Gjest seroxata Skrevet 14. mars 2005 #41 Skrevet 14. mars 2005 Er du heilt seriøs? Javisst! Jeg er faktisk det.. alltid hatt sansen for mannen.. Men altså, jeg er ikke seriøs på det at jeg ville giftet meg med han, har alt en skjønning jeg er glad i
Gjest seroxata Skrevet 14. mars 2005 #42 Skrevet 14. mars 2005 forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor alle har så vondt av mm, pga sven o! Han er jo bare en hyggelig fyr som liker alkohol, og lever et artig liv som pensjonist! Jeg hadde oppriktig følt meg beæret om jeg fikk være i vennekretsen hans!
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2005 #43 Skrevet 14. mars 2005 forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor alle har så vondt av mm, pga sven o! Han er jo bare en hyggelig fyr som liker alkohol, og lever et artig liv som pensjonist! Jeg hadde oppriktig følt meg beæret om jeg fikk være i vennekretsen hans! Enig.. Han er en livsnyter.
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2005 #44 Skrevet 14. mars 2005 Enig.. Han er en livsnyter. Ja, en alkoholisert sådan. Det er ikke morsomt å ha en alkoholiker til far. Uansett hvor festlig andre måtte finne ham.
Gjest Aurélie Skrevet 14. mars 2005 #45 Skrevet 14. mars 2005 Det skurrer jo litt da, når den mest patetiske og uforutsigbare skruen i kjendis-Norge "just happens to be" kronprinsessens far Jeg tror folk flest har sympati med MM, og samtidig bare bærer over med Sven-O`s påfunn. Det verste er nok det faktum at han har snakket for mye til pressen om den dårlige relasjonen til datteren sin. Dette blir bare pinlig, fordi det er så opplagt at dette er av privat karakter. Jeg synes ikke han viser særlig mye til gangsyn, alkoholiker eller ikke.
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2005 #46 Skrevet 14. mars 2005 Ååååå.... Og jeg som i mitt enfold trodde at de hadde lagt opp til en lav profil uten media for å vise at de er seriøse....... Ja du tror Nei, det blir nok som en annen her sa : Overskrifter snart om at han igjen er alene. Så blir det nok noen penger og oppmerksomhet ut av det oppslaget også
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #47 Skrevet 14. mars 2005 Jeg får mer og mer sansen for Sven O, for en fet kar! Gir faen og lever livet sitt som han vil. Er det fett at han stadig gjør datteren sin forlegen og hele landet på hennes vegne? Hadde han vært en anonym mann som ingen kjente, hadde det vært helt greit, men han er faren til kronprinsessen og alt han gjør reflekteres på henne. Og det synes du er kult! Hvorfor forundrer det meg egentlig ikke?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #48 Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor skal Sven O gjøre om livet sitt bare fordi datteren fikk seg krompestumpen? Gjøre om livet sitt? Han melker datterens livssituasjon for det den er verdt - han tjener penger på datterens posisjon, det er det som er saken. Og Se & Hør er fullstendig rævva, for det er de som legger opp til det og forer den pr-kåte fylliken med penger. han er tørst, han vil aldri slutte å ta imot.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #49 Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes Se og Hør burde la være å skrive om ham. Derfor kjøper jeg aldri det bladet. Jeg også - jeg boikotter bladet og kjøper Her og Nå i stedet... billigere og inneholder stort sett det samme... uten like mye Sven O. Liker at den mannen skal brette ut alt han gjør i media bare fordi han tilfeldigvis er faren til MM. Stakkars datter som må se faren sin i media på den måten, sent og tidlig. Hadde det vært faren min, vill jeg tatt en "Peter" og fornektet etthvert kjennskap til fyren.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #50 Skrevet 14. mars 2005 forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor alle har så vondt av mm' date=' pga sven o! Han er jo bare en hyggelig fyr som liker alkohol, og lever et artig liv som pensjonist! Jeg hadde oppriktig følt meg beæret om jeg fikk være i vennekretsen hans![/quote'] Sven O som person er sikkert en hyggelig og morsom fyr, men det at han melker statusen som kronprinsessens far til det ytterste er tragisk, ikke for ham men for datteren hans! Og de andre barna hans og barnebarna som hele tiden må se far/farfar/morfar i media på den måten. Ville dere vært happy om deres far hadde figurert i Se&Hør hver eneste uke på den måten han gjør? Alt som skrives om han skrives jo med et flir i munnviken...
Gjest Curtis Skrevet 14. mars 2005 #51 Skrevet 14. mars 2005 Halloen folkens, la nå stakkars mannen gjøre som han vil med livet sitt. Det må jo være en grunn til att man gifter seg eller hva? Hun hadde vel ikke giftet seg med han ellers? Nei ærlig talt, livet deres må jo være perfekte som kan rakke ned på en mann som dere ikke engang kjenner :-x Håper di lever lykkelige sammen for evig og alltid.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #52 Skrevet 14. mars 2005 Halloen folkens' date=' la nå stakkars mannen gjøre som han vil med livet sitt. Det må jo være en grunn til att man gifter seg eller hva? Hun hadde vel ikke giftet seg med han ellers? Nei ærlig talt, livet deres må jo være perfekte som kan rakke ned på en mann som dere ikke engang kjenner :-x Håper di lever lykkelige sammen for evig og alltid.[/quote'] Selvfølgelig er det en grunn til at de gifter seg... Det vi steiler over er vel hvordan han melker det faktum at datteren hans har giftet seg med Haakon. Hadde MM fremdeles vært en anonym enslig mor fra Kristisansand hadde vel ingen hørt om Sven O heller, eller?
Gjest CURTIS Skrevet 14. mars 2005 #53 Skrevet 14. mars 2005 Helt sakelig så tror jeg det er mediene som lager oppstyret her og alt hadde skjedd i fred og fordragelighet om ikke mediene fikk snusen i alt i deres privat liv. Og i hvor stor grad sven o melker mediene, det har vi jo forskjellige oppfatninger om. Mulig att ingen hadde hørt om han, men det er jo dette mediene vil. . . Det er ekte gormet mat dette for dem, meget godt betalt og. De er til for å lage livet surere for enkelte, en enkelt liten påstand kan fort bli en lang historie bok. Saken er slik den er den hvet dere godt folk. Og meninger har man om alt. Spekulasjoner om hvordan ting ville vært visst det var sånn eller ikke det blir feil.
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2005 #54 Skrevet 14. mars 2005 Gratulerer til dem! Forskjellig smak....
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #55 Skrevet 14. mars 2005 I utgangspunktet skal man vel ta hensyn til barna sine selv om de har krompestompen eller ikke, men dette er jo en spesiell sak da,synes virkelig synd på Mette Marit. Uansett så tråkker man ikke på familien sin slik han har gjort.Dette blir en meget ensom mann etterhvert tror jeg. Barn kommer det sikkert utav dette komiske giftermålet også. Som en annen sa her inne,til sommeren er det store overskrifter: Svenn O skilles. Så selger han sin historie som igjen betyr mer penger til konjakk og brennevin. Så kommer han vel opp i en barnefordelings-sak snart tenker jeg.Mer medieomtale og mer penger. Så selger den nye konen historien sin til SE og HØR og det blir enda mer penger. Alt dette fordi datteren til Svenn O fant lykken hos kromprinsen. Hun skal da ikke straffes. Folk kan gjøre sem de vil sies det,men kan de egentlig det i dagens samfunn med medieomtale og null respekt for det private?? Tror ikke det nei. En stund syntes jeg synd på Svenn O fordi han liksom ble holdt utenfor,ikke fikk sett barnebarnet sitt med en gang osv. Syntes på en måte at Mette Marit var litt hard. Men nå har jeg snudd. Enten man er for eller imot kongehuset så ser vel folk flest galskapen i dette her. Hadde ikke mediene snust borti dette her så hadde det vært bedre for MM,men så lenge den gamle drukkenbolten kan skaffe litt penger så selger han gjerne GANSKE mye han tror jeg. Selve giftermålet er en farse,hva i helsike har de 2 der til felles?? Nei han har forspilt sine sjanser han synes jeg. Respekten er borte. Og denne nye konene hans,snakk om å være pr-kåt da gitt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #56 Skrevet 14. mars 2005 Hu der bruden hans kan da umulig være 34 år. :o Hu ser minst 10 år eldre ut. Ja enig med deg idet der,men hun er vel vælbrukt etter et hardt liv som en meget "FLINK" stripper da vel. Sliten av å gi av seg selv og sånn. Hun ser sliten og gammel ut. Men hun har vel kanskje visse kunster i sjakk enda som gjør henne innteresang da. Så mye skal det vel uansett ikke til for å glede denne gamle grinebiteren.
Gjest happyending Skrevet 14. mars 2005 #57 Skrevet 14. mars 2005 Bare det at han har (mis)brukt hennes posisjon til glede for seg selv, gjør hele saken helt forkastelig, og det hadde vært mer enn grunn nok til å bryte kontakten for min del hvertfall.. Når det i tillegg er mange andre grunner, som de fleste ikke vet om, til at MM og Sven O ikke har kontakt, så finnes det ikke mye sympati til han her i gården..Det er ingen som bryter kontakten med sin far uten en veldig god grunn... Men er de lykkelige, så for all del.. Men man tjener bare ikke penger på sin egen datter mot hennes vilje!!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #58 Skrevet 14. mars 2005 Helt sakelig så tror jeg det er mediene som lager oppstyret her og alt hadde skjedd i fred og fordragelighet om ikke mediene fikk snusen i alt i deres privat liv. Og i hvor stor grad sven o melker mediene' date=' det har vi jo forskjellige oppfatninger om. Mulig att ingen hadde hørt om han, men det er jo dette mediene vil. . . Det er ekte gormet mat dette for dem, meget godt betalt og. De er til for å lage livet surere for enkelte, en enkelt liten påstand kan fort bli en lang historie bok. Saken er slik den er den hvet dere godt folk. Og meninger har man om alt. Spekulasjoner om hvordan ting ville vært visst det var sånn eller ikke det blir feil. [/b'] Jeg er helt enig med deg i dette. Det er mediene som har satt igang hele denne herligheten, (les: Se og Hør). Men hadde det vært litt tak i mannen, eller litt skamvett, sosiale antenner, whatever, så ville han ha avfeid dem og ikke utnyttet situasjonen til egen fordel.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #59 Skrevet 14. mars 2005 Bare det at han har (mis)brukt hennes posisjon til glede for seg selv, gjør hele saken helt forkastelig, og det hadde vært mer enn grunn nok til å bryte kontakten for min del hvertfall.. Når det i tillegg er mange andre grunner, som de fleste ikke vet om, til at MM og Sven O ikke har kontakt, så finnes det ikke mye sympati til han her i gården..Det er ingen som bryter kontakten med sin far uten en veldig god grunn... Men er de lykkelige, så for all del.. Men man tjener bare ikke penger på sin egen datter mot hennes vilje!! Absolutt enig med deg.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #60 Skrevet 14. mars 2005 Uasnett om man har giftet seg inn i en kongefamilie eller ei, det er ikke kult å ha en far som drikker pils til frokost. Det er ikke slik pappaer skal være. Det at han nå har giftet seg med en hjelpepleier som har jobbet som stripper i mange år er selvfølgelig ekstremt flaut for Mette-Marit. Hun har det sikkert ikke lett bestandig på grunn av farens påfunn. Det at hun nå kan bli storesøster til både en og flere barn er vel ikke noe hun ser frem til med tanke på medie-sirkuset i kjølvannet av at Sven O. blir far - igjen. Mine tanker går også til Haakon: Jeg må bare si det...han må være usedvanlig glad i denne jenta for det var jammen litt av en familie han tok med på kjøpet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå