Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Gladgutten79 skrev:

Nei, han lever ennå

Begynte å lure. Forstod det slik at han levde sist jeg snakket med kjente om saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vitner kan si at han rusmisbrukeren begynte å gjemme bilen rett etterpå, og var desperat etter å få den omlakkert - en som altså samme natt kom inn og var fra seg med blod og dameduft på seg.. 
Hva skal man da si? Det er ikke bevis, men nærmere kommer man vel ikke bevis enn det. Forbasket at han er død nå.

Anonymkode: 9c943...b6b

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uhyggelig at det bor så mange skummle mennesker i området! Blir nesten mørkredd! 😳 

Må ha vert forferdelig ekkelt etter det skjedde også, å ikke vite. Jeg var ett barn da dette skjedde, men husker min mor sa vi ikke måtte ta i mot godteri eller snakke med menn i biler som stoppet. Skjønner jo nå hvorfor de pluttselig ble så redd for dette. 

Anonymkode: 81b43...702

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vitner kan si at han rusmisbrukeren begynte å gjemme bilen rett etterpå, og var desperat etter å få den omlakkert - en som altså samme natt kom inn og var fra seg med blod og dameduft på seg.. 
Hva skal man da si? Det er ikke bevis, men nærmere kommer man vel ikke bevis enn det. Forbasket at han er død nå.

Anonymkode: 9c943...b6b

Han kom nydusjet til dem, så derfor luktet han godt. 

Anonymkode: 48a71...158

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kardinal skrev:

Begynte å lure. Forstod det slik at han levde sist jeg snakket med kjente om saken..

Nei han lever, men vet ikke om han bor på karmøy atm, han blir mest sansynlig intevjuet i neste episode, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gladgutten79 skrev:

Nei han lever, men vet ikke om han bor på karmøy atm, han blir mest sansynlig intevjuet i neste episode, 

er det han som også har vært nevnt i Tinasaken?

Anonymkode: 87f7c...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig uhyggelig at det bor så mange skummle mennesker i området! Blir nesten mørkredd! 😳 

Må ha vert forferdelig ekkelt etter det skjedde også, å ikke vite. Jeg var ett barn da dette skjedde, men husker min mor sa vi ikke måtte ta i mot godteri eller snakke med menn i biler som stoppet. Skjønner jo nå hvorfor de pluttselig ble så redd for dette. 

Anonymkode: 81b43...702

Mange som var ungdommer dengang da, å bor i kopervik området går ikke på " gamleveien" alene nå selv på høylys dag

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gladgutten79 skrev:

Mange som var ungdommer dengang da, å bor i kopervik området går ikke på " gamleveien" alene nå selv på høylys dag

Nei bra de stengte veien og. Jeg tenker at B.T ikke gikk dit alene drapsnatten. Det er ikke veilys der. Hun må ha kommet dit i bil er min teori. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei bra de stengte veien og. Jeg tenker at B.T ikke gikk dit alene drapsnatten. Det er ikke veilys der. Hun må ha kommet dit i bil er min teori. 

Hvor lang tid tar det å gå fra Kopervik sentrum til der hun ble funnet drept??   Det ser ut som om det er et lite stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Hvor lang tid tar det å gå fra Kopervik sentrum til der hun ble funnet drept??   Det ser ut som om det er et lite stykke.

Mener at det var nevnt 4-4,5 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peonjenta skrev:

det er ca 4 km, så ca 45 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ca 30-45 min avhengig av tempo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke skummelt å gå der før det skjedde, har gått der alene på mørk kveld i ettertid, da med musikk på ørene og knyttneven klar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gladgutten79 skrev:

Det var ikke skummelt å gå der før det skjedde, har gått der alene på mørk kveld i ettertid, da med musikk på ørene og knyttneven klar

Ja du er gutt så. Hadde aldri gått der på lyse dagen en gang. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, jeg husker denne veien som en hyggelig turvei. Men det var før 95 da. Men er den virkelig ikke i bruk lenger av folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg klarer bare ikke å se hvordan det at en 17-åring onanerer med rimelighet kan brukes som bevis, eller indisium, på at han er en brutal morder. Skivebom.

Forøvrig er han frikjent, og helt utenfor mistanke i den nyopptatte etterforskningen.

La nå mannen være i fred, og stopp ryktene og spekuleringen.

Helt enig. Det finnes ingen automatikk eller logisk nødvendighet av at en som blotter seg også er i stand til å begå drap. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var ungdom gikk jeg å syklet veien ofte, da den var raskere å mindre traffikert, å var ikke redd 

Dersom jeg hadde gått der i mørket i dag, å møtt på noen hadde jeg vel mest sansynlig brølt ut å pissa på meg 🤐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gladgutten79 skrev:

Da jeg var ungdom gikk jeg å syklet veien ofte, da den var raskere å mindre traffikert, å var ikke redd 

Dersom jeg hadde gått der i mørket i dag, å møtt på noen hadde jeg vel mest sansynlig brølt ut å pissa på meg 🤐

Hvorfor det? Det har da ikke skjedd fler drap der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

altså, jeg husker denne veien som en hyggelig turvei. Men det var før 95 da. Men er den virkelig ikke i bruk lenger av folk?

Masse folk som går tur der hver dag, men etter mørkets frembrudd, ville jeg nok hatt med meg en doberman eller lignende for å føle meg trygg om jeg hadde gått alene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hvorfor det? Det har da ikke skjedd fler drap der. 

Nei, men en narkoman ble funnet ikke så langt ifra, han hadde ligget der i en 2,3,4 år, litt uhyggelig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...