeg skal på fest da.

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...