Gå til innhold

Tørr hud på hendene


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Hvilken håndkrem/fuktighetskrem anbefaler du?

Har plutselig fått så tørr hud på hendene som gjør meg sprø. :-(

Jeg har vasket de mer enn vanlig i det siste så det kommer sikkert av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig tørr på hendene og helt avhengig av fotkremen til Eucerin: Eucerin Dry Skin, 10 % Karbamid, Footcream. Jeg kjøper den på apoteket.

Enkelte håndkremer blir jeg bare værre av. Vaseline Intensive Care feks gjør at jeg begynner å klø ennå mer. Men Eucerine er super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir fryktelig tørr på hendene på vinteren, så ille at jeg blir brunfarget og sår og sprekker og blør....

fikk anbefalt på apoteket og prøve kuldekrem, denne inneholder ikke vann men olje, jeg har blitt avhengig og er kjempefin på hendene for første vinter i mitt voksne liv!!

anbefaler ceridal lipogel på det sterkeste, kjøpes på apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler ceridal lipogel på det sterkeste, kjøpes på apotek.

Ja, det er god. Jeg bruker den også innimellom, når det er veldig ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Trekker den fotkremen greit inn, så den kan brukes på dagtid? Jeg er nemlig sterk tilhenger av ting som er multi-purpose, og er utstyrt med ekstremt tørre hæler og i tillegg tørre hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutrogena håndkrem er super! Og så trenger man bare bittelitt på hver hånd, så er hendene gode som nye igjen etterpå. Etter mange ukers byggeprosess her hjemme med maling og sparkling og sånn var hendene mine helt uttørket, men etter et par dagers bruk av Neutrogena var de helt fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for denne tråden. Nå skal jeg ut å prøve noe nye kremer. Hendene mine er nesten helt vekk.....hvordan skal jeg klare å taste da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig tørr på hendene og helt avhengig av fotkremen til Eucerin: Eucerin Dry Skin, 10 % Karbamid, Footcream. Jeg kjøper den på apoteket.

Denne bruker jeg også - den er fantastisk bra! Også fin på tørre lepper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
jeg blir fryktelig tørr på hendene på vinteren, så ille at jeg blir brunfarget og sår og sprekker og blør....  

fikk anbefalt på apoteket og prøve kuldekrem, denne inneholder ikke vann men olje, jeg har blitt avhengig og er kjempefin på hendene for første vinter i mitt voksne liv!!  

anbefaler ceridal lipogel på det sterkeste, kjøpes på apotek.

Den må jeg prøve. Sliter med det samme som Tari for tiden.

Bruker Dermalogicas håndkrem, men den hjelper ikke. Så nå har jeg gått over til body shops bodybutter i kokos :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ceridal lipogel, er dette en krem som trekkes fort inn i huden, eller egner den seg mest til å bruke feks om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...