Gå til innhold

Kanebo Vanilla Bronze


birgitte242

Anbefalte innlegg

Vårens kolleksjon fra Kanebo frister...

Er det noen her som har prøvd Golden Pearl Powder? Den skal ifølge reklamen gi huden ett gyllent skjær og en deilig duft av vanilje; perfekt til å fremheve brunfargen og til å gi ekstra glød.

Hvis noen vet hva det koster så vil jeg også gjerne vite det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odense

Tror det var sånn nesten 400 kr i følge Elle...

Har ikke prøvd den selv, men den virker fristende...mon tro den blir raskt brukt opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så utrolig bra! Koster 350 om jeg ikke tar feil. Ikke 400 iallfall. Jeg bruker den i halsgropa, bystpartiet og skuldrene. Pudderet blir jo sittende i den herlige puff greia lenge og boksen er jo stor. Lukten har jeg ikke lagt så mye merke til, men så dynker jeg meg selv i parfyme. Prøv den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga, kan du beskrive fargen på pudderet? Finnes det flere nyanser? Bruker du den bare på kroppen og ikke i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er gyllenbrun og du bestemmer selv hvor mye farge du vil ha ved at du gnikker litt mer der du vil ha farge. Blir veldig jevnt :) Tror det skal finnes en lys nyanse, men det er vel den gyllenbrune som står utstilt overalt.

Jeg har nettopp kjøpt Duo Bronzing Powder fra Elisabeth Arden så jeg bruker den i ansiktet iom at jeg ikke vil den skal gå til spille :roll:

Kanebo sin blir så lett å påføre kroppen med den puff "svampen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen hudtype er den beregnet på? jeg har kombinasjonshud og vil ikke ha noe som gir mer kviser eller ser unaturlg ut på de tørre områdene...Elsker Kanebo,så tviler ikke ett sekund på at det er dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
er dette pudderet til å brukes kun på kroppen?

Først og fremst, kanskje, siden det er parfymert med vanilje? Kan sikkert brukes som highlighter i ansiktet, for eksempel på kinnbeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det på ansiktet idag, men synes det var litt vanskeligere å regulere hvor mye farge som kom. Og ja, merket lukten også, men den er svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...