Gå til innhold

Skjørtet til Eva i Idol, i går


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sånne skjørt blir visst veldig trendy utover våren, så de kommer nok snart i butikkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Det var fra hm ja, kjempe stillig med den hvite singletten og smykke til.... Har sett flere slike skjørt i magaziner men der var alle så dyre...nå skal jeg ned på hm på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hun såg ut som en gammel hippikjerring i det skjørtet. Blir det på moten, så skal iallefall jeg slutte å følge den :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Var det hun første? Isåfall var det utrolig hippie, men trenger vel ikke bety noe negativt det, bra at folk er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun såg ut som en gammel hippikjerring i det skjørtet. Blir det på moten' date=' så skal iallefall jeg slutte å følge den :o[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eva var definitivt den mest moteriktige av alle, veldig "Joss Stone". Og stilen passer godt til henne.

Et evnt. "Idol" vil jo være et "foregangsbilde" på klesfronten også, og være først ute med siste mote.

Synes Eva var kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva var definitivt den mest moteriktige av alle, veldig "Joss Stone". Og stilen passer godt til henne.  

Et evnt. "Idol" vil jo være et "foregangsbilde" på klesfronten også, og være først ute med siste mote.

Synes desverre ikke det samme som deg. Har egentlig likt Eva tidligere, men føler nesten at antrekket gjemte henne vekk. Selvom slike skjørt kommer inn i bildet nå byr det virkelig ikke at de passer inn til alle kroppstyper og på scener hvor man bare har 1 minutt til å vise seg. Ja!Faktisk..jeg tror antrekk og hår/sminke også har litt å si...er artisten spennende er det morsommere å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coral

føler nesten at antrekket gjemte henne vekk.

Tenkte mye av det samme som deg. Slike skjørt kan sikkert være fine på noen. Men syns hun ble litt borte i det, og så lavere ut enn hun har gjort tidligere. For øvrig en veldig søt jente, syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alle som kler et sånt skjørt da, med tverrgående striper. Synes nå Eva var på grensen også jeg da. Kan lett bli seende ut som et telt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Synes det var veldig bra gjennomført. Bestilte nettopp ett lignende skjørt fra H&M.

Åhh! Hvor fant du det? I katalogen? Hvilken side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...