Gå til innhold

Hva skulle stått på din t-skjorte?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gloria

I'm an El Nino

(med sånn rar "bølge" over n'en eller hvilken bokstav det er nå igjen..)

El Nino er forresten en vulkan, og vulkaner har en tendens til å bli litt "hissige".. akkurat som jeg har i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

El Nino er forresten en vulkan, og vulkaner har en tendens til å bli litt "hissige".. akkurat som jeg har i blant  :)

El Niño er også en varm vind, er det ikke? :klø:

(Så det kan tolkes som at du er "hot" ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Frank Sinatra fan" med bilde av Frankieboy under.

"I have an over acute capacity for sadness as well as elation. I know what the cat who wrote the song is trying to say. I've been there - and back. I guess the audience feels it along with me." -Frank Sinatra

"Of all the gin joints in all the towns in all the world, she had to walk into mine."-Humphrey Bogart alias Rick in Casablanca

"Is it not strange that sheep guts should hale the souls out of men's bodies?" - Benedick - Much Ado About Nothing by William Shakespeare

"The happiness now, will be part of the pain then"

"Kissing a girl without loving her, is like scratching a place that does not itch."

Johnny B. Goode:

"Where can it be?"

"Go to school, Johnny. I know you hate it, Johnny, but you'll find something there."

I drink to you. May you live to be a hundred, and may the last voice you hear be mine. - Frank Sinatra

Ellers så synes jeg jo "Mind the Gap" t-skjorte fra London er kul da og "Rød og Farlig" - t-skjorta mi :sjarmor: .

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gloria

El Niño er også en varm vind, er det ikke? :klø:

(Så det kan tolkes som at du er "hot" ;) )

Åh , det var rart.. har hørt at det var en vulkan jeg. Hm, men da får jeg heller være "hot" da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran skulle det stått:

That's hot!

Og bak:

Fuck Paris Hilton!

(Hun la copyright på uttrykket Thats hot! for hun mener hun oppfant det og vil ha betalt hver gang noen bruker det :roll: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Venninna mi har laget trykk på ei t-shorte til meg. Der står det FUCK RELIGION! Ikke ofte jeg går med den da, :ler: men den er kul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Eller knøtteliten skrift midt på:

Nosey little fucker, aren't you?!

(jeg hadde engang en button med det på... og folk ble så rare i ansiktet når de hadde gått nært innpå for å lese)

De hadde slike t-skjorter i Australia, med liten skrift. :-) Morsomt, men jeg kjøpte ingen da. Så en som jeg angrer på jeg ikke kjøpte: "Do not disturb. Already disturbed." :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...