Maya__ Skrevet fredag kl 15:13 #1741 Del Skrevet fredag kl 15:13 Har begynt med årets julegaver allerede. Liker å strikke et par sokker innimellom, når jeg trenger en pause fra de andre litt større prosjektene😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet fredag kl 17:28 #1742 Del Skrevet fredag kl 17:28 (endret) Jeg fristrikker en genser i garn fra en 12 år gammel ufo. Jeg kjøpte følgetråd for å justere fargen litt, og er veldig fornøyd! Gleder meg til den blir ferdig 😊 Endret fredag kl 18:55 av Grønt blad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:50 Forfatter #1743 Del Skrevet lørdag kl 04:50 Mitt forhold er ganske godt vil jeg si. Jeg holder på å fylle ut flere bestillingslister fra alle stedene som har salg på nett og jeg drømmer meg bort stort sett, for sluttsummen på dette her har nå kommet opp i urealistiske høyder...men det er et vidunderlig skue mens jeg drømmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:06 #1744 Del Skrevet lørdag kl 05:06 Nå holder jeg på med å strikke og tove tøfler + hekle virus-sjal. Problemet mitt er at jeg går litt fort lei meg det jeg holder på med og gjerne begynner på nye prosjekter. Nå står Gledi-genseren til Bjørg Thorhallsdottir på ønskelista, men har foreløpig klart å unngå å kjøpe garn til den. Jeg har også garn til sokker jeg skulle ha brukt opp. 🙈 Anonymkode: 73755...f7f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:23 #1745 Del Skrevet lørdag kl 05:23 Jeg har akkurat kjøpt Fivel-garn og oppskrift på Haraboji cardigan, gleder meg! En av mine favorittbutikker har tilbud på dette garnet så da slo jeg til. Min skal bli naturhvit med lyse treknapper💕. Anonymkode: bf93b...559 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet lørdag kl 20:42 #1746 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Her har jeg flere ting jeg prøver å få ferdig har blitt litt lei innimellom og så får jeg en dag eller to hvor jeg strikker mye. Er litt i vår modus 🤭men har en genser jeg holder på med 2 kjole /gensere 2 par votter og en lue. Har også et gardin prosjekt. Er så mye prosjekter 😂ikke kjøpt garn i år må prøvd å få ferdig litt. Mye har bare oppstått i kreativitet. Og deretter stoppet opp igjen. Den ene genser /kjolen skulle bli mammas bursdag gave og nå har hun hatt bursdag en gang til 😂men nå blir den min såpass kreativ og fargerik at kun jeg kommer til å gå med den 🤭den er litt gul syns jeg å huske verfall på armene så kansje se å få den ferdig til påske og terasse tid 🤔🐣🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå