Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sven O og Renate har giftet seg.

Kronprinsessen har fått en stemor som bare er noen få år eldre enn henne selv. Og nå regner jeg med Mette Marit får småsøsken også.

Det er lagt ut gratulasjonsprotokoll HER hvis noen skulle føle seg kallet til å gratulere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Endelig har Sven O. Høiby fått sin kjære Renate fra Vennesla.

Vennesla har blitt kjent på kartet, det samme kan vel sies om Kristiansand, etter Sven O.s og Mette-Marits inntredener i norsk mediabilde. Espen Høiby kan vel også sies å ha bidratt til å rette oppmerksomheten på Sørlandet (med alle sine stunts).

Sett utenfra virker det som om denne familien har et oppmerksomhetsbehov noe utenom det vanlige.

Gratulerer så mye, Sven O. og Renate. Måtte dere bli lykkelige og få mange, mange barn framover :)

Kanskje barna kan føre kongefamilien og Høiby-familien tettere sammen?

Vi kan bare håpe :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ka gjør ikke folk som er kronisk blakk? 400.000 er mye penger,men vent til sommeren, da kommer oppslaget i avisene: Svenno alene igjen.

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg sier bare "stakkars Mette Marit". Virkelig.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg får mer og mer sansen for Sven O, for en fet kar!

Gir faen og lever livet sitt som han vil.

Skrevet
Jeg sier bare "stakkars Mette Marit". Virkelig.

:Nikke: Oooh! Jeg er så utrolig enig, og nikker så nakken blir skeiv!!!!! :ler:

Skrevet

synes synd på mette-marit jeg...

Gjest Valhalla
Skrevet

Hvorfor skal Sven O gjøre om livet sitt bare fordi datteren fikk seg krompestumpen?

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg er glad for at Sven O har fått seg kåne!:D Selv om det egentlig var jeg som skulle giftet meg med han:(

Den fyren er helt utrolig, ikke mange som får meg til å grine av glede her i verden, men han klarte det da han gikk forbi meg i vinter, med topplua si.. søøøt :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja ka gjør ikke folk som er kronisk blakk? 400.000 er mye penger' date='men vent til sommeren, da kommer oppslaget i avisene: Svenno alene igjen.[/quote']

Her har jeg gått glipp av noe... 400 000 for hva?

Skrevet

Var det ikke noe med at de fikk 200.000 hver fra Se&Hør for enerett til bildene fra bryllupet?

Gjest Gjesta
Skrevet

Ååååå....

Og jeg som i mitt enfold trodde at de hadde lagt opp til en lav profil uten media for å vise at de er seriøse....... :murvegg:

Gjest Seleena
Skrevet
Jeg er glad for at Sven O har fått seg kåne!:D Selv om det egentlig var jeg som skulle giftet meg med han:(

Den fyren er helt utrolig, ikke mange som får meg til å grine av glede her i verden, men han klarte det da han gikk forbi meg i vinter, med topplua si.. søøøt :ler:

Er du heilt seriøs?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er skremmende å se at Haakons valg av kone har ført med seg såpass mange harry'er inn i kongedebatten.

Sven O, Cowboy-Laila, Sputnik, Morten B., Makthabiene/teppe-familien, MM's søsken på østkanten i Oslo, broren som ble voldsdømt for vold mot sin eks-kone, narkotika, sex og videotape.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ååååå....

Og jeg som i mitt enfold trodde at de hadde lagt opp til en lav profil uten media for å vise at de er seriøse....... :murvegg:

Sven O. seriøs???

Mannen er jo komplett idiot.

Skrevet
Hvorfor skal Sven O gjøre om livet sitt bare fordi datteren fikk seg krompestumpen?

Hadde syntes synd på henne om MM ikke var kjent også jeg. Forøvrig var ikke akkurat Sven O så mye i S&H FØR MM giftet seg, så det er tydelig han har lagt om på store deler av livet sitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...