Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet
Hadde syntes synd på henne om MM ikke var kjent også jeg. Forøvrig var ikke akkurat Sven O så mye i S&H FØR MM giftet seg, så det er tydelig han har lagt om på store deler av livet sitt....

Han har vel alltid vært sprø, nå er det bare interesse for hva han driver med. Liker fyren jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke forstår er at det er sånn interesse for livet hans. Mannen er jo bare en gammel sullik som lever et trist liv, og tilfeldigvis har en datter som giftet seg inn i kongefamilien. Men folk leser det tydeligvis, når Se&Hør er villig til å betale så mye for bildene.

Gjest Embla s
Skrevet

Selvfølgelig er det synd på MM! Jeg hadde blitt fra meg om min far hadde gjort en brøkdel av alt det Sven O har gjort i media :-( Og spesielt trist er det jo at han kan gjøre alt dette gjennom å være hennes far! Han utnytter jo datteren sin til det ytterste! Ingen ville vært interessert i ham om det ikke var for MM. (unødvendig å si..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Se og Hør burde la være å skrive om ham. Derfor kjøper jeg aldri det bladet.

Skrevet

Enig.. Svenno er genial.

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg synes Se og Hør burde la være å skrive om ham. Derfor kjøper jeg aldri det bladet.

Du har et poeng - uten Se&Hør er ikke Svenn O noen kjendis å snakke om. Han er en Se&Hør kjendis på lik linje med en del andre, som egentlig bare er kjent fordi Se&Hør skriver om de.. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har et poeng - uten Se&Hør er ikke Svenn O noen kjendis å snakke om. Han er en Se&Hør kjendis på lik linje med en del andre, som egentlig bare er kjent fordi Se&Hør skriver om de.. :roll:

Uten lesere som vil lese om ham så hadde han ikke vært noe. Rekk opp hånda den som ikke bidrar med hans kjendisstatus!

Skrevet

:vinke:

.. og uansett hva jeg ellers måtte mene om kongehus generelt og MM spesielt - synes jeg synd på den stakkaren som har en far som utnytter barna sine på den måten han gjør.

Gjest gjest1
Skrevet
Selvfølgelig er det synd på MM! Jeg hadde blitt fra meg om min far hadde gjort en brøkdel av alt det Sven O har gjort i media  :-(  Og spesielt trist er det jo at han kan gjøre alt dette gjennom å være hennes far! Han utnytter jo datteren sin til det ytterste! Ingen ville vært interessert i ham om det ikke var for MM. (unødvendig å si..)

Helt enig!!

Men det er vel ikke bare Se&Hør som skriver om SvennO. Han fikk jo hele førstesiden på VG i går. Blir bare kvalm av sånt noe jeg! Hadde det ikke vært for MM så hadde han vært en totalt uinteressant person. Skal si han melker kua for alt det er verdt! :kvalm:

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på MM. Tenk å ha en sånn far.

Skrevet

Syns utrolig synd på MM. Skjønner vedlig godt at ho har brutt all kontakt med sin far. Det hadde jaggu meg jeg og gjort, og jeg er ikke kjent engang.

Gjest Anna Brobygger
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig at de skal gifte seg!

Jeg har faktisk blitt så engasjert i de kongelige at jeg debatterer de kongelige i forumet www.kongehusene.com som er et kjempebra forum :-)

Nå har Sven O. funnet seg en omsorgsperson (hjelpepleier) som kan ta seg litt av ham. Det er jo bare flott. Dessuten er hun bare 34 år så de har nok tid å ta av for å få flere barn sammen.

Dette er jo en glede, også for kongefamilien. For nå har anledningen kommet for at de to blir nærmere knyttet sammen- barn knytter jo folk sammen, så det er håp :)

Gjest Cerise
Skrevet

Offa meg,de gale har friminutt... stakkars mettemarit,hun har min dypeste medfølelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor synes du synd på Mette-Marit av den grunn?

Det at hun snart vil få nye søsken (mest sannsynlig) er da bare en glad begivenhet. Vi skal heller ikke se bort i fra at nye søsken kan bringe familien tettere sammen :P

Gratulerer Sven O. og Renate! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Er du heilt seriøs?

Jepp for han gikk forbi meg og, seroxata er bare en egoistisk og selvsentrert merr :ler: huhu bare tuller. Med det med merra altså.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg la igjen en gratulasjon jeg, har ennå til gode med å drikke med han der nissen :nisse: Skjønner ikke hva han har gjort dere som gjør dere så sinna, mannen er lykkelig og nygift og mette marit kan bare sitte i oslo og konversere med vestkantssossene over en kopp eftermiddagste, hun blir aldri så kul som sven o :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hu der bruden hans kan da umulig være 34 år. :o Hu ser minst 10 år eldre ut.

Gjest Madeline
Skrevet
Ja ka gjør ikke folk som er kronisk blakk? 400.000 er mye penger' date='men vent til sommeren, da kommer oppslaget i avisene: Svenno alene igjen.[/quote']

Ja, spørsmålet er jo ikke om det kommer til å vare, men heller hvor lenge vil det vare. Virker som et desperat rop om oppmerksomhet. Kan ikke være greit å være MM.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hu der bruden hans kan da umulig være 34 år. :o Hu ser minst 10 år eldre ut.

Folk i den bransjen lever jo et hardt liv... så hun ser vel eldre ut enn hun er... :wink:

Skrevet

Synes det er ganske tragisk, egentlig. Men, men. Får håpe det ikke er noen PR-jippo. Stakkars Mette-Marit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...