Gå til innhold

Spying på direktesendt tv- god kveld norge


skey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, skey skrev:

Var det noen som så det? Hva var det som skjedde?

Programlederen som kastet opp er gravid :) Hun sa det rett etter det skjedde. Ikke alle som løper til legen og sykemelder seg (selv om man kanskje burde 🙈).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kalevala skrev:

 

Oj :overrasket:  Stakkars... Men jeg synes hun taklet det bra.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Syntes det er fantastisk at hele Norge kan få se hvordan det kan være å være gravid og at noen jobber kan være veldig uheldige å jobbe i.

Ofte sies det at man bør gå på jobb om man spyr. Man går jo bare på toalettet og gjør sitt og jobber så videre. Vel så lett er det ikke alltid, kanskje når man ikke frem og spyr ned en kunde  en pasient eller møtebordet eller i dette tilfellet på direktesendt tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spying var det ikke akkurat, hun gulpa litt vann og var kvalm. All kudos for at hun jobber :) Syns det var veldig sporty gjort å hente seg fort inn igjen, ikke minst var det morsomt å se ansiktet til Vegard Harm 😂👌🏼

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan skje plutselig, uten forvarsel. Husker selv når jeg var gravid, jeg var på  butikken, og plutselig kjente jeg at jeg måtte kaste opp. Rakk heldigvis å komme meg ut av butikken, for jeg var rett ved inngangen. Men fytti! Jeg følte meg helt fin, og plutselig kom det....uten forvarsel.. Så koselig hun er gravid <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, men det kan skje den beste. Litt verre når det skjer på tv da og alle for det med seg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 12.43, Vipser skrev:

Alltid ha spypose i veska. 🤞

Veska er vel ikke alltid med på jobb på TV. 

Anonymkode: 5b265...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter noen seriøst Jørgine??!? 🤪

På 18.8.2018 den 0.28, frupedersen skrev:

Se på Jørgine 😂 Hu ser minst like forskrekket ut 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.8.2018 den 23.42, Hoppetau skrev:

Syntes det er fantastisk at hele Norge kan få se hvordan det kan være å være gravid og at noen jobber kan være veldig uheldige å jobbe i.

Ofte sies det at man bør gå på jobb om man spyr. Man går jo bare på toalettet og gjør sitt og jobber så videre. Vel så lett er det ikke alltid, kanskje når man ikke frem og spyr ned en kunde  en pasient eller møtebordet eller i dette tilfellet på direktesendt tv. 

Jeg spydde utover pulten på jobb. Klarte ikke å stoppe det. 

Anonymkode: 6c3ae...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun var kvalm, hvorfor styrtet hun da flere slurker vann like før?? Hvorfor ikke droppe vannet og puste ROLIG, og håpe det går over? Evt gi signal til camcrew om å  bytte vinkel slik at hun kunne forlate studio? Dette har hun mye skyld i selv. Personlig tror jeg det var et pr-stunt.

Anonymkode: c9085...e69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun var kvalm, hvorfor styrtet hun da flere slurker vann like før?? Hvorfor ikke droppe vannet og puste ROLIG, og håpe det går over? Evt gi signal til camcrew om å  bytte vinkel slik at hun kunne forlate studio? Dette har hun mye skyld i selv. Personlig tror jeg det var et pr-stunt.

Anonymkode: c9085...e69

Åherreguuud. Om man er kvalm så er det helt vanlig å ta en slurk vann fordi det ofte hjelper. Her var det uheldigvis motsatt effekt. 

Ro ned konspirasjonsteoriene. 

Anonymkode: 4310e...192

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun var kvalm, hvorfor styrtet hun da flere slurker vann like før?? Hvorfor ikke droppe vannet og puste ROLIG, og håpe det går over? Evt gi signal til camcrew om å  bytte vinkel slik at hun kunne forlate studio? Dette har hun mye skyld i selv. Personlig tror jeg det var et pr-stunt.

Anonymkode: c9085...e69

🙄 Ja, det var definitivt et pr stønt.. Sikkert for å irritere alle som misliker gravide kvinner.

Selvfølgelug har hun skyld i kvalmen selv! Det er jo hennes egen kropp som reagerer på graviditeten. 

All kudos til henne! Shit happens. Gravdkvalme er helt ulikt noen annen kvalme. Spyet kommer helt ut av det blå noen ganger, uansett om man vil det eller ei. Supert håndtert av alle tilstedeværende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i to timers direktesendt radiosending med sopplebøtta mellom beina og miksebordet. Sendingen gikk strålende, fikk spydd fra meg når jeg spilte sanger. Anbefaler ingen å gå på jobb, da jeg var kvalm 24/7 hele svangerskapet, og helst burde ligge hjemme og spy. Men jeg elsket jobben min, og med ei bøtte som sagt, og drikking av vann underveis rodde jeg den sendingen i land også. Men det er ingen hindring i og prøve, og finne løsninger. Syns hun var tøff jeg. 

Endret av Viking-girl
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...