Gå til innhold

Blødning etter sex i dpo land


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier vel sitt. Jeg lurer på om det er noen som har opplevd blødning etter sex i dpo land? 

Anonymkode: 210ab...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, overskriften sier vel sitt. Jeg lurer på om det er noen som har opplevd blødning etter sex i dpo land? 

Anonymkode: 210ab...454

Jeg blødde masse(!) etter sex en stund etter EL(ca en uke), ble likevel gravid og har en sønn på 5 år 😊

Anonymkode: 167a4...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde etter sex 7 dager dpo. Jeg var gravid, og det første som ga meg mistanke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde masse(!) etter sex en stund etter EL(ca en uke), ble likevel gravid og har en sønn på 5 år 😊

Anonymkode: 167a4...8d2

Jeg blødde også en del nå etter sex. Ikke typ. mensen blod, men veldig tynt. Ser ikke ut til å komme noe mer.. Er ca. en uke siden EL i morgen.

Anonymkode: 210ab...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Jeg blødde etter sex 7 dager dpo. Jeg var gravid, og det første som ga meg mistanke😊

Er ca. dpo 6 i dag, og blødde veldig tynt blod. Ser ikke ut til at det skal komme noe mer nå.. Håper det er et positivt tegn :) 

Anonymkode: 210ab...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ca. dpo 6 i dag, og blødde veldig tynt blod. Ser ikke ut til at det skal komme noe mer nå.. Håper det er et positivt tegn :) 

Anonymkode: 210ab...454

Om du ikke blør etter sex til vanlig, noe jeg heller ikke gjør utenom graviditet, så kan det absolutt være et tegn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Om du ikke blør etter sex til vanlig, noe jeg heller ikke gjør utenom graviditet, så kan det absolutt være et tegn😊

Det har skjedd en sjelden gang, men det er veldig lenge siden nå. Og så absolutt ikke sånn som nå.. Krysser fingrene!

Anonymkode: 210ab...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...