Gå til innhold

Idoljentene og oppklederne deres


Maetzii

Anbefalte innlegg

Leste en artikkel i VG i går før Idol ble sendt.. Der hun som er ansvarlig for å finne antrekk til Idol-deltagerene blant annet skulle ha sagt "De må skille seg ut fra hverandre"... ( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269907 )

Bare jeg som reagerte på at iallefall 3 av jentene hadde nesten prikklike antrekk? Normalfarget olabukse med svart kort kjole/lang topp utenpå.. Ikke akkurat å skille seg fra hverandre det vel?

Og i tillegg hadde to av de som var kledd sånn nesten samme sveisen også..

*oppgitt*

(ja, jeg har lite å finne på :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Heilt enig med deg eg.....

Dessutan såg Eva ut sånn som eg ser ut når eg skal slaure eller gå rett ned til stranda.

David var på veg til treninga såg det ut som...

Kombinasjonen Joggejakke/dressjakkestilen er grusom!

Eg syntest ikkje stylisten er særleg flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Helt enig, også syns jeg jente er alt for hardt sminket, spesielt rundt øynene. Greit nok at det må være litt ekstra siden de skal på tv, men syns det blir for mye på mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er så enig! la merke til det samme selv, at de gikk i noenlunde samme type klær -litt teit når de først sier de skal være bevisst på å unngå det liksom :-?

og dette med hardt sminke så man spes igår - tom på tonelise. Er jo forsåvidt ok, men så veldig hardt/markant - hadde blitt bedre om det ble duset ned litt... altså la "duse" det litt sammen på lokket slik at man unngår de harde strekene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Syns de fleste av jentene går kledd sånn som jenter flest gjør når for tiden jeg - ikke no' spesielt eller ting som skiller seg ut i hvertfall. Bortsett fra Eva i går da...måtte virkelig glane to ganger - hvorfor i ALL verden fikk hun det antrekket - var jo rett og slett ikke et antrekk som passer på Idol-scenen...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes Eva var veldig fin igår jeg! Enig i at de fleste ser litt like ut i år, men jeg synes stylinga er bedre denne sesongen enn tidligere. Spesielt sesong 1 av Idol synes jeg det var mye som var ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

det er jo akkurat den bohem-stilen som er så moderne nå da. synes det var veldig gjennomført på eva jeg. så joss stone med ganske likt antrekk på en konsert her om dagen...

jeg synes de har alt for knalle øyenskygger jeg. ser veldig rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo akkurat den bohem-stilen som er så moderne nå da. synes det var veldig gjennomført på eva jeg. så joss stone med ganske likt antrekk på en konsert her om dagen...

jeg synes de har alt for knalle øyenskygger jeg. ser veldig rart ut...

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Er enig i at klærne er like og ganske kjedelige. Men sminkingen synes jeg er bra i år. De står jo på en scene, det er ikke snakk om hverdagssminke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor kan man se bilder av de forskjellige deltakerne med klærne sine da ? *vil se bilde av Eva*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...