Gå til innhold

Katt som ble kidnappet av noen og de dro å kastrerte katten


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper sykt lite når folk fortsatt tar inn katten din og gir den mat. Fordi de liksom vil "hjelpe". De trenger ikke å stjele en katt fysisk ved å stenge den nede i kjelleren for alltid. Det å ta inn en katt og gi den mat, er alt som skal til. Katter er illojale og følger maten! 

Anonymkode: 06278...32b

Vurderer om jeg skal gå til innkjøp av en gps-tracker, må vist gjøre det nå om dagen før å beholde familiemedlemmet sitt

Anonymkode: c25cc...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ærlig innrømme at jeg har vært fristet til å gjøre det med en viss nabokatt selv, men å faktisk gjøre det er vare feil.

Tilby heller eierene å betale for kastreringen og smertestillende og eventuelle komplikasjoner som måtte oppstå. Det hadde jeg gjort om jeg visste hvem som eier tissetrollet.

Anonymkode: 8f328...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som katteeier (eller eid av katt) så synes jeg det er veldig bra, ukastrerte/ikke steriliserte katter er en uting. Det resulterer i hjemløse kattunger som aldri blir vaksinert eller sjekket for sykdommer.

Hvis katten ble kastrert hos veterinær så fikk den helt sikkert en grundig helsesjekk samtidig. 

Anonymkode: 13554...471

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS sier jo i hovedinnlegget at de trodde katten hadde vært så lenge borte at eieren trodde den var død. Hvis det er tilfelle, er det vel ikke så rart at noen har trodd den var hjemløs og bestemte seg for å ta ansvar, siden eierne tydeligvis ikke har gjort det. Synes det er veldig dramatisk å kalle folk kidnappere fordi de bestemmer seg for å gjøre noe riktig for katten. 

Lurer også på hva som egentlig er problemet, synes ikke den såkalte eieren har noen grunn til å bli sur over noe sånt.

 

 

Anonymkode: 0dc37...355

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om katten er chippet hvem er chippen registrert på?? 

Anonymkode: e4526...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!! En glede å lese! 

Opprinnelig "eier" er et uansvarlig møkkamenneske som ALDRI skulle hatt katt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/20/2018 at 12:26 PM, BMW 5-serie 535D said:

Jeg anser faktisk dette som en ting politiet bør prioritere, er tross alt kidnapping av et levende vesen

  Du driter tydeligvis i dyrs helse og livskvalitet! Lykke til med å trave ned til politistasjonen!😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lollybby skrev:

  Du driter tydeligvis i dyrs helse og livskvalitet! Lykke til med å trave ned til politistasjonen!😂

Har du lest hva jeg har skrevet?? 😂 er ikke min katt, var en som skrev dette på Facebook som har blitt delt så jeg så det, jeg er selvfølgelig for sterilisering og kastrering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å anmelde. Det er på ingen måte urimelig å anta at en umerket, ukastrert katt er hjemløs, så dette kan de har gjort i god tro. Har helt ærlig vurdert det samme, når mine kastrerte gutter får juling av disse ukastrerte pøblene som reker rundt. 

Anonymkode: 620e2...acd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, BMW 5-serie 535D said:

Har du lest hva jeg har skrevet?? 😂 er ikke min katt, var en som skrev dette på Facebook som har blitt delt så jeg så det, jeg er selvfølgelig for sterilisering og kastrering

Jeg leste absolutt hva du skrev. Og tydelig at fokuset ditt ,nærmest besatt av ,er at dette må politianmeldes og var en grufull handling.

NEI!  "Eieren "kan dra dit pepperen gror. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lollybby skrev:

Jeg leste absolutt hva du skrev. Og tydelig at fokuset ditt ,nærmest besatt av ,er at dette må politianmeldes og var en grufull handling.

NEI!  "Eieren "kan dra dit pepperen gror. 

Ja mener dette faktisk er over grensen av hva man skal tillate, så om vedkommende velger å anmelde det har han min støtte 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Vurderer om jeg skal gå til innkjøp av en gps-tracker, må vist gjøre det nå om dagen før å beholde familiemedlemmet sitt

Anonymkode: c25cc...2b4

Nei, holder å chippe.

Anonymkode: 0c130...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Hadde de chippet den i eieren sitt navn??

Synes det var et bra tiltak 👍

Anonymkode: ec374...94e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...