Gå til innhold

Bra nok som pulevenn, men aldri noe mer.. lei og ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier damer hele tida, men jeg synes det har utviklet seg i en negativ retning nå, der damer legger seg på rygg etter første andre , tredje møtet uten åvære noe selektiv til hvem de sprer beina til. Selv om man også er tiltrukket, forteller det og endel om at man kanskje ikke legger så mye i det, når det skjer uten å bli bedre kjent. Når man begynner et forhold på den måten, er det for menn lett å se på dama i den "båsen", for hele forbindelsen er basert på fysisk tilfredsstillelse, ikke det sjelelige som man begynte med før i tida, og jeg tror man da har mistet noe på veien, for kvinner og menn er forskjellige, mtp fysikk ( ei dame kan bli gravid , så det innebærer mer risiko for henne med tanke på å være intim med en mann, enn det gjør for en mann, selv om det selvsagt også kan være uheldig for en mann å få vite at han venter barn med ei ukjent dame, men dama må gå gravid, som også innebærer risiko fysisk, kjenne på hele gravitidteten i ni måneder, mens mannen kan være fraværende.

Når man lett legger seg på rygg, forteller det også noe om hvilke signaler man selv sender ut, men det har jeg inntrykket av at damer idag ikke ser. De bare "tror det er sånn det er". Det trenger alldeles ikke være sånn, man setter grensene selv for hva man vil være med på. Og helt ærlig skjønner jeg at menn lker damer som ikke "gir" alt på en gang!

Anonymkode: 262c4...e15

Pølsevev. Du har hørt om p-piller?

Anonymkode: b2d3c...ae8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en hvor vi hadde sex andre gangen vi møttes. Menn blir ikke automatisk uinteresserte bare fordi man har sex tidlig. Er kjemien der, spiller det ingen rolle. 

Problemet er at så mange later som de er interessert i noe mer bare for å få sg et nummer. Og så må vi liksom knipe igjen i månedsvis for å unngå å bli lurt. 

Anonymkode: b69a1...c41

Jeg synes det er noe trist med damer som ikke klarer å vente. Som snakker om det som noe helt forferdelig. 

Alt idag skal skje NÅ!

Hva med å se det i et større perspektiv?

Folk bruker årevis på ei utdanning, men skal man ha en mann, skal man gjøre ALT nesten på første møtet...!

Usmakelig. 

• Liker 3
Gjest jajalagå
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun fraskriver seg på en måte ansvar med "han var flink til å forføre". Jeg kjenner jeg blir litt irritert når jeg ser slik her. "Han vet hvordan han skal få meg på kroken" "han vet hvordan å forføre" osv. Hvis det er så åpenbart at en fyr "vet oppskriften på hvordan få en kvinne til sengs" så bør det allerede lyse varsellamper. Jeg vet at de ikke alltid er like lette å se. Men man merker det hvis en mann er veldig selvsikker, vet akkurat hva han skal si og gjøre. masse klisjeaktiv dritt....

Anonymkode: 0cde4...eb5

Altså. Ja, han var flink og forføre, og kanskje det burde lyst noen varsellamper ja. Men som jeg har sagt, kjemien var såpass god at der og da tenkte jeg at det var den. Er ikke meninga å fraskrive meg ansvaret, er heller ikke ute etter å skylde på verken meg eller han.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja han var en drittsekk. Og midt i akten da. 
Men det er i praksis slik at kvinnen er mottaker, den som har ansvar for å "holde igjen". Jeg sier ikke at det er rettferdig, men det er mye som ikke er rettferdig i verden. Har jo vært kåt på folk selv, men bare blitt sur fordi jeg må holde igjen. Jeg tok det ansvaret. Får se om jeg vil gjenoppta kontakten med han og la han komme nærmere meg. Teorien/moralen sier at begge er like ansvarlige, det ville vært rettferdig. Men hvis en kvinne ikke vil bli såret, virker det som det er lurt å beholde trusa en stund. Om en mann er veldig god til å spille, stikker etter sex da, vel, da viser han at han er en kjedelig fyr som legger såpass mye krefter i å få dette super viktige hullet. Da blir han uinteressant. Kvinner har jo på en måte et større ansvar likevel, da det er hun som risikerer å bli gravid. 

Damer snakker ofte om sex som noe "han får", eller man "lar han slippe til" etc. Det er det jeg vil til livs. Om det er match er sex noe som knytter to mennesker enda nærmere. Om det ikke er match så er det jo ikke det og det er vel ikke store skaden skjedd. Ofte vil èn av partene være mer interessert enn den andre og vil da bli såra når det ikke blir noe videre. Leit, men sant.

En mann blir vel ikke noe mer interessert etter to mnd sextørke? Ja, han kan kanskje være så desperat at han ikke tenker klart, men vil man virkelig starte med et annet menneske på den måten?

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes det er noe trist med damer som ikke klarer å vente. Som snakker om det som noe helt forferdelig. 

Alt idag skal skje NÅ!

Folk bruker årevis på ei utdanning, men skal man ha en mann, skal man gjøre ALT nesten på første møtet...!

Usmakelig. 

så du mener at menn skal ligge rundt og kvinner har som oppgave å knipe igjen ja? dette instinket henger tydeligvis igjen hos dere norske menn, for jeg tror ikke de fleste av dere som skriver her er utlendinger? 

• Liker 4
Skrevet

Alt idag skal skje NÅ!

Usmakelig. 

Og som mann er jo denne jakten på en kvinne som ikke sprer beina helt fantastisk. Tok lang tid før min kone var villig til å ha sex med meg, og det gjorde det hele bare enda mer spennende og pirrende.

Klarer ikke mannen vente, så er han ikke interessert nok.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke at folk gidder å ha sex uten at en kjenner den en har sex med. Virker egenlig rasjonelt som hunder med løpetid 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ekte mann som vil ha deg, kan faktisk vente. Det har jeg opplevd selv. Vi snakker flere år! 

En mann som er genuint interessert i ei dame, ofrer en god del for å være med akkurat henne.

Problemet er ikke bare menn idag, men også kvinner, som ts, som legger seg på rygg etter ANDRE møte, og klager på at han ikke er nok seriøs...Når hun selv opptrer useriøst!

Vente på hva?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

så du mener at menn skal ligge rundt og kvinner har som oppgave å knipe igjen ja? dette instinket henger tydeligvis igjen hos dere norske menn, for jeg tror ikke de fleste av dere som skriver her er utlendinger? 

Det er elementær biologi at dette er tilfelle. Har du ikke fulgt med på skolen?

Anonymkode: 1c2d3...5e9

Skrevet
1 minutt siden, jajalagå skrev:

Altså. Ja, han var flink og forføre, og kanskje det burde lyst noen varsellamper ja. Men som jeg har sagt, kjemien var såpass god at der og da tenkte jeg at det var den. Er ikke meninga å fraskrive meg ansvaret, er heller ikke ute etter å skylde på verken meg eller han.

Da kan du ta det som en slags lærdom, selv om det ikke er rettferdig. Du får ha lykke til videre i datinglivet :) 
Og at dere menn som må holde på sånn, kan være ærlige om at dere bare er ute etter sex. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da kan du ta det som en slags lærdom, selv om det ikke er rettferdig. Du får ha lykke til videre i datinglivet :) 
Og at dere menn som må holde på sånn, kan være ærlige om at dere bare er ute etter sex. 

Det er nok av løgnaktige kvinner der ute også 😉 

• Liker 1
Skrevet

Det er nok av løgnaktige kvinner der ute også 😉 

godt å se da ;) 
Men dere syter mest om at kvinnen bare er ute etter penger da. 

Skrevet

Hvor har jeg skrevet dette?

Ts skriver at dette skjer hver gang! Da er det noe hun tydeligvis gjør feil.

Og når hun legger seg på rygg på andre møtet med en helt ny fyr, er hun jo selv useriøs, når hun etterpå klager på at han ikke er seriøs! 

Hvis man søker en seriøs parnter bør regel nr en være at man selv opptrer seriøst!

• Liker 4
Skrevet

godt å se da ;) 
Men dere syter mest om at kvinnen bare er ute etter penger da. 

Hva har det med saken å gjøre...?

Skrevet

Hvor har jeg skrevet dette?

Ts skriver at dette skjer hver gang! Da er det noe hun tydeligvis gjør feil.

Og når hun legger seg på rygg på andre møtet med en helt ny fyr, er hun jo selv useriøs, når hun etterpå klager på at han ikke er seriøs! 

Hvis man søker en seriøs parnter bør regel nr en være at man selv opptrer seriøst!

Selvinnsikt og sånt vettu 😉 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, jajalagå skrev:

Når jeg skriver at jeg kun er bra nok som pulevenn så går det på at ingen viser interesse på noen annen måte. Jeg har fått høre at jeg er en veldig hyggelig og morsom person som ikke ekskluderer noen, og det tar jeg til meg. Men når ingen da viser interesse kan man begynne å lure. Når jeg lastet ned noen datingapper ble plutselig veldig mange interessert, vel og merke bare for sex da. Har avvist disse. Men det er som med de jeg har hatt sex med før; kroppen min er ifølge dem helt fantastisk og jeg ser bare såå bra ut, og de kan ligge å bare se og kjenne på kroppen min i en evighet, MEN det stopper der liksom. Så derfor skriver jeg det slik, bra nok som pulevenn men aldri noe mer.

Når du opplever dette gang på gang, forundrer det meg at du går til sengs med en mann på andre date!

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier damer hele tida, men jeg synes det har utviklet seg i en negativ retning nå, der damer legger seg på rygg etter første andre , tredje møtet uten åvære noe selektiv til hvem de sprer beina til. Selv om man også er tiltrukket, forteller det og endel om at man kanskje ikke legger så mye i det, når det skjer uten å bli bedre kjent. Når man begynner et forhold på den måten, er det for menn lett å se på dama i den "båsen", for hele forbindelsen er basert på fysisk tilfredsstillelse, ikke det sjelelige som man begynte med før i tida, og jeg tror man da har mistet noe på veien, for kvinner og menn er forskjellige, mtp fysikk ( ei dame kan bli gravid , så det innebærer mer risiko for henne med tanke på å være intim med en mann, enn det gjør for en mann, selv om det selvsagt også kan være uheldig for en mann å få vite at han venter barn med ei ukjent dame, men dama må gå gravid, som også innebærer risiko fysisk, kjenne på hele gravitidteten i ni måneder, mens mannen kan være fraværende.

Når man lett legger seg på rygg, forteller det også noe om hvilke signaler man selv sender ut, men det har jeg inntrykket av at damer idag ikke ser. De bare "tror det er sånn det er". Det trenger alldeles ikke være sånn, man setter grensene selv for hva man vil være med på. Og helt ærlig skjønner jeg at menn lker damer som ikke "gir" alt på en gang!

Jeg tar for gitt at man klarer å unngå graviditet i 2018 og også man har muligheter til abort, noe man ikke hadde før. Selvfølgelig er det annerledes idag da kvinner står like sterkt som mannen. Før måtte de holde igjen for konsekvensene var store.

Jeg tar også for gitt at ingen hopper til køys med hvem som helst, men med noen de finner noe interessant i. Om jeg tar utgangspunktet i meg selv så er det veldig langt mellom de jeg finner interessante, så håper jo ikke at man går hele veien med tre dater i uka (noen dater jo så ofte).

Sex bør jo være lystbetont og du får det egentlig til å høres ut som noe mannen vil og noe kvinnen motvillig gir, men det skal jo ikke være sånn?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, visp skrev:

Damer snakker ofte om sex som noe "han får", eller man "lar han slippe til" etc. Det er det jeg vil til livs. Om det er match er sex noe som knytter to mennesker enda nærmere. Om det ikke er match så er det jo ikke det og det er vel ikke store skaden skjedd. Ofte vil èn av partene være mer interessert enn den andre og vil da bli såra når det ikke blir noe videre. Leit, men sant.

En mann blir vel ikke noe mer interessert etter to mnd sextørke? Ja, han kan kanskje være så desperat at han ikke tenker klart, men vil man virkelig starte med et annet menneske på den måten?

Men samtidig virker det jo mer vanlig at det er kvinnen som sitter igjen med en dårlig følelse hvis det ender opp med at mannen ikke vil mer enn å pule, og hvis man vet man er typen som blir såret av det så er det kanskje greit å beskytte seg selv litt og vente med sex til man kjenner vedkommende bedre? Men jeg er enig i at de fleste menn som virkelig er interessert i en dame ikke skyr unna dersom hun har sex tidlig i forholdet. Er man virkelig interessert er stort sett ikke det en deal breaker. 

Anonymkode: 9342a...7a6

• Liker 2
Gjest jajalagå
Skrevet

Når du opplever dette gang på gang, forundrer det meg at du går til sengs med en mann på andre date!

Nå er det jo ikke slik at alle mine få "forhold" har begynt med sex på andre date. Uansett hvor lenge jeg har ventet så har mannen plutselig ombestemt seg etter sex.

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Jeg tar for gitt at man klarer å unngå graviditet i 2018 og også man har muligheter til abort, noe man ikke hadde før. Selvfølgelig er det annerledes idag da kvinner står like sterkt som mannen. Før måtte de holde igjen for konsekvensene var store.

Jeg tar også for gitt at ingen hopper til køys med hvem som helst, men med noen de finner noe interessant i. Om jeg tar utgangspunktet i meg selv så er det veldig langt mellom de jeg finner interessante, så håper jo ikke at man går hele veien med tre dater i uka (noen dater jo så ofte).

Sex bør jo være lystbetont og du får det egentlig til å høres ut som noe mannen vil og noe kvinnen motvillig gir, men det skal jo ikke være sånn?

Jeg snakker om at kvinner idag bør ha mer is i magen!

Hva er poenget med å gjøre alt på en gang?

Jeg skjønner det ikke...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...