Gjest happyending Skrevet 14. mars 2005 #61 Skrevet 14. mars 2005 Uasnett om man har giftet seg inn i en kongefamilie eller ei, det er ikke kult å ha en far som drikker pils til frokost. Det er ikke slik pappaer skal være. Det at han nå har giftet seg med en hjelpepleier som har jobbet som stripper i mange år er selvfølgelig ekstremt flaut for Mette-Marit. Hun har det sikkert ikke lett bestandig på grunn av farens påfunn. Det at hun nå kan bli storesøster til både en og flere barn er vel ikke noe hun ser frem til med tanke på medie-sirkuset i kjølvannet av at Sven O. blir far - igjen. Mine tanker går også til Haakon: Jeg må bare si det...han må være usedvanlig glad i denne jenta for det var jammen litt av en familie han tok med på kjøpet! Kan jeg bare få legge til at størsteparten av familien er helt normale mennesker? =) Det er jo kun Sven O som stikker seg ut.. Og Espen havna uheldigvis i medias søkelys i en sak som vi bare kjenner en side av.. Det betyr ikke at MM kommer fra en dårlig familie..
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #62 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er helt enig med deg i dette. Det er mediene som har satt igang hele denne herligheten' date=' (les: Se og Hør). Men hadde det vært litt tak i mannen, eller litt skamvett, sosiale antenner, whatever, så ville han ha avfeid dem og ikke utnyttet situasjonen til egen fordel.[/quote'] Men det har han ikke, og derfor utnytter se&rør ham. Tror ikke han utnytter mms posisjon. Jeg tror han bare er seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #63 Skrevet 14. mars 2005 Det at han nå har giftet seg med en hjelpepleier som har jobbet som stripper i mange år er selvfølgelig ekstremt flaut for Mette-Marit. Det er sikkert like flaut som det er for kongeriket Norge at krompen giftet seg med en servitør fra det utagerende festmiljøet i Kristiansand.
Gjest happyending Skrevet 15. mars 2005 #64 Skrevet 15. mars 2005 Det er sikkert like flaut som det er for kongeriket Norge at krompen giftet seg med en servitør fra det utagerende festmiljøet i Kristiansand. Hvorfor er det så flaut? Er det virkelig noe annet enn fantastisk at to mennesker som elsker hverandre får være sammen? Det er jo ikke MM`s feil at Sven O og Renathe har giftet seg. ergo har ikke hun noe å være flau over.. Om hun setter pris på å få en jevnaldrende stemor, evt nye søsken, er en helt annen sak.. Men om Sven O og Renathe elsker hverandre, kan de ikke bare få gjøre det da, vi trenger jo ikke å bry oss..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #65 Skrevet 15. mars 2005 Det er jeg enig i. Det er godt mulig at Mette-Marit go Renate får god kjemi og kan bli venninner Det gjelder å være litt positive her også...Renate kan da være en dannet, sivilisert go hyggelig og varmhjertet dame - akkurat som Mette-Marit Ingenting ville være bedre enn at ungene til Mette-Marit lekte sammen med ungenen til Renate og Sven O. Det er sunt for barna også. Snart vil nok også Espen og hans Renate få barn og da blir familien ennå større! Hvis vi ser positivt på det er det duket for stor familefest i kongefamilien med den utvidede Høiby-familien i frammarsj.
Mariette Skrevet 15. mars 2005 #66 Skrevet 15. mars 2005 Huh. De fikk 400 000 kroner, men hadde ikke råd til mer enn en stålring til 37 kroner?
Gjest happyending Skrevet 16. mars 2005 #67 Skrevet 16. mars 2005 Det er jeg enig i. Det er godt mulig at Mette-Marit go Renate får god kjemi og kan bli venninner Det gjelder å være litt positive her også...Renate kan da være en dannet, sivilisert go hyggelig og varmhjertet dame - akkurat som Mette-Marit Ingenting ville være bedre enn at ungene til Mette-Marit lekte sammen med ungenen til Renate og Sven O. Det er sunt for barna også. Snart vil nok også Espen og hans Renate få barn og da blir familien ennå større! Hvis vi ser positivt på det er det duket for stor familefest i kongefamilien med den utvidede Høiby-familien i frammarsj. Hehe.. Det tror jeg først blir når helvete fryser til is liksom..
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #68 Skrevet 16. mars 2005 Ja, man skal være positiv og nrå det gjelder Mette-Marit bør alle nordmenn være stolte og glade på hennes vegne! Hun får tross alt nye søsken snart og blir tante samtidig som hun selv ønsker flere barn. Klart dette lover godt for Høiby'ene! Kan hende Sonja, Harald, Haakon og Martha er storfornøyde også (og Ragnhild i Brasil også). Familieforøkelse bringer tross alt glede og energisk positivitet inn i familier. Kongefamilien er jo intet unntak. Kan godt hende slottet ikke vil ta seg selv så selvhøytidelig og rett og slett invitere Sven O., Renate, Espen (og frue), Sven O., Sputnik (m/kone), Laila fra Løten og alle barna som måtte komme framover
LarsLarsere Skrevet 16. mars 2005 #69 Skrevet 16. mars 2005 Hvorfor skal Sven O gjøre om livet sitt bare fordi datteren fikk seg krompestumpen? Helt enig med deg. tror det er første gang jeg leser et innlegg av deg og tenker at jeg er helt enig. håper du ikke er ironisk nå da
Gjest happyending Skrevet 17. mars 2005 #70 Skrevet 17. mars 2005 Helt enig med deg. tror det er første gang jeg leser et innlegg av deg og tenker at jeg er helt enig. håper du ikke er ironisk nå da Det lurer jeg på også.. Før var han jo bare en "vanlig mann" som drakk øl til frokost.. Nå er han bare en "vanlig mann" som drikker øl til frokost og selger seg og familien sin til se og hør..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #71 Skrevet 17. mars 2005 Uasnett om man har giftet seg inn i en kongefamilie eller ei, det er ikke kult å ha en far som drikker pils til frokost. Det er ikke slik pappaer skal være. Det at han nå har giftet seg med en hjelpepleier som har jobbet som stripper i mange år er selvfølgelig ekstremt flaut for Mette-Marit. Hun har det sikkert ikke lett bestandig på grunn av farens påfunn. Det at hun nå kan bli storesøster til både en og flere barn er vel ikke noe hun ser frem til med tanke på medie-sirkuset i kjølvannet av at Sven O. blir far - igjen. Mine tanker går også til Haakon: Jeg må bare si det...han må være usedvanlig glad i denne jenta for det var jammen litt av en familie han tok med på kjøpet! Så du mener at det faktum at denne nye dama hans er tidligere stripper og nå hjelpepleier gjør henne til noe og være flau over? Til noe som er mindre bra enn om han fant seg en dame som hadde hatt andre yrker? og at mette marit skal bli flau over dette? trist at det går ann og se ned på noen på denne måten.
LarsLarsere Skrevet 17. mars 2005 #72 Skrevet 17. mars 2005 Så du mener at det faktum at denne nye dama hans er tidligere stripper og nå hjelpepleier gjør henne til noe og være flau over? Til noe som er mindre bra enn om han fant seg en dame som hadde hatt andre yrker? og at mette marit skal bli flau over dette? trist at det går ann og se ned på noen på denne måten. Jeg glemte og logge inn når jeg skrev dette. nok en gang.
koldbruna Skrevet 29. mars 2005 #73 Skrevet 29. mars 2005 Oooh! Jeg er så utrolig enig, og nikker så nakken blir skeiv!!!!! Hiver meg på denne jeg også Koldbruna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå