Gå til innhold

Ikke velkommen i bursdagen til nevøen min😥


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det var dårlig gjort av broren din å ikke klarere med deg om du kunne komme først. Han hadde jo invitert deg, og ikke fått endelig svar fra deg enda. Og når du har bestilt billett og hotell, må han vel få dårlig samvittighet!?! Han burde i hvert fall gitt deg en unnskyld og noe som plaster på såret. Si at du synes det var dårlig gjort å ikke vente på ditt svar, om han ikke har oppfattet at han har gjort noe galt.

Anonymkode: c9888...cb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, da reiser du. Og avtaler et tidspunkt (før eller etter bursdagsselskapet) der du kan komme på besøk og treffe nevøen din. 

Anonymkode: b8be7...a6a

Beste forslaget så langt! Prøv å få til et hyggelig møte med bror, kone og nevø likevel. Da signaliserer du at du ikke er ute etter konflikt, at du respekterer deres valg samtidig som du får tilbrakt tid med dine kjære. Passer det ikke å komme på besøk til dem, så kanskje dere kan møtes på kafe, i parken eller noe annet koselig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring mamma og pappa og tilfeldigvis fortell hva som har skjedd. Min mamma hadde aldri i livet godtatt at min bror hadde oppført seg slik og at jeg eventuelt skulle være i samme by (og brukt mye penger på å komme meg dit) uten at min bror hadde invitert meg hjem til familien hans, og da spesielt på en sånn anledning. 

Anonymkode: faf63...0ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 19.36, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det er jo din egen feil at det er drama mellom deg og fetteren din. De har tydeligvis ikke problemer med ham.

For alt du vet kan jo fetteren ha voldtatt henne.

Anonymkode: e3c54...90b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...