Gå til innhold

Overvektig..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 165 og veier 70 kg. Ifølge BMI så er jeg to kg overvektig og ifølge fitbitvekten min så har jeg en fettprosent som er såppas høy at jeg ikke kan skylde på mye muskler akkurat. 

Selv så er mitt problem at jeg ikke "ser" denne overvekten så godt på meg selv. Jeg VET jo at jeg har noen kg for mye og jobber mot å komme meg mot nærmere 60 kg, men samtidig så tror jeg at fettfordelingen kan få noen til å se mer overvektig ut enn andre. På meg fordeler det seg ganske jevnt over hele kroppen, så jeg merket ikke selv at jeg hadde gått opp så mye som det jeg hadde gjort før vekten bikket 5 kg mer enn jeg trodde (veier meg ikke så ofte :P). 

Nå kan det jo hende at det bare er jeg som er helt blind og ikke "ser" hvor overvektig jeg er, men samtidig så passer jeg fortsatt i de samme klærne som da jeg var normalvektig. Jeg ser jo forsåvidt at de samme klærne satt litt finere da jeg veide 63 kg, men noen dramatisk forskjell klarer jeg ikke å se. 

Skal jo ned i vekt uansett, men mest for helse og for å få ned fettprosenten og ikke fordi jeg går og føler meg så veldig overvektig. 

Anonymkode: 7e638...360

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.

Tusen takk for alle svar :)  Det hadde vært gøy og sett hvordan dere tror jeg ser ut i forhold til det jeg har opplyst om.
Tror nemlig det er ganske forskjellig fra virkeligheten.. Men det får man jo aldri vite.

Uansett, takk for svar :) 

Anonymkode: 14726...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...