AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #121 Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, visp said: Det skal jo være vanskelig å holde seg i begynnelsen av en sånn relasjon. Det er jo et av tegnene på at man har kjemi. Utover i forholdet går det vel opp og ned i perioder, men hadde det ikke vært noe offer å holde fingrene fra fatet i to måneder hadde jeg ikke satset videre. Ja, og det er fortsatt vanskelig å holde seg, men det går faktisk an, tro det eller ei! Faktisk synes jeg det blir mer spenning når man helt tydelig vil ha hverandre men velger å vente til ting er litt mer seriøst. Skal si stemningen rekker å bygge seg opp en del over noen uker eller måneder! 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er en annen ( ikke han/hun ) du svarer, men vil nå uansett dele mine tanker om dette. Hvis du er skikkelig forelsket&følelsene er gjensidige, hvordan skal man da klare å la være? noen måneder???? vil helst rive av ham klærene med en gang jeg…er du forelsket vil du jo ha han hele tiden. Anonymkode: 976ab...413 Jeg har kontroll over min egen kropp og klarer å la være selv om jeg vil? har du ikke kontroll over din egen kropp og reagerer kun på dyriske instinkter i stedet for med hjernen? Anonymkode: 46a78...a41 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #122 Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det er fortsatt vanskelig å holde seg, men det går faktisk an, tro det eller ei! Faktisk synes jeg det blir mer spenning når man helt tydelig vil ha hverandre men velger å vente til ting er litt mer seriøst. Skal si stemningen rekker å bygge seg opp en del over noen uker eller måneder! Jeg har kontroll over min egen kropp og klarer å la være selv om jeg vil? har du ikke kontroll over din egen kropp og reagerer kun på dyriske instinkter i stedet for med hjernen? Anonymkode: 46a78...a41 Nettopp med hjernen jeg reagerer mulig jeg bare har møtt rette mannen har du ikke opplevd ekte kjemi, lidenskap og begjær? bli tullete av forelskelse? det er jo helt naturlig, det er sex også i slike relasjoner. Anonymkode: 976ab...413
visp Skrevet 17. august 2018 #123 Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det er fortsatt vanskelig å holde seg, men det går faktisk an, tro det eller ei! Faktisk synes jeg det blir mer spenning når man helt tydelig vil ha hverandre men velger å vente til ting er litt mer seriøst. Skal si stemningen rekker å bygge seg opp en del over noen uker eller måneder! Jeg har kontroll over min egen kropp og klarer å la være selv om jeg vil? har du ikke kontroll over din egen kropp og reagerer kun på dyriske instinkter i stedet for med hjernen? Anonymkode: 46a78...a41 Ja, jeg liker ikke å drøye det altfor lenge. Det blir bare frustrerende. Skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle ha ventet. Når det gjelder dyriske instinkter så har hjernet en tendens til å koble ut. Det er vel ganske vanlig. Det er jo nettopp det som gjør sex så ettertraktet- at man faktisk handler på instinkt og ikke fornuft. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #124 Skrevet 17. august 2018 2 timer siden, hocane skrev: Tror kvinnens seksuelle frigjøring på 70 tallet eller når det enn var har fått både positive og negative konsekvenser for datingkulturen. Ehhh, kvinnens frigjøring på 70-tallet handlet ikke om å bli mer fri til å ha sex. Den handlet om å få like mye å si som menn når det gjaldt politikk og samfunn, samt likelønn og like muligheter i arbeidslivet. I skyggen av den kommentaren jeg siterer lurer INCEL-spøkelset, som knurrer om at det er feminismens skyld at en haug av skallede, feite, sosialt tilbakestående menn, ikke får pult. Anonymkode: 5c475...361 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #125 Skrevet 17. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp med hjernen jeg reagerer mulig jeg bare har møtt rette mannen har du ikke opplevd ekte kjemi, lidenskap og begjær? bli tullete av forelskelse? det er jo helt naturlig, det er sex også i slike relasjoner. Anonymkode: 976ab...413 Er du blind dame? Jeg sier jo at jeg opplever det, men at jeg faktisk er i stand til å holde meg. Den mannen som ikke er det, er ikke verdt å samle på. For om han ikke klarer å avstå fra sex for en korg periode så er veien til utroskap enda kortere og ikke noe jeg vil ha i hus. 10 minutter siden, visp said: Ja, jeg liker ikke å drøye det altfor lenge. Det blir bare frustrerende. Skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle ha ventet. Når det gjelder dyriske instinkter så har hjernet en tendens til å koble ut. Det er vel ganske vanlig. Det er jo nettopp det som gjør sex så ettertraktet- at man faktisk handler på instinkt og ikke fornuft. Jeg anbefaler deg å lese trådens overskrift en gang til. Det er én av grunnene til at det kan være verdt å vente. Anonymkode: 46a78...a41 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #126 Skrevet 17. august 2018 La menn bli kjent med deg, uten sex med en gang. La menn jakte litt. Snakk sammen. La han bli nysgjerrig på deg.... Anonymkode: 6c6a5...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #127 Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du blind dame? Jeg sier jo at jeg opplever det, men at jeg faktisk er i stand til å holde meg. Den mannen som ikke er det, er ikke verdt å samle på. For om han ikke klarer å avstå fra sex for en korg periode så er veien til utroskap enda kortere og ikke noe jeg vil ha i hus. Jeg anbefaler deg å lese trådens overskrift en gang til. Det er én av grunnene til at det kan være verdt å vente. Anonymkode: 46a78...a41 Jeg burde ikke svare meg fordi det var en frekk måte å gjøre det på fra din side! MEN kan opplyse deg om det trenger ikke spille noe rolle over hvor lenge du venter! Ventet et halvt år en gang jeg, samboer og alt, utro&slem! De kan likevel skjule sitt sanne ansikt godt, så skulle jeg visst om det der… måtte jeg ventet i hvertfall 2 år. Anonymkode: 976ab...413
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #128 Skrevet 17. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg skrevet dette? Ts skriver at dette skjer hver gang! Da er det noe hun tydeligvis gjør feil. Og når hun legger seg på rygg på andre møtet med en helt ny fyr, er hun jo selv useriøs, når hun etterpå klager på at han ikke er seriøs! Hvis man søker en seriøs parnter bør regel nr en være at man selv opptrer seriøst! Anonymkode: 262c4...e15 ...og hvorfor kan man ikke være seriøs selv om man "legger seg på rygg" (som du sier) på andre date? Anonymkode: 5c475...361 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #129 Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La menn bli kjent med deg, uten sex med en gang. La menn jakte litt. Snakk sammen. La han bli nysgjerrig på deg.... Anonymkode: 6c6a5...ab2 Enig! men ikke så lett når du bare ønsker å hoppe på han og rive av ham klærene!!!!!! Anonymkode: 976ab...413
visp Skrevet 17. august 2018 #130 Skrevet 17. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: La menn bli kjent med deg, uten sex med en gang. La menn jakte litt. Snakk sammen. La han bli nysgjerrig på deg.... Anonymkode: 6c6a5...ab2 En kvinne trenger også å bli kjent med mannen. Å bli nysgjerrig på han. Om han har så stort behov for å jakte er det vel bare tidsspørsmål før han må ut på jakt igjen vil jeg tro. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #131 Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg burde ikke svare meg fordi det var en frekk måte å gjøre det på fra din side! MEN kan opplyse deg om det trenger ikke spille noe rolle over hvor lenge du venter! Ventet et halvt år en gang jeg, samboer og alt, utro&slem! De kan likevel skjule sitt sanne ansikt godt, så skulle jeg visst om det der… måtte jeg ventet i hvertfall 2 år. Anonymkode: 976ab...413 Hva er det du babler om egentlig? Frekk måte å gjøre hva på? Mener du at jeg var frekk? Jeg er frekk når folk ikke klarer å lese i stedet for å gjenta meg selv i det uendelige, og du trenger ikke å prøve å formulere deg så komplisert at setningene ikke gir mening. Og det er ikke normalt å flytte sammen før man har hatt sex, så du gjorde åpenbart noe feil den gangen også. Men slapp av kjære deg, du vil sikkert finne deg en mann en gang du og Anonymkode: 46a78...a41 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #132 Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du babler om egentlig? Frekk måte å gjøre hva på? Mener du at jeg var frekk? Jeg er frekk når folk ikke klarer å lese i stedet for å gjenta meg selv i det uendelige, og du trenger ikke å prøve å formulere deg så komplisert at setningene ikke gir mening. Og det er ikke normalt å flytte sammen før man har hatt sex, så du gjorde åpenbart noe feil den gangen også. Men slapp av kjære deg, du vil sikkert finne deg en mann en gang du og Anonymkode: 46a78...a41 Jeg har en ikke ventet jeg med sex heller, full klaff og begjær fra første øyekast og ville blikk!! Anonymkode: 976ab...413
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #133 Skrevet 17. august 2018 Har det noe å si om en venter så lenge med sex? Tenker at om intensjonen er kun sex så klarer en fint å gå på 3-4 dater og så dumpe etter sex om det er greia. Kanskje en egentlig bør ha sex raskt så slipper en kaste bort så mye tid. Jeg hadde forøvrig sex med min x første kveld. Kunne vel like godt vært et ONS, men vi holdt sammen i 15 år. Anonymkode: 18673...458 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #134 Skrevet 17. august 2018 Er det ikke bare like greit å bli kvitt disse dobbeltmoralske gubbene som bare er ute etter sex/ikke vil ha en som puler på første date ved å gjøre nettopp det; ha sex med dem på første møtet? Anonymkode: 10b0a...32e 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #135 Skrevet 17. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare like greit å bli kvitt disse dobbeltmoralske gubbene som bare er ute etter sex/ikke vil ha en som puler på første date ved å gjøre nettopp det; ha sex med dem på første møtet? Anonymkode: 10b0a...32e Tommel opp! når de er slik dobbelmoralske….hvordan er de egentlig som mennesker ……. høres jo ikke helt riktg skrudd sammen i topplokket……………………. Anonymkode: 976ab...413 1
RoH Skrevet 18. august 2018 #136 Skrevet 18. august 2018 3 timer siden, visp skrev: Ja, jeg liker ikke å drøye det altfor lenge. Det blir bare frustrerende. Skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle ha ventet. Når det gjelder dyriske instinkter så har hjernet en tendens til å koble ut. Det er vel ganske vanlig. Det er jo nettopp det som gjør sex så ettertraktet- at man faktisk handler på instinkt og ikke fornuft. Impulskontroll er ikke en dårlig egenskap, mangel av impulskontroll er en dårlig egenskap. 1
RoH Skrevet 18. august 2018 #137 Skrevet 18. august 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare like greit å bli kvitt disse dobbeltmoralske gubbene som bare er ute etter sex/ikke vil ha en som puler på første date ved å gjøre nettopp det; ha sex med dem på første møtet? Anonymkode: 10b0a...32e Vi er vel de verdiene vi representerer. Setter mannen en standard for dama må en nesten kunne forvente at ha stiller samme krav til seg selv. Hadde jeg blitt spurt om jeg ville ha sex med ei dame på 1. date hadde jeg rygga pent og stille ut døra, samme faen hva hun hadde og tilby på andre fronter. For meg hadde det vært uaktuelt å ta opp temaet, jeg gidder ikke å ha sex med folk jeg ikke har følelser for. Da hadde jeg leid meg en, eller importert. Menn bør absolutt stille krav for sin egen del, det samme bør kvinner. Verden blir ikke bedre av tinder og 198 sexpartnere Endret 18. august 2018 av RoH 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #138 Skrevet 18. august 2018 16 timer siden, jajalagå skrev: Altså. Ja, han var flink og forføre, og kanskje det burde lyst noen varsellamper ja. Men som jeg har sagt, kjemien var såpass god at der og da tenkte jeg at det var den. Er ikke meninga å fraskrive meg ansvaret, er heller ikke ute etter å skylde på verken meg eller han. Husk at interesse også reflekteres i selvtillit. Menn er veldig ofte nervøse rundt kvinner de liker. Det å be ut en jente på date er fryktinngytende, og spesielt det å ta seksuelt initiativ. Føler en mann at en kvinne er utenfor hans liga, kan han slite veldig med å nærme seg henne. Det finnes selvsagt unntak da noen menn er generelt veldig selvsikre eller generelt veldig usikre, men jevnt over er det slik at vi blir litt stressa i nærværet til noen vi liker veldig godt. Det at han er selvsikker rundt deg og også selvsikker mtp. forføringen forteller deg derfor to ting; han er veldig vant med å ta seksuelt initiativ, og han er ganske sikker på at han kan få deg til sengs. Dette er jo et paradoks for kvinner ettersom en manns selvtillit i seg selv er tennende og vanskelig å styre unna, men forsøk å satse på menn som både har kvaliteter du liker og samtidig er litt selvbevisst rundt deg og ikke ser ut til å ha hver move innebygget. Anonymkode: 6e339...454 2
visp Skrevet 18. august 2018 #139 Skrevet 18. august 2018 12 timer siden, RoH skrev: Impulskontroll er ikke en dårlig egenskap, mangel av impulskontroll er en dårlig egenskap. Vi snakker om begynnelsen av en forelskelse; ikke hoppe på alt og alle man ser. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #140 Skrevet 18. august 2018 22 timer siden, hocane skrev: Menn har en tendens til å stikke av dersom de får sex "for" lett. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn. Vær mer kravstore jenter, menn liker å ha noe å jobbe mot, ikke gi dem full pakke etter 2 date. De kan fort tro dere er løse og løse kvinner er svært sjelden kjærestematerialle for fleste menn. Og menn med lite selvinnsikt og tendens til "ett sett regler for meg, et annet sett regler for alle andre"-tenkning er sjelden kjærestemateriale for de fleste kvinner. Anonymkode: 68e31...b49 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå