Gå til innhold

Søke mammaperm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei ts her.

Kan noen gå gjennom søknaden som jeg fylt ut. Har jeg fylt ut riktig? 

Jeg skjønte ikke det som er markert med rød prikk. Hvorfor spør de om mor skal arbeide når far tar perm?mor må jo selvfølgelig på jobb igjen siden begge ikke kan ta permisjon samtidig. Vil jo gjerne ta noen av ukene sammen men tror ikke det går 

Screenshot_20180820-143501.jpg

Anonymkode: 64e4e...cf9

De spør fordi mor har aktivitetsplikt om far tar fellesdelen. Og det er ikke alle som jobber når far tar permisjon.

 

Men hvorfor leverer du ikke elektronisk? Da sjekker jo søknaden om datoene stemmer osv.

Anonymkode: c2e54...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

De spør fordi mor har aktivitetsplikt om far tar fellesdelen. Og det er ikke alle som jobber når far tar permisjon.

 

Men hvorfor leverer du ikke elektronisk? Da sjekker jo søknaden om datoene stemmer osv.

Anonymkode: c2e54...5e5

Sorry, så nå at dette bare var den til arbeidsgiver. Dobbeltsjekk datoene med nav-søknaden, så vet du at det stemmer. Ser fint ut i mine øyne.

Anonymkode: c2e54...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, så nå at dette bare var den til arbeidsgiver. Dobbeltsjekk datoene med nav-søknaden, så vet du at det stemmer. Ser fint ut i mine øyne.

Anonymkode: c2e54...5e5

Ok takk for hjelpen ☺

Hvordan regner jeg ut det tidsrommet når far skal ha perm og jeg skal jobbe. Det står fra og til. Når jeg først er ferdig med min permisjons del så skal jo jeg fortsette å jobbe som vanlig. Hvorfor spør de "fra og til"?

Anonymkode: 64e4e...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok takk for hjelpen ☺

Hvordan regner jeg ut det tidsrommet når far skal ha perm og jeg skal jobbe. Det står fra og til. Når jeg først er ferdig med min permisjons del så skal jo jeg fortsette å jobbe som vanlig. Hvorfor spør de "fra og til"?

Anonymkode: 64e4e...cf9

Vet du. Jeg ville bare skrevet at det ikke var avklart enda. Fristen for far å søke er jo siste dag av din permisjon 

Anonymkode: c2e54...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vil gjerne gi bort de 15 ukene til meg. .men jeg tror ikke man får lov til det

Anonymkode: 64e4e...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min vil gjerne gi bort de 15 ukene til meg. .men jeg tror ikke man får lov til det

Anonymkode: 64e4e...cf9

Nei, det går ikke å overføre, de 15 er bare hans :) Håper han ombestemmer seg og tar de da, viktig at pappaen får være hjemme litt med ungen også!

 

Kan du ikke spørre arbeidsgiveren din hvis det er noe på arbeidsplassens skjema du ikke forstår? :) Sånne skjemaer er ulike fra sted til sted, så du får best svar fra noen som har personalansvar på jobben din. 

 

 

Anonymkode: 2e62e...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mannen min vil gjerne gi bort de 15 ukene til meg. .men jeg tror ikke man får lov til det

Anonymkode: 64e4e...cf9

Hva slags tafatt idiot av en mann skal du får barn med? Og nei, han kan ikke gi det til deg...HELDIGVIS

Anonymkode: 7de61...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva slags tafatt idiot av en mann skal du får barn med? Og nei, han kan ikke gi det til deg...HELDIGVIS

Anonymkode: 7de61...e5b

Han er ikke tafatt, han er en mann som har forstått at de ukene burde vært mor sine. Det burde gå an å overføre disse ukene til mor uten problem. Veldig mange menn som ikke ønsker å gå så mange uker hjemme med en baby man ikke kan finne på så mye med.... 

Men nå handler jo ikke tråden om dette, beklager ts!

Anonymkode: f2247...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...