Gå til innhold
Samme

Melina Johnsen

Anbefalte innlegg

missmarthe

Hun sliter jo helt klart, ganske kynisk å lage underholdning av folk som må beskyttes mot seg selv... 😑

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille humla
På 14.9.2018 den 12.28, Moondance skrev:

Litt for direkte, eller? Hun står og roper til ei jente hun nettopp har møtt: "Du er stygg, du er bleik, du er feit, du er ikke en dritt, bitch, se på deg selv!"

Noe av det verste jeg hører er folk som unnskylder sin egen oppførsel på grunn av en vanskelig barndom. Det er aldri en grunn til å kunne trampe på andre. 

Jeg vet ikke noe om Melina sin barndom. Av er erfaring så sier folk som synes de selv har hatt en dårlig barndom (men som egentlig ikke har hatt det "jævlig jævlig") sier slik som deg. 🙃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Moondance
1 time siden, lille humla skrev:

Jeg vet ikke noe om Melina sin barndom. Av er erfaring så sier folk som synes de selv har hatt en dårlig barndom (men som egentlig ikke har hatt det "jævlig jævlig") sier slik som deg. 🙃

Har lest at hun har hatt en vanskelig barndom med barnevernet og blitt flyttet hit og dit + mobbing. Om man så har hatt det "jævlig jævlig" må man kunne oppføre seg som folk, det er ikke slik at man skal særbehandles fordi man har hatt det ille. Da bør man søke hjelp om man ikke kan oppføre seg. Om man er klar over at man lirer av seg mye dritt i fylla og når man er forbanna, burde man slutte å drikke eller få hjelp til å lære hvordan man snakker til folk, særlig når man er klar over ens egen oppførsel 🙃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lille humla
16 minutter siden, Moondance skrev:

Har lest at hun har hatt en vanskelig barndom med barnevernet og blitt flyttet hit og dit + mobbing. Om man så har hatt det "jævlig jævlig" må man kunne oppføre seg som folk, det er ikke slik at man skal særbehandles fordi man har hatt det ille. Da bør man søke hjelp om man ikke kan oppføre seg. Om man er klar over at man lirer av seg mye dritt i fylla og når man er forbanna, burde man slutte å drikke eller få hjelp til å lære hvordan man snakker til folk, særlig når man er klar over ens egen oppførsel 🙃

Ok, din mening.🙃🙂🙃 Nå føler jeg at jeg har blitt en forkjemper for noen jeg egentlig ikke bryr meg så mye om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lunalee
11 hours ago, Moondance said:

Er så enig med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jegskulleønskeat
På 18.9.2018 den 19.45, Moondance skrev:

Jeg kan se at om man opplever sterke traumer at man kan bære på så mye sinne at man nesten kan bli voldelig. Jeg sier IKKE at det er greit, og det kan ikke unnskyldes. Disse menneskene trenger hjelp til å bearbeide sinnet på en mer konstruktiv måte, for det er absolutt ikke greit å la det gå slikt utover andre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

loveisland'
På 18.9.2018 den 19.45, Moondance skrev:

Det er ikke en unnskylding, men en forklaring. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her