Gå til innhold

Når skal det funke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier alt. Drittlei og gir nærmest opp alt som heter kjærlighetsliv.

Nå har jeg brukt energi og tid på ei jente i 4 mnd, og var også en periode sikker på at det kunne bli noe, ut ifra tilbakemeldinger fra henne. Men neida, nå hadde det endret seg for henne. Vi har ikke fått møtes pga avstand, og nå når hun endelig har flyttet til min by, så, neida. 

Samme i vinter, data ei jente, møtte henne mange ganger, hun sov over hos meg to netter.Så, hun forsvant, like fort som hun kom inn i livet mitt. 

Dette skjer hver gang. Jentene stikker, og jeg sitter igjen såra. Kan minst telle på 2 hender hvor mange jeg har prøvd å få til noe med opp igjennom. Så som følge av det har jeg aldri vært i noe forhold, og nå er jeg straks 27 år, da begynner jeg å bli stressa. Trenger å få føle gjensidig kjærlighet jeg også!!!

Mvh frustrert/trist mann.

Anonymkode: b0cdf...7f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" Jenter som kommer, og jenter som går..."Jeg føler med deg. 

Hvordan er du som person når du viser interesse for ei jente du liker? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gode venninner, som kan gi deg ærlig tilbakemelding på om det er noe du gjør galt, eller noe du burde endre. Tydeligvis så får du jo jentas interesse, men hvis det er vanlig at de alle forsvinner etter hvert, så tenker jeg at det har noe med personligheten din å gjøre.

Er det snakk om få ganger, så lever vi og i ett samfunn, hvor vi hele tiden er på jakt etter noe bedre.

Anonymkode: 6c0ef...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

" Jenter som kommer, og jenter som går..."Jeg føler med deg. 

Hvordan er du som person når du viser interesse for ei jente du liker? 

 

Det sitatet der vet jeg alt om. Takk.

Var veldig forsiktig tidligere, men har klart å bygge opp noe selvtillit og selvsikkerhet i forhold til å ta kontakt og hva jeg har å tilby.

Men når jeg er så vant til avvisning som jeg er så kan jeg bli pågående. Stressa/usikker, når jeg begynner å merke at noe ikke stemmer. Liksom "nå skjer det igjen" tenker jeg. Men så tviholder jeg på den relasjoen også, for å unngå den avvisningen, for det takler jeg dårlig.

Nå har hun ikke direkte avvist meg hun siste da, vil prate og kanskje møtes for en prat. Men det ser dårlig ut. 

TS

 

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gode venninner, som kan gi deg ærlig tilbakemelding på om det er noe du gjør galt, eller noe du burde endre. Tydeligvis så får du jo jentas interesse, men hvis det er vanlig at de alle forsvinner etter hvert, så tenker jeg at det har noe med personligheten din å gjøre.

Er det snakk om få ganger, så lever vi og i ett samfunn, hvor vi hele tiden er på jakt etter noe bedre.

Anonymkode: 6c0ef...b88

Jeg har blitt god venn med ei fra jobb, som jeg har brukt litt nå. Men hun har vist litt interesse for meg og, og jeg er vel ikke helt uten interesse jeg heller. Så vil ikke blåse ut alt til henne, for å kanskje unngå friendzone f.eks. Men hun har vært god støtte nå :)

Har prøvd så mange forskjellige tilnærminger også. Følte jeg gjorde mye riktig med hun nå, men der har det tatt for lang tid før vi har kunnet møttes, og når jeg merka det på henne, da begynte jeg å stresse. Og når jeg stresser/ødelegger ting, da kan det bli litt mye.

Jeg trenger ei jente som tar masse initiativ. 

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo jente selv, og selv om vi kan sukke over menn, så er vi jammen ikke bedre selv. 😛 

Her jeg bor er det et par menn som aldri har hatt dame. De prøver og de prøver. De er så innmari snille, tvers igjennom, men det holder tydeligvis ikke mål. Så jeg har tenkt litt på hvorfor det er slik??

- Disse karene har forsøkt i så lang tid at de har blitt desperate. og det lyser igjennom på 200 meters avstand.

- De tror de har en selvtillit nok, og prøver sitt beste for å fremstå slik, men damene skygger unna.

Det er så innmari synd at i dagens samfunn holder det ikke å kun være "snill og sånt"... 

Så:

Jeg liker menn som kan tilby meg noe, i tillegg til personlighet. Det å være snill er kun grunnleggende. Av erfaring må han være handy, omtenksom, omsorgsfull, morsom, arbeidsom, ha utdannelse, ha en sikker jobb, målbevisst, lojal, reflektert...osv.

Jeg kjenner jo at jeg er mer sær/kresen enn da jeg var 20. Nå har jeg livserfaring og vet hva jeg vil ha, og dette er nok et problem desto eldre vi blir...

SÅ!

Er du desperat? Slutt med det. 

Tar du kontakt med ei jente? Vær litt casual og tilbakeholden. Bli litt kjent med henne som venn!  du skal ikke spille spill, men du må ikke gi "hele" deg med en gang...

Vi jenter stikker fort om vi ikke er helt klare eller ikke føler vi har kontroll og ikke vet hva vi føler. Men det gjelder vel begge kjønn 🙂

Sier bare hva jeg tenker her, ikke meningen å være demotiverende eller ufin! Sikker på at det løser seg for deg, bare...chill...du er bare 27.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt god venn med ei fra jobb, som jeg har brukt litt nå. Men hun har vist litt interesse for meg og, og jeg er vel ikke helt uten interesse jeg heller. Så vil ikke blåse ut alt til henne, for å kanskje unngå friendzone f.eks. Men hun har vært god støtte nå :)

Har prøvd så mange forskjellige tilnærminger også. Følte jeg gjorde mye riktig med hun nå, men der har det tatt for lang tid før vi har kunnet møttes, og når jeg merka det på henne, da begynte jeg å stresse. Og når jeg stresser/ødelegger ting, da kan det bli litt mye.

Jeg trenger ei jente som tar masse initiativ. 

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Vi damer er ikke så fan av menn som stresser/ødelegger ting. Men du må gi oss sjanse til å løpe etter deg litt. Når hun kjenner at hun liker deg tilbake, så kan du gi litt mer av deg selv. Men hvis du kaster deg etter alle som viser deg noe vennlig interesse som du tolker som interesse, veit du jo ikke helt om hvem som er vennlig og hvem som er interessert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Jeg er jo jente selv, og selv om vi kan sukke over menn, så er vi jammen ikke bedre selv. 😛 

Her jeg bor er det et par menn som aldri har hatt dame. De prøver og de prøver. De er så innmari snille, tvers igjennom, men det holder tydeligvis ikke mål. Så jeg har tenkt litt på hvorfor det er slik??

- Disse karene har forsøkt i så lang tid at de har blitt desperate. og det lyser igjennom på 200 meters avstand.

- De tror de har en selvtillit nok, og prøver sitt beste for å fremstå slik, men damene skygger unna.

Det er så innmari synd at i dagens samfunn holder det ikke å kun være "snill og sånt"... 

Så:

Jeg liker menn som kan tilby meg noe, i tillegg til personlighet. Det å være snill er kun grunnleggende. Av erfaring må han være handy, omtenksom, omsorgsfull, morsom, arbeidsom, ha utdannelse, ha en sikker jobb, målbevisst, lojal, reflektert...osv.

Jeg kjenner jo at jeg er mer sær/kresen enn da jeg var 20. Nå har jeg livserfaring og vet hva jeg vil ha, og dette er nok et problem desto eldre vi blir...

SÅ!

Er du desperat? Slutt med det. 

Tar du kontakt med ei jente? Vær litt casual og tilbakeholden. Bli litt kjent med henne som venn!  du skal ikke spille spill, men du må ikke gi "hele" deg med en gang...

Vi jenter stikker fort om vi ikke er helt klare eller ikke føler vi har kontroll og ikke vet hva vi føler. Men det gjelder vel begge kjønn 🙂

Sier bare hva jeg tenker her, ikke meningen å være demotiverende eller ufin! Sikker på at det løser seg for deg, bare...chill...du er bare 27.

 

Er jo det som er problemet. Alle disse nedturene har gjort at ønsker om å lykkes bare blir sterkere! Så da sliter jeg med å klare alt det du nevner. Men vet så jææævla godt at det er det som må til. Skulle ønske jentene kom til meg. Istedenfor at jeg må lede alt. Greit å ta ledelsen/initiativet altså, men da må jeg få noe igjen for det og.

Alle de personlighetstrekkene du nevner føler jeg at jeg har mye av, så VET at jeg har noe å tilby. Men føler aldri jeg får vist fram hvem jeg egentlig er. Må jo holde litt igjen i starten.

Ja, 27 er ikke mye. Men jeg har allikevel ikke den erfaringen jeg skulle ønske jeg hadde.

Hun som jeg har prøvd å få til noe med nå er veldig usikker. Merker at det er det som er greia. Så hun sier ikke at hun vil kutte noe kontakt. Er villig til å møtes å ta en prat, og sier også at hun ennå blir glad når hun får meldinger/snap av meg. Så det må jo være positivt tegn, men veit ikke hva jeg skal tro. Hun må hvertfall ta over litt av initiativet hvis jeg skal orke mer.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Vi damer er ikke så fan av menn som stresser/ødelegger ting. Men du må gi oss sjanse til å løpe etter deg litt. Når hun kjenner at hun liker deg tilbake, så kan du gi litt mer av deg selv. Men hvis du kaster deg etter alle som viser deg noe vennlig interesse som du tolker som interesse, veit du jo ikke helt om hvem som er vennlig og hvem som er interessert!

Jeg gjorde jo forsåvidt det med henne i starten. Hun ga tilbake, og da ga jeg litt mer og. 

Jeg har blitt veldig kresen, skal litt til før jeg velger å satse på noe. Men når jeg først gjør det, og føler det stemmer, da veit jeg at det kan bli bra. Har blitt veldig bevisst på og vet veldig fort om jeg kan få følelser for den jenta jeg møter. Har jeg ikke den godfølelsen med en gang kutter jeg det ut som regel. Og jeg kan sikkert ha mista mange bra jenter på det der.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nesten sendt en spørreundersøkelse til disse damene. :P Det kan være et eller annet ved måten du er mot kvinnene som gjør at de trekker seg. Om du enten er for pågående eller for tilbakeholden for eksempel. Har dere sex, hvordan funker det? Er du omsorgsfull, klar for å finne på noe gøy, bli med henne på det hun vil? Er du en god lytter eller liker du best å prate om deg selv? Er du for intens når du prater? Bir du veldig full? Dater du noen med felles interesser, holdninger og ønsker eller kan det være at dere er for forskjellige? Det er vanskelig å vite for oss. Om det skjer igjen kunne du på en fin måte spurt om det er "noe" og si at du seriøst lurer, de fleste damer vil være glad for å hjelpe. Men det er jo ikke sikkert det er den samme grunnen for alle selvsagt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det.. Nå er jeg noen år yngre da, og har hatt samboer og greier tidligere, men har forblitt singel i flere år nå og synes dette med menn er veldig vanskelig. Datet nettopp en mann jeg rakk å bli veldig glad i før det kommer frem at han ikke er over eksen likevel og trenger tid på det før han er klar for noe forhold så da sitter jeg igjen med skjegget i postkassa og vil komme meg videre samtidig som han sier at han tror det kan bli noe bare han får tid... Jeg vet man ikke kan forvente at alle beveger seg i samme hastighet, men det er ultrakjipt. Synes menn er ultrakjipt. Vurderer å kjøpe meg hund i stedet for da slipper jeg å bli såra. 

Anonymkode: cad64...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, McMary skrev:

Du burde nesten sendt en spørreundersøkelse til disse damene. :P Det kan være et eller annet ved måten du er mot kvinnene som gjør at de trekker seg. Om du enten er for pågående eller for tilbakeholden for eksempel. Har dere sex, hvordan funker det? Er du omsorgsfull, klar for å finne på noe gøy, bli med henne på det hun vil? Er du en god lytter eller liker du best å prate om deg selv? Er du for intens når du prater? Bir du veldig full? Dater du noen med felles interesser, holdninger og ønsker eller kan det være at dere er for forskjellige? Det er vanskelig å vite for oss. Om det skjer igjen kunne du på en fin måte spurt om det er "noe" og si at du seriøst lurer, de fleste damer vil være glad for å hjelpe. Men det er jo ikke sikkert det er den samme grunnen for alle selvsagt.

 

Skulle gjort det, haha. Noe er det jo, men samtidig så må de like meg for den jeg er. Men prøver å holde igjen/endre på de tingene som er turn-off. Men er vanskelig, for er så mange ting og handlingsmønstre som sitter i ryggmargen min.

Sex har jeg bevisst ikke vært så veldig på, tenkt at det ikke trenger å skje med en gang, ta det når stemninga er riktig. Men når det gjelder hun jeg har hatt kontakt med nå så tror jeg at jeg ville slitt med å holde igjen i forhold til det. 

Omsorg har jeg nesten altfor mye av, jobber i barnehage. Føler jeg er en god lytter, men kjeften går også, haha. Føler generelt at jeg har mange kvaliteter, som burde være attraktive. Men jeg er nok ingen badguy, jeg er den snille fyren. Men jeg VET, at når det først funker, så kommer det nok til å funke jævla bra også. Prøver å finne de jentene som jeg har noen like interesser med, og som jeg er litt lik.

Har faktisk tatt opp kontakten igjen med en tidligere date nå, har ingen planer om å møte henne igjen. Men spurte faktisk om hva som gjorde at hun droppa det, og da sa hun at det ikke var noe galt med meg, men at det var henne som hadde "problemer". Så vet ikke jeg. Vet jo at jeg gjør noe feil, alle disse jentene kan ikke ha vært helt feil for meg heller.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hvordan du har det.. Nå er jeg noen år yngre da, og har hatt samboer og greier tidligere, men har forblitt singel i flere år nå og synes dette med menn er veldig vanskelig. Datet nettopp en mann jeg rakk å bli veldig glad i før det kommer frem at han ikke er over eksen likevel og trenger tid på det før han er klar for noe forhold så da sitter jeg igjen med skjegget i postkassa og vil komme meg videre samtidig som han sier at han tror det kan bli noe bare han får tid... Jeg vet man ikke kan forvente at alle beveger seg i samme hastighet, men det er ultrakjipt. Synes menn er ultrakjipt. Vurderer å kjøpe meg hund i stedet for da slipper jeg å bli såra. 

Anonymkode: cad64...74e

Ja. Var faktisk litt sånn med hun forrige jeg forelska meg i. Hun hadde vært igjennom et tøft brudd, og var overhodet ikke klar for noe. Men hun sa jo tydelig at kjemien var veldig bra, og hun sov over hos meg 2 netter. Så den historien kunne fort blitt annerledes hvis jeg hadde møtt henne nå f.eks.

Føler jeg ofte timer ting feil, eller at jeg og daten er på forskjellige stadier i livet.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Omsorg har jeg nesten altfor mye av, jobber i barnehage. Føler jeg er en god lytter, men kjeften går også, haha. Føler generelt at jeg har mange kvaliteter, som burde være attraktive. Men jeg er nok ingen badguy, jeg er den snille fyren. Men jeg VET, at når det først funker, så kommer det nok til å funke jævla bra også. Prøver å finne de jentene som jeg har noen like interesser med, og som jeg er litt lik.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Jeg faller kun for snille og omsorgsfulle menn, man trenger ikke være badguy!!

Men du, ikke le av at kjeften går, det kan være litt av greia. Jeg får helt fnatt når folk prater for mye i hvert fall. 

"Det er ikke deg, det er meg" hehe, den er søt da

En dag funker det sikkert, du virker jo veldig reflektert, lykke til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, McMary skrev:

Jeg faller kun for snille og omsorgsfulle menn, man trenger ikke være badguy!!

Men du, ikke le av at kjeften går, det kan være litt av greia. Jeg får helt fnatt når folk prater for mye i hvert fall. 

"Det er ikke deg, det er meg" hehe, den er søt da

En dag funker det sikkert, du virker jo veldig reflektert, lykke til!

Nei, vil overhodet ikke være noen badguy.

Neida, prøver å holde igjen og. Vil jo høre om jenta, og bli kjent liksom :)

Men er nok ikke alle som klarer personligheten min heller. Hun jeg har hatt kontakt med nå er veldig lik meg personlighetsmessig da, så hadde jo håpa det ville funke. 

Hun sier nå at hun vil møtes og prate ut om ting, så får bare ta det som det er, da får man i verste fall avslutta det på ordentlig vis :) Håper at ting kan endre seg da, og bli som det var i starten.

Men hun skal få jobbe litt hun og nå, om det skal være vits å fortsette.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, McMary skrev:

Jeg faller kun for snille og omsorgsfulle menn, man trenger ikke være badguy!!

Men du, ikke le av at kjeften går, det kan være litt av greia. Jeg får helt fnatt når folk prater for mye i hvert fall. 

"Det er ikke deg, det er meg" hehe, den er søt da

En dag funker det sikkert, du virker jo veldig reflektert, lykke til!

Haha, takk forresten. Reflektert er jeg nok :)

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, McMary skrev:

Jeg faller kun for snille og omsorgsfulle menn, man trenger ikke være badguy!!

Men du, ikke le av at kjeften går, det kan være litt av greia. Jeg får helt fnatt når folk prater for mye i hvert fall. 

"Det er ikke deg, det er meg" hehe, den er søt da

En dag funker det sikkert, du virker jo veldig reflektert, lykke til!

Jeg er nysgjerrig:-) Hva legger folk i "badguy"? For meg er det en barnslig dritt av en fyr som spiller på andres følelser for å få det han vil. Eller en som tøffer seg tøffere enn toget. Tut-tut.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vil overhodet ikke være noen badguy.

Neida, prøver å holde igjen og. Vil jo høre om jenta, og bli kjent liksom :)

Men er nok ikke alle som klarer personligheten min heller. Hun jeg har hatt kontakt med nå er veldig lik meg personlighetsmessig da, så hadde jo håpa det ville funke. 

Hun sier nå at hun vil møtes og prate ut om ting, så får bare ta det som det er, da får man i verste fall avslutta det på ordentlig vis :) Håper at ting kan endre seg da, og bli som det var i starten.

Men hun skal få jobbe litt hun og nå, om det skal være vits å fortsette.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Sikker på at du bare har hatt innmari uflaks! Du er virker reflektert og uhøytidelig. Det er veldig gode egenskaper. Kan det være en hobby du har eller som du har lyst til å begynne på som kunne vært noe? (Du kan ikke akkurat sjekke opp alenemødrene på jobben din. haha. ) Det kan være en fin arena å bli kjent med noen på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Jeg er nysgjerrig:-) Hva legger folk i "badguy"? For meg er det en barnslig dritt av en fyr som spiller på andres følelser for å få det han vil. Eller en som tøffer seg tøffere enn toget. Tut-tut.

 

I denne sammenhengen tenker jeg ikke på en kriminell dust, men på menn som er litt vel kule, selvsikre og liksom uoppnåelige. Kanskje litt som det du beskriver, selvsentrert men så kul at han blir likt og beundret. Hvis de er kjekke eller er kjendiser eller et eller annet, drar de damer selv om de ikke har særlig mye med empati og omsorg i seg. Noen år senere, når forelskelsen er over og disse mennene kun tenker på seg selv, angrer dama. :P 

En del kvinner kan jo tenne mer seksuelt på en selvsikker, tøffing enn en harepus da, så det kan sikkert være vanskelig å balansere hvordan man skal være. Jeg ønsker meg en som er supersnill, men som kan "spille" litt dominant ved sex f.eks.. 😄 

 

 

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Var faktisk litt sånn med hun forrige jeg forelska meg i. Hun hadde vært igjennom et tøft brudd, og var overhodet ikke klar for noe. Men hun sa jo tydelig at kjemien var veldig bra, og hun sov over hos meg 2 netter. Så den historien kunne fort blitt annerledes hvis jeg hadde møtt henne nå f.eks.

Føler jeg ofte timer ting feil, eller at jeg og daten er på forskjellige stadier i livet.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Men hvorfor valgte du å ikke gi henne tid da? :) 

Anonymkode: cad64...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...