AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Hei, lurer bare på om noen har erfaringer med å være større enn fyren. Eller er løpet litt kjørt for å få seg en trent/normalvektig mann når man er litt stor selv? Hvordan går man isåfall frem..? Anonymkode: 57ef5...4f8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Hva betyr kraftig lubben? Betyr det litt mage eller betyr det at du ikke får plass i vanlige stoler? Anonymkode: b8ac9...9f6 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 Ja, det går an. Hvordan man går frem? Man er seg selv. Anonymkode: 06b5c...16a 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, lurer bare på om noen har erfaringer med å være større enn fyren. Eller er løpet litt kjørt for å få seg en trent/normalvektig mann når man er litt stor selv? Hvordan går man isåfall frem..? Anonymkode: 57ef5...4f8 Min bedre halvdel var ca 110 kg da vi ble sammen, jeg halvparten, nå er hun ca 40 kg mindre og jeg samme vekt, godt samliv, ingen krangling, deilig sex dog ikke som ofte som før, vært sammen i 15 år, 3 barn Anonymkode: 502e1...d90 5
Profectus95 Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 (endret) Nja, tenker sånn 10-15 kg mer enn det som kanskje hadde vært optimalt. F.eks ei på 165 cm på 70- 75 kg? Det er mye Endret 24. august 2018 av Profectus95
styrmannen Skrevet 24. august 2018 #7 Skrevet 24. august 2018 Hun som nå er min kone tenkte litt som deg at hun var for heldig som fant seg en "normalvektor/trent mann" som meg. Jeg har aldri sett på henne som mer enn formfull og har tent på henne fra første kyss. Men hun har alltid vært seg selv og det var jeg som tok første intiativ til å ta kontakt med henne. Hun har et utrolig vakkert smil og øyne som formelig glitrer når hun er blid og fornøyd. Når det gjelder sex er hun uten tvil den beste jeg har vært borti og er fremdeles spennende selv etter 5 år sammen. 16
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 8 timer siden, styrmannen skrev: Hun som nå er min kone tenkte litt som deg at hun var for heldig som fant seg en "normalvektor/trent mann" som meg. Jeg har aldri sett på henne som mer enn formfull og har tent på henne fra første kyss. Men hun har alltid vært seg selv og det var jeg som tok første intiativ til å ta kontakt med henne. Hun har et utrolig vakkert smil og øyne som formelig glitrer når hun er blid og fornøyd. Når det gjelder sex er hun uten tvil den beste jeg har vært borti og er fremdeles spennende selv etter 5 år sammen. Hvorfor henger du på singelforumet, hvis du er så fornøyd med dama? Anonymkode: 1a59b...705 4
Teethgrinding Skrevet 25. august 2018 #9 Skrevet 25. august 2018 Jeg ser personen, ikke etuiet. Jeg kunne fint datet en overvektig dame. Når det er sagt vet jeg med meg selv at det ville blitt et problem over tid. Jeg er genuint opptatt av helse og trening. Jeg teller selv gram på vekta. Det ville kollidert med den overvektige før eller senere. Problemet er ikke at hun ser sånn eller sånn ut, men at selvbedrag og latskapen ofte ikke lar seg forene i diskusjoner. Jeg må vekte mine ord når jeg snakker med tjukke folk som ikke erkjenner simple faktum om trening og spising, og da går det jo bare ikke. Lykke til å finne en overvektig dame som har et opplyst og reflektert forhold til hvorfor hun er tjukk. Alt sitter i hodet. Ofte vil overvektige mest av alt gå ned i vekt, men nekter samtidig å gjøre jobben. De later som om de kjører så hardt, også gir de i realiteten opp etter mager innsats. Oppsummmert: Det er OK å være overvektig rent estetisk, men det psykologiske som omringer det er problematisk. 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #10 Skrevet 25. august 2018 Jeg er overvektig. Jeg har vært samen med menn i alle kroppsfasonger og ulike vektklasser. Sexen har aldri vært et problem. Anonymkode: 04f17...3a6
applestories Skrevet 25. august 2018 #11 Skrevet 25. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henger du på singelforumet, hvis du er så fornøyd med dama? Anonymkode: 1a59b...705 Ikke meg du svarte men; Innlegg fra alle forum kommer opp på forside. Jeg vet sjelden hvilket underforum jeg befinner meg på. Jeg kan plutselig befinne meg på økonomisidene uten at jeg hverken har utdannelse innen økonomi eller økonomiske problemer. Tenk om bare gravide fikk være på graviditetsforumet, det hadde blitt kaos blant dem som hver dag logger seg inn og spør om dagens symptomer er normale om ingen med erfaring var der. 34
Gjest HanenIFlokken Skrevet 25. august 2018 #12 Skrevet 25. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henger du på singelforumet, hvis du er så fornøyd med dama? Anonymkode: 1a59b...705 Really?
styrmannen Skrevet 25. august 2018 #13 Skrevet 25. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henger du på singelforumet, hvis du er så fornøyd med dama? Anonymkode: 1a59b...705 Jeg jobber nattevakt og kikker innom forumet. Innimellom dukker det opp ting som jeg føler fortjener et svar fra noen med erfaring. Derfor svarer jeg noen ganger på forumsider som kanskje ikke er under kategorien jeg selv er i nå. Men om singelforumet kun er for single, og ikke for de som har vært single en gang men nå er i et forhold, så beklager jeg. 19
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #14 Skrevet 26. august 2018 14 timer siden, styrmannen skrev: Jeg jobber nattevakt og kikker innom forumet. Innimellom dukker det opp ting som jeg føler fortjener et svar fra noen med erfaring. Derfor svarer jeg noen ganger på forumsider som kanskje ikke er under kategorien jeg selv er i nå. Men om singelforumet kun er for single, og ikke for de som har vært single en gang men nå er i et forhold, så beklager jeg. Sier ikke at du ikke har lov til å skrive her! Men du skrøt sånn av forholdet ditt. Og da tenkte jeg at det var da rart at en som er så fornøyd med forholdet sitt, driver og diskuterer på singelforumet. Anonymkode: 1a59b...705
Raven.Writingdesk Skrevet 26. august 2018 #15 Skrevet 26. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at du ikke har lov til å skrive her! Men du skrøt sånn av forholdet ditt. Og da tenkte jeg at det var da rart at en som er så fornøyd med forholdet sitt, driver og diskuterer på singelforumet. Anonymkode: 1a59b...705 Å herregud, dette er ikke en datingside! Man diskuterer singelliv, det kan man sagtens gjøre selv om man ikke er singel. 22 timer siden, Arcturus skrev: Jeg ser personen, ikke etuiet. Jeg kunne fint datet en overvektig dame. Når det er sagt vet jeg med meg selv at det ville blitt et problem over tid. Jeg er genuint opptatt av helse og trening. Jeg teller selv gram på vekta. Det ville kollidert med den overvektige før eller senere. Problemet er ikke at hun ser sånn eller sånn ut, men at selvbedrag og latskapen ofte ikke lar seg forene i diskusjoner. Jeg må vekte mine ord når jeg snakker med tjukke folk som ikke erkjenner simple faktum om trening og spising, og da går det jo bare ikke. Lykke til å finne en overvektig dame som har et opplyst og reflektert forhold til hvorfor hun er tjukk. Alt sitter i hodet. Ofte vil overvektige mest av alt gå ned i vekt, men nekter samtidig å gjøre jobben. De later som om de kjører så hardt, også gir de i realiteten opp etter mager innsats. Oppsummmert: Det er OK å være overvektig rent estetisk, men det psykologiske som omringer det er problematisk. Så mye møl, uvitenhet og oppgulp. Du teller antall GRAM på vekta? Og mener det er normalt? Oki. TS: Det finnes mange menn som synes det er helt OK med noen kilo for mye. Jeg har hatt ekstremt trente kjærester og lubne kjærester. Så kjør på! Lykke til 19
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #16 Skrevet 26. august 2018 jeg er kvinne og litt overvektig... altså, ganske greit polstra over hele kroppen. Men mest på mage tenker jeg. Har hatt alle typer menn egentlig og har ikke problemer med å danne relasjoner med menn. Ingen problem med andre ord. Anonymkode: b4599...2c2 1
Bamse-Brakar Skrevet 26. august 2018 #17 Skrevet 26. august 2018 Hvorfor ikke bare gå ned i vekt selv i stedet for å håpe på at andre skal ha en lavere standard til deg enn du har til dem 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #18 Skrevet 26. august 2018 På 25.8.2018 den 10.07, Arcturus skrev: Jeg ser personen, ikke etuiet. Jeg kunne fint datet en overvektig dame. Når det er sagt vet jeg med meg selv at det ville blitt et problem over tid. Jeg er genuint opptatt av helse og trening. Jeg teller selv gram på vekta. Det ville kollidert med den overvektige før eller senere. Problemet er ikke at hun ser sånn eller sånn ut, men at selvbedrag og latskapen ofte ikke lar seg forene i diskusjoner. Jeg må vekte mine ord når jeg snakker med tjukke folk som ikke erkjenner simple faktum om trening og spising, og da går det jo bare ikke. Lykke til å finne en overvektig dame som har et opplyst og reflektert forhold til hvorfor hun er tjukk. Alt sitter i hodet. Ofte vil overvektige mest av alt gå ned i vekt, men nekter samtidig å gjøre jobben. De later som om de kjører så hardt, også gir de i realiteten opp etter mager innsats. Oppsummmert: Det er OK å være overvektig rent estetisk, men det psykologiske som omringer det er problematisk. Så lenge jeg ikke har en sykelig overvekt og jeg trives med min vekt og livstil, så forfekter jeg vel ikke min overvekt?Den er bare ikke et problem for meg. Jeg har det godt med litt lovehandels og større rompe. Og har ikke en tanke om å gå ned i vekt da den ikke er skadelig for min helse eller står i veien for noe i mitt liv. Anonymkode: 40581...2bd 3
Bamse-Brakar Skrevet 26. august 2018 #19 Skrevet 26. august 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge jeg ikke har en sykelig overvekt og jeg trives med min vekt og livstil, så forfekter jeg vel ikke min overvekt?Den er bare ikke et problem for meg. Jeg har det godt med litt lovehandels og større rompe. Og har ikke en tanke om å gå ned i vekt da den ikke er skadelig for min helse eller står i veien for noe i mitt liv. Anonymkode: 40581...2bd Unnskyldninger. Hvorfor skal du sitte å gosse i deg majones og sjokolade mens typen din holder seg i form? Disse damene kan selvfølgelig være hotte mens de ennå er i første halvdel av 20, men det er sånne som blir til sånne trillrunde tønneformede konesveiser når de begynner å bli voksen, og da er det plutselig ikke like greit lenger. du burde ta deg sammen 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #20 Skrevet 26. august 2018 5 minutter siden, Bamse-Brakar skrev: Unnskyldninger. Hvorfor skal du sitte å gosse i deg majones og sjokolade mens typen din holder seg i form? Disse damene kan selvfølgelig være hotte mens de ennå er i første halvdel av 20, men det er sånne som blir til sånne trillrunde tønneformede konesveiser når de begynner å bli voksen, og da er det plutselig ikke like greit lenger. du burde ta deg sammen 😂 Altså, noe bedre enn dette må du vel kunne? Anonymkode: 40581...2bd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå