Gå til innhold

Hva er greia med folk som legger deg til, og sletter deg på sosiale medier? om og om igjen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg spesielt aktiv på sosiale medier, som FB. Poster kanskje en statusoppdatering eller to i året, og deler ikke så veldig mye heller. Bruker det stort sett for chatt og grupper. 

Men det er noen folk som har lagt meg til, og slettet meg, minst 3-4 ganger. Ikke fordi de har sletter profilen sin, og laget ny, men bare har en vane for å slette og legge til folk. 

Hva er egentlig greia med dette? 

Anonymkode: 80392...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde et sånt tilfelle jeg også! Jeg spurte ham jeg, om hva han drev med. Da svarte han at han iblant handlet i affekt?! Det gjorde meg ikke særlig klokere, men han har sluttet å slette meg etter de tre gangene han gjorde det.

Jeg brydde meg ikke så mye, så jeg bare trakk på skuldrene. Jeg bare la ham til igjen jeg. Han driver med foto, så veldig ålreit å se bilder han tar. Er vel kanskje litt sånn i ubalanse iblant da ? 

Anonymkode: 5d2ec...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor aksepterer du personen som venn, gang på gang? 

Personlig sletter jeg folk, men adder aldri folk sjæl. Jeg forstår ikke poenget med folk som adder meg, gang på gang. Når  jeg har slettet vedkommende tidligere. 

Anonymkode: 1241f...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kan forklare litt. Er litt skyldig i dette. Dager man føler seg blæ og er generelt lei.  Man ser folk på sosiale medier.  De får mye oppmerksomhet  og man føler seg mindre enn dem. Type de er bedre enn meg jeg er verdt null. De bryr jo seg ikke om mine statuser.   Hvorfor bry seg om de. Osv.

Så kommer de bedre dager hvor man blir nyskjerig  og føler et behov for å ha muligheten til kontakt.  Så legger man til .

Vel sluttet med det da jeg oppdaget den flotte tingen å ha folk på vennelista  men trenger ikke følge de. 

Vet er litt teit men følelser kan man ikke helt styre og når man føler seg nedfor er det lett å sammenligne seg med andre.

Anonymkode: 321a1...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel kan forklare litt. Er litt skyldig i dette. Dager man føler seg blæ og er generelt lei.  Man ser folk på sosiale medier.  De får mye oppmerksomhet  og man føler seg mindre enn dem. Type de er bedre enn meg jeg er verdt null. De bryr jo seg ikke om mine statuser.   Hvorfor bry seg om de. Osv.

Så kommer de bedre dager hvor man blir nyskjerig  og føler et behov for å ha muligheten til kontakt.  Så legger man til .

Vel sluttet med det da jeg oppdaget den flotte tingen å ha folk på vennelista  men trenger ikke følge de. 

Vet er litt teit men følelser kan man ikke helt styre og når man føler seg nedfor er det lett å sammenligne seg med andre.

Anonymkode: 321a1...3fe

Det er jævla sjukt. Du bør ikke være på sosiale medier, det er virkelig ikke bra for deg. 

Anonymkode: 1241f...ce6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sånn.. elsker, elsker ikke, elsker, elsker ikke.. osv

Anonymkode: e607b...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å blokkere vedkommende, hadde hvertfall jeg gjort om de aldri klarer å bestemme seg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...