Gå til innhold

Melina Johnsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

... fra det mye omtalte programmet "ex on the beach" 

 

Hva synes dere om oppførselen hennes? Tror dere det er juks for å få igang blogg og andre sosiale medier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Kunne ikke brydd meg mindre, søppelprogram.

Hun har en helt forferdelig personlighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Janus skrev:

Hun har en helt forferdelig personlighet!!!

Synes også hun virker som en veldig slem person. Virker som hun sliter veldig og trenger hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns synd på henne.. Oppførselen hennes må bunne i utrolig mye usikkerhet rundt egen person. Hun har nok opplevd noe tøft i løpet av livet som hun ikke har bearbeidet og bærer derfor på mye sinne.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
3 minutter siden, Rebbsi skrev:

Jeg syns synd på henne.. Oppførselen hennes må bunne i utrolig mye usikkerhet rundt egen person. Hun har nok opplevd noe tøft i løpet av livet som hun ikke har bearbeidet og bærer derfor på mye sinne.

Ja, har lest i den andre tråden at hun ble misbrukt som barn😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun virker mindre begavet og jeg syns hun er mindre pen.  Ikke noe catch med andre ord. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett et klipp fra premierefesten med hun og to andre jenter. Jeg ble mildt sagt sjokkert over henne. Hun kom med frekke stikk til hun ene, hun var kjedelig å feste med i Bergen, hun gikk tidlig, ler hånlig, sier hun har en viss klasse?? Mener hun blonde har tatt restylane pga henne, ler hånlig igjen, så prøver Melina å kysse henne? Altså..... virker som denne jenta har dårlig selvtillit, men ufyselig var hun. Får håpe det bare skuespill 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke diskutere henne en gang. Hun gjør alt for å bli kjent, koste hva det koste vil. Ikke så viktig at resten av Norge tenker du er en bitch når du tjener penger på det. Hun håper vel på å bli den neste Raad

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hege899 skrev:

Jeg orker ikke diskutere henne en gang. Hun gjør alt for å bli kjent, koste hva det koste vil. Ikke så viktig at resten av Norge tenker du er en bitch når du tjener penger på det. Hun håper vel på å bli den neste Raad

Hun fremstår mye verre en sraad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slik oppførsel vanlig på fest/byen etc? Det som forundrer meg mest er at de som er med henne ikke reagerer sterkere på oppførselen hennes. 

Er det fordi det er TV eller er det fordi at slik oppførsel er "normalt" i enkelte miljø? 

Var et par Melina light i den svenske versjonen også, og samme skjedde der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Er slik oppførsel vanlig på fest/byen etc? Det som forundrer meg mest er at de som er med henne ikke reagerer sterkere på oppførselen hennes. 

Er det fordi det er TV eller er det fordi at slik oppførsel er "normalt" i enkelte miljø? 

Var et par Melina light i den svenske versjonen også, og samme skjedde der. 

De andre er vel såpass streetsmart at de vet hva som skjer dersom de prøver å snakke fornuft med mennesker uten filter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melina er desperat etter å bli kjendis og da må man skille seg ut og slape reaksjoner og overskrifter, noe hun fint klarer. Aner ikke om hun er så drøy til vanlig. Planen er vel å bli toppblogger. Ikke at vi trenger en ny Isabel Raad blogger 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Christy89 skrev:

Melina er desperat etter å bli kjendis og da må man skille seg ut og slape reaksjoner og overskrifter, noe hun fint klarer. Aner ikke om hun er så drøy til vanlig. Planen er vel å bli toppblogger. Ikke at vi trenger en ny Isabel Raad blogger 

Jepp!

"22-åringen forteller at hun håper å bruke deltagelsen i «Ex on the Beach» som et springbrett videre i karrieren. Planen er å starte en blogg, kanskje jobbe mer med TV, samt YouTube."     Kilde: https://www.vg.no/rampelys/i/QlkWvq/ex-on-the-beach-melina-jeg-er-veldig-for-plastisk-kirurgi

Seriøst, mennesker som melder seg på hjernedøde og fordummende reality som et springbrett videre i KARRIEREN. Jeg orker ikke. Jeg orker virkelig ikke.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dikteren
3 minutter siden, lille humla skrev:

Jeg liker henne jeg. Hun sier mye dritt, men hun er i det minste direkte. 🙂

Det går ann å være direkte uten å lire av seg så mye dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skrueløs skrev:

Det går ann å være direkte uten å lire av seg så mye dritt.

Synes ikke hun er så ille jeg, likte ikke henne i starten. Kanskje hun har vokst litt på meg.... Mobbing er ikke greit uansett. Lirer også av meg dritt hvis jeg er drita og forbannet. Er gammel nok til å ikke være drita da, og har selvtillit. Synes hun er som mange unge jenter, usikker føler at hun må bevise noe osv. Kanskje det er samfunnet vi burde være kritisk til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lille humla skrev:

Synes ikke hun er så ille jeg, likte ikke henne i starten. Kanskje hun har vokst litt på meg.... Mobbing er ikke greit uansett. Lirer også av meg dritt hvis jeg er drita og forbannet. Er gammel nok til å ikke være drita da, og har selvtillit. Synes hun er som mange unge jenter, usikker føler at hun må bevise noe osv. Kanskje det er samfunnet vi burde være kritisk til?

Jeg synes IKKE hun er som mange unge jenter. Jeg er like gammel som Melina, og ingen av mine venner eller bekjente oppfører seg i nærheten av det der. Er fullt klar over at det sikkert er en del "mean girls", men de fleste oppfører seg faktisk ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...