Sportiva Skrevet 19. oktober 2018 #1481 Skrevet 19. oktober 2018 Eh, what? Henrik og Ulrikke Falch? (Dette er kanskje tatt opp før(?) - henger litt etter😅) https://www.dagbladet.no/kjendis/ja-vi-er-kjaerester/70253793 1
Sportiva Skrevet 19. oktober 2018 #1482 Skrevet 19. oktober 2018 Just now, Sportiva said: Eh, what? Henrik og Ulrikke Falch? (Dette er kanskje tatt opp før(?) - henger litt etter😅) https://www.dagbladet.no/kjendis/ja-vi-er-kjaerester/70253793 Og er det hyklersk av henne? https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-skal-vi-fortsette-a-hore-pa-ulrikke-falch-na/70262725 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1483 Skrevet 19. oktober 2018 Rikke: Hvorfor er det så fryktelig ille at Helene gikk bak ryggen på Vegard, men like etterpå oppfordrer du Andrea til å gjøre nøyaktig det samme mot Ole...?? 😖 Anonymkode: 91869...386 10
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1484 Skrevet 19. oktober 2018 Mulig spoiler Spoiler Ser ut som Melina kommer inn igjen som "overbetjent" torsdag neste uke. Anonymkode: 81aa2...0cb 3
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1485 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg kjenner jeg irriterer meg mer og mer over Daniel, jeg FATTER ikke hva han har mellom øra,det kan ikke være hjerne vertfall! Fy søren for en idiot!?? Går det en setning ut av kjeften på han der han ikke sier "jeg er den kjekkeste her inne" innpakket i en eller annen slags form??!?!? Gi meg styrke ass..
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1486 Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rikke: Hvorfor er det så fryktelig ille at Helene gikk bak ryggen på Vegard, men like etterpå oppfordrer du Andrea til å gjøre nøyaktig det samme mot Ole...?? 😖 Anonymkode: 91869...386 Sikkert fordi hun vil ha Ole for seg selv Anonymkode: b11a8...c1a 6
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1487 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi hun vil ha Ole for seg selv Anonymkode: b11a8...c1a Garantert
Sirah Skrevet 19. oktober 2018 #1488 Skrevet 19. oktober 2018 6 timer siden, Brimi skrev: Er det bare meg som synes Daniel ser eldre ut nå enn i de første episodene? Jeg har tenkt det samme. En drøy måned sammenhengende festing kan nok være årsaken 🙈 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig spoiler Anonymkode: 81aa2...0cb Det samme tror jeg
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1489 Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rikke: Hvorfor er det så fryktelig ille at Helene gikk bak ryggen på Vegard, men like etterpå oppfordrer du Andrea til å gjøre nøyaktig det samme mot Ole...?? 😖 Anonymkode: 91869...386 Rikke er slangen i gruppen. Manipulerer andre og får det som hun vil. Anonymkode: a37b0...c7f 5
Sirah Skrevet 19. oktober 2018 #1490 Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, Sportiva skrev: Og er det hyklersk av henne? https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-skal-vi-fortsette-a-hore-pa-ulrikke-falch-na/70262725 Akkurat denne er jeg faktisk litt enig i. Den Henrik vi ser på TV er muligens en helt annen person enn "private Henrik", men det er fremdeles den personen han velger å vise offentlig. Han er det motsatte av absolutt alt Ulrikke står for og dermed syntes jeg faktisk det er hyklersk av henne, spesielt med tanke på boken hun akkurat ga ut. For all del, hun må gjerne være sammen med han for min del og jeg håper virkelig at de blir lykkelige sammen Hun har derimot mistet mye av min respekt som feminist og de tingene hun jobber så hardt for. Practise what you preach heter der. Her har hun bommet totalt... 20
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1491 Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, Sirah skrev: Akkurat denne er jeg faktisk litt enig i. Den Henrik vi ser på TV er muligens en helt annen person enn "private Henrik", men det er fremdeles den personen han velger å vise offentlig. Han er det motsatte av absolutt alt Ulrikke står for og dermed syntes jeg faktisk det er hyklersk av henne, spesielt med tanke på boken hun akkurat ga ut. For all del, hun må gjerne være sammen med han for min del og jeg håper virkelig at de blir lykkelige sammen Hun har derimot mistet mye av min respekt som feminist og de tingene hun jobber så hardt for. Practise what you preach heter der. Her har hun bommet totalt... Veldig enig med deg... Når man står for en ting men på privaten velger å være sammen med en som bryter så SYKT gjennom på alt det hun står for så blir man automatisk skeptisk til henne...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1492 Skrevet 19. oktober 2018 16 minutter siden, BethD skrev: Jeg kjenner jeg irriterer meg mer og mer over Daniel, jeg FATTER ikke hva han har mellom øra,det kan ikke være hjerne vertfall! Fy søren for en idiot!?? Går det en setning ut av kjeften på han der han ikke sier "jeg er den kjekkeste her inne" innpakket i en eller annen slags form??!?!? Gi meg styrke ass.. Blir helt matt av den fyren. Han står der helt gravalvorlig og sier "Eg e den kjækkeste her inne" flere ganger i hver episode... Hallo...? Er du egentlig det?? Er du????? Anonymkode: 91869...386 12
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1493 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blir helt matt av den fyren. Han står der helt gravalvorlig og sier "Eg e den kjækkeste her inne" flere ganger i hver episode... Hallo...? Er du egentlig det?? Er du????? Anonymkode: 91869...386 Ja,nettopp!! ER han virkelig det?? Skal innrømme at da jeg først så han,syns jeg han var dritdigg. Nå,derimot orker jeg ikke synet på han,han har rett og slett skakkjørt sitt eget image såpass at hele fyren er blitt patetisk latterlig og mindre pen i mine øyne.. helt seriøst..
Sirah Skrevet 19. oktober 2018 #1494 Skrevet 19. oktober 2018 11 minutter siden, BethD skrev: Veldig enig med deg... Når man står for en ting men på privaten velger å være sammen med en som bryter så SYKT gjennom på alt det hun står for så blir man automatisk skeptisk til henne... Nemlig. Syntes Ulrikke sto for mange fine verdier, men merker at jeg syntes det blir ganske hyklersk når hun bryter med alt hun står på på den måten. Nesten så jeg lurer på om hele greia er et PR-stunt. Ingen klarer vel å time noe slikt SÅ dårlig med vilje? 13
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1495 Skrevet 19. oktober 2018 7 minutter siden, Sirah skrev: Nemlig. Syntes Ulrikke sto for mange fine verdier, men merker at jeg syntes det blir ganske hyklersk når hun bryter med alt hun står på på den måten. Nesten så jeg lurer på om hele greia er et PR-stunt. Ingen klarer vel å time noe slikt SÅ dårlig med vilje? Nei det vil jo tiden vise syns den duoen der er så til de grader random at jeg vet ikke hva jeg skal tro..
vintage Skrevet 19. oktober 2018 #1496 Skrevet 19. oktober 2018 12 minutter siden, BethD skrev: Ja,nettopp!! ER han virkelig det?? Skal innrømme at da jeg først så han,syns jeg han var dritdigg. Nå,derimot orker jeg ikke synet på han,han har rett og slett skakkjørt sitt eget image såpass at hele fyren er blitt patetisk latterlig og mindre pen i mine øyne.. helt seriøst.. Han er en sånn type mann som taper seg mer og mer for hver gang han åpner munnen. Det starter ofte bra med sånne, men derfra går det kun nedover. 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1497 Skrevet 19. oktober 2018 https://www.instagram.com/p/BoCTxs_nD7g/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=z7te2529wxz8 Daniel er fader meg helt kokelimonke!!! Anonymkode: 91869...386 20
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1498 Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.instagram.com/p/BoCTxs_nD7g/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=z7te2529wxz8 Daniel er fader meg helt kokelimonke!!! Anonymkode: 91869...386 HAHA fy faen for en I D I O T! leeer.
Rosewood Skrevet 19. oktober 2018 #1499 Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Han spiser pizza og drikker pepsi???! HERREGUD må du roe deg ned Daniel før du tar helt AV Endret 19. oktober 2018 av Rosewood 20
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2018 #1500 Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Rosewood skrev: Han spiser pizza og drikker pepsi???! HERREGUD må du roe deg ned Daniel før du tar helt AV 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå