Gå til innhold

Eksempel på mannfolk som damer går for :-)


Xcase33

Anbefalte innlegg

https://sedenne.no/v/70460/han-tror-han-er-helt-dama-er-ikke-enig

Et godt eksempel på hvilke typer mannfolk damer går etter som vist i den lenka videoen. 

  • Under gj.snitt IQ
  • Dårlig impulskontroll
  • En som egentlig er så usikker på seg selv at han føler seg truet av at han som glaner på dama skal "stikke av med henne".
  • Mest av alt en type som dama kan "oppdra" ved å be han om å unnskylde seg som i dette tilfellet.

Selvsagt ingen damer på #KG som går etter sånne typer, men mange andre som tilfeldigvis ikke er her inne ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man er så god menneskekjenner som trådstarter må man svømme i fitte. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg kan i alle fall garantere deg at en sånn kar ikke hadde sluppet gjennom nåløyet hos meg. Jeg er nok en superkresen og svært utypisk kvinne :ler:

Pussig at det finnes så mange incels hvis kvinner virkelig er så ukritiske at de tar til takke med hva som helst nå for tida :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SVK said:

Om man er så god menneskekjenner som trådstarter må man svømme i fitte. 

Hva var poenget ditt egentlig? hvis du følte du deg truffet så beklager jeg det du.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, hind said:

Pussig at det finnes så mange incels hvis kvinner virkelig er så ukritiske at de tar til takke med hva som helst nå for tida :P

 

 

Trådstarter liker vel å tro at grunnen til at mange menn er incels er at de har for høy IQ og for god impulskontroll. Sikkert gøyere å tro det enn å anerkjenne at det er en del negative egenskaper som gjør dem til incels.  

Anonymkode: 63fe0...3ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Xcase33 said:

Hva var poenget ditt egentlig? hvis du følte du deg truffet så beklager jeg det du.  

Hvorfor skulle jeg bli truffet av innlegget ditt? Du skrev jo nærmest ordrett: 

Jeg får ikke dame for damene faller bare for de slemme  og dumme mennene:cry3:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Trådstarter liker vel å tro at grunnen til at mange menn er incels er at de har for høy IQ og for god impulskontroll. Sikkert gøyere å tro det enn å anerkjenne at det er en del negative egenskaper som gjør dem til incels.  

Anonymkode: 63fe0...3ee

Ja og der har du beviset ..endelig fant jeg det? det går ikke an for deg å tenke deg til at tråden kanskje var ment å være noe humoristisk? det var jo for å gjøre opp poengene 1 - 0 to the Incels. 

Fy søren....går du virkelig rundt å tolker alt slikt med dødens alvor? :p helt utrolig. Skal jeg finne lignende videoer hvor rollene er snudd så føler du deg bedre? ...herregud da mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SVK said:

Hvorfor skulle jeg bli truffet av innlegget ditt? Du skrev jo nærmest ordrett: 

Jeg får ikke dame for damene faller bare for de slemme  og dumme mennene:cry3:

 

Ja det var KJEMPESERIØST ...skal jeg finne et klipp til deg også hvor rollene er snudd sånn at du føler deg bedre? herregud har ikke mye sosial IQ du har du vel?

Sånn her et typisk eksempel på hva slags jenter oss mannfolk går etter.....

Følte du deg bedre nå? flott..... da er stillingen 1 - 1 ;)

Det går ikke an å dele noe humoristisk her inne før det etter 1min kommer inn noen å sier "åhhhhh du er bare bitter fordi du aldri får dame ...åhh du er sånn og du er sånn" helt tilbakestående. ALT absolutt ALT skal liksom ha med en selv å gjøre ....en skal føle seg skyldig i alt ..ja selv det minste lille klipp man kommer over på internett. Er helt utrolig å se sånne som deg i aksjon på det der ....må du faen meg skjerpe deg og det mener jeg :) 

 

Endret av Xcase33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Xcase33 said:

Ja og der har du beviset ..endelig fant jeg det? det går ikke an for deg å tenke deg til at tråden kanskje var ment å være noe humoristisk? det var jo for å gjøre opp poengene 1 - 0 to the Incels. 

Fy søren....går du virkelig rundt å tolker alt slikt med dødens alvor? :p helt utrolig. Skal jeg finne lignende videoer hvor rollene er snudd så føler du deg bedre? ...herregud da mann. 

 

13 minutter siden, Xcase33 said:

Ja det var KJEMPESERIØST ...skal jeg finne et klipp til deg også hvor rollene er snudd sånn at du føler deg bedre? herregud har ikke mye sosial IQ du har du vel?

Sånn her et typisk eksempel på hva slags jenter oss mannfolk går etter.....

Følte du deg bedre nå? flott..... da er stillingen 1 - 1 ;)

 

Når ingen synes du er morsom så er det vel greit å ta hintet i stedet for å gjentatte ganger prøve å forklare hvor morsomme du synes dine egne innlegg er.  Burde ikke kreve så høy sosial intelligens for å forstå det. 

Nei, jeg er ikke krenket av innleggene dine. Jeg synes bare de er tragiske. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SVK said:

 

Når ingen synes du er morsom så er det vel greit å ta hintet i stedet for å gjentatte ganger prøve å forklare at innleggene dine skulle være morsomme. Burde ikke kreve så høy sosial intelligens for å forstå det. 

Nei, jeg er ikke krenket av innleggene dine. Jeg synes bare de er tragiske. 

Det klippet har blitt delt fordi flere enn deg tydeligvis synes det er morsomt ...hva du måtte synes er egentlig ikke noe jeg reflekterer så mye over før jeg legger ut ting her. Så beklager men det får du nesten bare leve med ...ta å gå en annen plass der du finner noe humor hvis det er det du leter etter. Hvis du ikke klarer å se forskjellen på noe som er seriøst ment og ikke så er nok ikke dette plassen for deg ....det må være slitende å ikke klare å tolke hva som er hva hele tiden. 

Synes du ikke klippet er morsomt ..så klikker du deg videre her i livet. Men istedenfor så utløser det en sånn reaksjon i deg hvor du får et behov for å angripe den som legger det ut ..og stempler vedkommende som både det ene og andre. Det passer seg ikke helt ....du kan slappe helt av. Det går bra kjære lille deg... ;)  
 

Endret av Xcase33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Trådstarter liker vel å tro at grunnen til at mange menn er incels er at de har for høy IQ og for god impulskontroll. Sikkert gøyere å tro det enn å anerkjenne at det er en del negative egenskaper som gjør dem til incels.  

Anonymkode: 63fe0...3ee

Ja, alle trenger en livsløgn. Det ser ut som det skorter på både IQ og impulskontroll hos incelsene på KG, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det klippet har blitt delt fordi flere enn deg tydeligvis synes det er morsomt ...

Det klippet der synes flere er morsomt UTEN dine bitre kommentarer.

Anonymkode: 5167c...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det klippet der synes flere er morsomt UTEN dine bitre kommentarer.

Anonymkode: 5167c...954

haha, her var det noen som følte seg truffet ja :P

Det er det som gjør det morsomt for meg forresten.

Endret av Xcase33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Xcase33 skrev:

haha, her var det noen som følte seg truffet ja :P

Det er det som gjør det morsomt for meg forresten.

Ville vært morsommere om du hadde draget, eller hva? ;)

Anonymkode: 77cb9...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg en greie for smarte menn, så aldri i livet om jeg hadde falt for sånne menn.

Og her har vel alder litt og si, da jentene er 20 år, og ikke tenker at det skal bli noe seriøst, så kan de vel lettere gå for han kule partyløven. Enn den dagen de skal finne han, de vil gifte seg med, og få barn med. Da er det vel helt andre kriterier. 

 

Anonymkode: 60ae2...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ville vært morsommere om du hadde draget, eller hva? ;)

Anonymkode: 77cb9...dac

Hvorfor er du så opptatt av meg hele tiden? :) skulle nesten tro du var litt småforelska? ...alt jeg legger ut på dette forumet handler ikke om meg :) så interesting er jeg egentlig ikke ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har jeg en greie for smarte menn, så aldri i livet om jeg hadde falt for sånne menn.

Og her har vel alder litt og si, da jentene er 20 år, og ikke tenker at det skal bli noe seriøst, så kan de vel lettere gå for han kule partyløven. Enn den dagen de skal finne han, de vil gifte seg med, og få barn med. Da er det vel helt andre kriterier. 

 

Anonymkode: 60ae2...857

Haha...er nok av dem som får barn med den typen mannfolk da :P attraktiv bagasje å ha med seg resten av livet? :P

Han der skal du løse verdensproblemer med og avtale henting i barnehager og julegaver sammen med med ...bare kanskje spare deg for den felles juleshoppinga? litt flaut når man kommer oppi 40åra selv med en sånn gubbe bak handlevogna? :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...