Gå til innhold

Han jeg dater liker å gå i dameundertøy!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er en smule sjokkert egentlig. Først trudde jeg det bare var ei jente han hadde hatt på besøk og da konfronterte jeg han med dette. Han roet meg ned og sa han ikke hadde hatt det det. Fikk vite det var hans egen, og at han har en slags seksuell fetisj for å kle seg i dameundertøy noen ganger, men han liker ikke menn sa han. Uansett er dette helt nytt for meg og veldig veldig rart. Skal jeg fortsette med han eller dumpe han? Hva ville du gjort? 

Skulle nesten ønske at han heller hadde hatt ei jente på besøk og det var henne som glemte trusa si der :( Selv om det ikke hadde vært hyggelig hadde det vært bedre enn det sistnevnte.

Anonymkode: 989cf...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes dette høres veldig rart ut og ikke noe jeg ville brukt tiden min på.

Anonymkode: 2e4ee...f62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå mannen få gå i dameundertøy om han vil det da. Hvis du ikke vil at han skal gjøre det sammen med deg så er det jo bare å si det, men om han liker det alene Så ser jeg ikke problemet :)

Det er mange merkelige dyr i arken, og om dameundertøy er hans eneste "last" så er jo det ganske bra

Anonymkode: 8ec32...a17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette bare en fetish, noe han har behov for å gjøre innimellom, eller ligger det noe mer bak? Dersom han er en kvinne i mannskropp, kan det jo bli problematisk. Selv om han tenner på kvinner. 

Anonymkode: 8dfa1...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La nå mannen få gå i dameundertøy om han vil det da. Hvis du ikke vil at han skal gjøre det sammen med deg så er det jo bare å si det, men om han liker det alene Så ser jeg ikke problemet :)

Det er mange merkelige dyr i arken, og om dameundertøy er hans eneste "last" så er jo det ganske bra

Anonymkode: 8ec32...a17

Ts

Han sier det eneste han har en dametruse ingenting mer. Men allikevel er det vanskelig å se han som den mannen jeg har gjort tidligere. Er jo ikke akkurat maskulin ting å gå i jentetruse:/ Men ja, mulig jeg gjør det til et stort problem når det kanskje ikke er det! Bare synes det er nytt og ærlig litt turn off.... Men jeg kan jo ikke endre han, er bare slik han er. 

Anonymkode: 989cf...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dette bare en fetish, noe han har behov for å gjøre innimellom, eller ligger det noe mer bak? Dersom han er en kvinne i mannskropp, kan det jo bli problematisk. Selv om han tenner på kvinner. 

Anonymkode: 8dfa1...a5d

Han sier han ikke vil skifte kjønn! 

Anonymkode: 989cf...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rotemor skrev:

Folk med fetish-klær og sexlekwr lar det ikke ligge fremme.

Helt enig. Dette tror jeg ei dame har glemt igjen.

Anonymkode: dfc3b...8b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Dette tror jeg ei dame har glemt igjen.

Anonymkode: dfc3b...8b4

Hvorfor tror du det? Utifra hva han har sagt virker det som alt han har sagt stemmer.... 

Anonymkode: 989cf...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å ha en brukt truse slengende når du venter besøk uansett.

Dette er ikke en ting man naturlig deler med daten sin.

Det er ikke en viktig nok fetisj til at den må frem på tredje daten og på den måten.

For rart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er merkelig, tror vel nesten mer på at noen har glemt den igjen og at han ikke fant på en bedre unnskyldning. Tviler på at menn med slike fetisjer er såå komfortable med det at de slenger dametrusene rundt... 

Og hvis det er sant at han kler seg i dameklær, supert for han- men det er ikke noe for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden vi møter folk som er 100% hetero eller 100% homo/lesbisk. De fleste av oss ligger et sted i mellom. Tror man fint kan være rimelig hetero selvom man har et fetisj for crossdressing, men jeg tviler sterkt på at crossdressere ikke har en viss grad av homoerotiske fantasier :fnise:

Hvis du ønsker 100% maskulin legning tror jeg du bør lete videre, og la daten finne en som aksepterer/liker kinky fetisjer selv 🙃

Endret av Pianojenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

På 22.8.2018 den 0.46, Veslemøy22 skrev:

Sjelden vi møter folk som er 100% hetero eller 100% homo/lesbisk. De fleste av oss ligger et sted i mellom. Tror man fint kan være rimelig hetero selvom man har et fetisj for crossdressing, men jeg tviler sterkt på at crossdressere ikke har en viss grad av homoerotiske fantasier :fnise:

Hvis du ønsker 100% maskulin legning tror jeg du bør lete videre, og la daten finne en som aksepterer/liker kinky fetisjer selv 🙃

Ingen homoerotiske fantasier her selv om jeg crossdresser, er det bare jeg som er rar ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde dette vært en dealbreaker.

Anonymkode: 76a81...511

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja, den hadde jeg ikke gått på. En oppegående vanlig mann hadde jo ikke latt ei truse ligge lett å finne. Det er fortsatt tabu for menn å kle seg i dameundertøy! Han har nok hatt den liggende fra et tidligere damebesøk....

 

 

Anonymkode: d8da1...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg bare ikke taklet altså... 🤪 Jeg er sikkert kjedelig og lite open-minded, men liker verken tanken på dildoer, utkledning eller pisk. Er 45 år og vil ha en 'vanlig' kåt mann som ikke krever ekstrautstyr for å kunne nytes. 

Anonymkode: 874f0...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg personlig så vil jeg at fetisjer som ikke passer inn i mitt liv, burde holdes privat. Altså, han kan bruke det i sitt eget private sexliv men ikke prøv å tvinge det inn i vårt felles sexliv. Iform av at han ønsker å bruke det når vi har sex. Går rundt i huset slik. Går ut slik. Eller enda verre, vil bruke mitt undertøy. Hold det separat så bryr jeg meg ikke. Noen grenser er det faktisk lov å sette. 
Jeg respekterer hans lyster og da må han respektere min. Men å kreve at han skal slutte, det synes jeg er slemt. 

Så lenge det er lovlig og skader ingen, så ser jeg ikke problemet ved at han får holde det privat. 

Anonymkode: 0fa75...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er en smule sjokkert egentlig. Først trudde jeg det bare var ei jente han hadde hatt på besøk og da konfronterte jeg han med dette. Han roet meg ned og sa han ikke hadde hatt det det. Fikk vite det var hans egen, og at han har en slags seksuell fetisj for å kle seg i dameundertøy noen ganger, men han liker ikke menn sa han. Uansett er dette helt nytt for meg og veldig veldig rart. Skal jeg fortsette med han eller dumpe han? Hva ville du gjort? 

Skulle nesten ønske at han heller hadde hatt ei jente på besøk og det var henne som glemte trusa si der :( Selv om det ikke hadde vært hyggelig hadde det vært bedre enn det sistnevnte.

Anonymkode: 989cf...d18

Du har to valg.

Du avslutter forholdet til han, eller du fortsetter i forholdet, men da må du takle hans fetisj.

Er lite vits i å prøve å forandre han og begynne med å krangle og starte annen drama.

Du er "herre" over deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...