Gå til innhold

Er det håp?(graviditetprøving)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vi prøver å bli gravide med nr 2.. 

Jeg skulle ifølge "Flo" fått mensen i går. Den pleier å stemme sånn någenlunde. Men jeg har ingen tegn til mensen. Hadde eggløsningssmerter i de dagene hvor kalenderen sa det (for ca 14 dager siden). 

Men i går kom det en hvit utflods"klump" ut av trusa og la seg på toalettpapiret. Som eggløsningsslim. Ellers har jeg nesten ikke utflod...Hadde små kløende stikk i livmoren i går og et par svake mensmurringer i lysken. 

Har ingen graviditetssymptomer som ømme bryster og økt utflod (som jeg hadde sist), for det pleier jeg å få rundt eggløsning nå etter sist fødsel. Heller ingen mensensmerter etter fødsel. 

Kommer til å teste dersom mensen ikke kommer innen et par dager.. 

Det jeg lurer på, er det håp? Er det noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: c8250...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det alltid sånn før mensen kommer. 

Kan være et tegn på både mensen og graviditet.

Anonymkode: 7e9c9...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det alltid sånn før mensen kommer. 

Kan være et tegn på både mensen og graviditet.

Anonymkode: 7e9c9...721

Som hu over sier! Tegn på begge deler... jeg har veldig ømme pupper, småkvalm og mensenmurringer som kommer og går. Det er de tegnene jeg har før mensen, men kan være preggers tegn også, kjipt å leve i Dpo land. Hvertfall når man har tester som er positive og negative 😂😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Som hu over sier! Tegn på begge deler... jeg har veldig ømme pupper, småkvalm og mensenmurringer som kommer og går. Det er de tegnene jeg har før mensen, men kan være preggers tegn også, kjipt å leve i Dpo land. Hvertfall når man har tester som er positive og negative 😂😳

Hehe, det er spennende ihvertfall:) føler symptomene er helt annerledes denne mnd, har ingen av disse "plagene" som jeg pleier å ha før mensen 😛 enestee at jeg fryser og drømmer masse rart.. får vente noen dager 😄

Anonymkode: c8250...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det håp! Kan være tegn på begge deler, krysser fingrene for dere 🤞🏼

Anonymkode: b6b25...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har hatt ubeskyttet sex kan du være gravid.

Symptomene dine kan være mensen på vei, eller at du er gravid. Venter du mensen idag kan du ta en graviditetstest nå og få svar.

Anonymkode: f99c1...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...