Vinky Skrevet 12. september 2018 #881 Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, esmer skrev: MYE forskjell mellom love island og ex on the beach Er det? Orket ikke følge med på love island, syns det var sykt kjedelig, men begge konseptene er "søppeltv"?
Gjest Minesveiper Skrevet 12. september 2018 #882 Skrevet 12. september 2018 (endret) 19 hours ago, helloAdele said: Der han leser fra boken sin sa han at han følte det som sin plikt å ha sex på TV for å kunne skrive om og formidle de følelsene, og Inger vil jo ikke gi han det så synes egentlig det virker litt som han leter etter en grunn til å droppe henne så han kan ha sex med noen andre. Synes det er teit av han uansett da Han hadde nok planer om at han skulle ha sex på tv ja, men jeg tror at han oppriktig likte Inger fram til episoden jeg så i går da. Henrik er ikke dum, og det første han tenkte var jo at Inger hadde følelser for Daniel. Det han nok ikke vet, er at Inger ikke visste om disse følelsene før de plutselig kom opp. Han går nå muligens rundt med en idé om at hun bare brukte han som tidsfordriv mens hun egentlig hadde følelser for Daniel. Det er egentlig ganske viktig for Inger å få fram at dette ikke er tilfelle, men hun virker ikke være så flink til å åpne seg, så det er ikke usannsynlig at de kommer til å ta avstand fra hverandre etter hvert. Henrik fordi han går rundt med en idé at hun holdt på med han når hun hadde følelser for Daniel, og Inger fordi Henrik ikke bryr seg nok. Ellers synes jeg det er litt umodent å bli furten fordi damen vil vente med sex. Endret 12. september 2018 av Minesveiper
Skilpadden Skrevet 12. september 2018 #883 Skrevet 12. september 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hadde blitt veldig glad og takknemlig hvis noen legger ut VG+ intervjuet med Melina 😊 Anonymkode: 40f51...823 Hun sier bare at hun har vært inn og ut av barnevernet fra hun var 5 til 16. Hun har god relasjon til mor, men ingenting til far. Gir ikke noen andre detaljer enn at hun bare ikke kunne oppholde seg hjemme hos sine foreldre på det tidspunktet og at på institiusjonen hun oppholdt seg i var det blant annet dopbruk og slikt som gjorde henne utrygg. Hun ble også mobbet og ertet på barneskolen. 3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 12. september 2018 #884 Skrevet 12. september 2018 18 minutter siden, Skilpadden skrev: Hun sier bare at hun har vært inn og ut av barnevernet fra hun var 5 til 16. Hun har god relasjon til mor, men ingenting til far. Gir ikke noen andre detaljer enn at hun bare ikke kunne oppholde seg hjemme hos sine foreldre på det tidspunktet og at på institiusjonen hun oppholdt seg i var det blant annet dopbruk og slikt som gjorde henne utrygg. Hun ble også mobbet og ertet på barneskolen. Veldig trist å høre❤️😰
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #885 Skrevet 13. september 2018 8 hours ago, Minesveiper said: Han hadde nok planer om at han skulle ha sex på tv ja, men jeg tror at han oppriktig likte Inger fram til episoden jeg så i går da. Henrik er ikke dum, og det første han tenkte var jo at Inger hadde følelser for Daniel. Det han nok ikke vet, er at Inger ikke visste om disse følelsene før de plutselig kom opp. Han går nå muligens rundt med en idé om at hun bare brukte han som tidsfordriv mens hun egentlig hadde følelser for Daniel. Det er egentlig ganske viktig for Inger å få fram at dette ikke er tilfelle, men hun virker ikke være så flink til å åpne seg, så det er ikke usannsynlig at de kommer til å ta avstand fra hverandre etter hvert. Henrik fordi han går rundt med en idé at hun holdt på med han når hun hadde følelser for Daniel, og Inger fordi Henrik ikke bryr seg nok. Ellers synes jeg det er litt umodent å bli furten fordi damen vil vente med sex. Du lever deg virkelig inn i dette du. Anonymkode: 82351...86d 5
Nettroll Skrevet 13. september 2018 #886 Skrevet 13. september 2018 11 timer siden, Skilpadden skrev: Hun sier bare at hun har vært inn og ut av barnevernet fra hun var 5 til 16. Hun har god relasjon til mor, men ingenting til far. Gir ikke noen andre detaljer enn at hun bare ikke kunne oppholde seg hjemme hos sine foreldre på det tidspunktet og at på institiusjonen hun oppholdt seg i var det blant annet dopbruk og slikt som gjorde henne utrygg. Hun ble også mobbet og ertet på barneskolen. Det kan nok forklare en del av den voldsome oppførselen hennes. Synes hun har vist mange positive sider de siste episodene. 9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #887 Skrevet 13. september 2018 Er det bare meg, eller har Henrik cougarapell? Tipper det er mange vindrikkende, poesilesende damer i førtiårsalderen+ som kunne tenke seg en beta blodprins. Anonymkode: bc0fe...a39 16
Gjest Minesveiper Skrevet 13. september 2018 #888 Skrevet 13. september 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Du lever deg virkelig inn i dette du. Anonymkode: 82351...86d Følger bare med på hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #889 Skrevet 13. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har Henrik cougarapell? Tipper det er mange vindrikkende, poesilesende damer i førtiårsalderen+ som kunne tenke seg en beta blodprins. Anonymkode: bc0fe...a39 Jeg drikker vin, er i førtiårene og elsker dikt. Men nei! Kunne aldri tenkt meg den flåsete mannen. Greit nok at han prøver å fremstå intelektuell, men om han er så smart som han gir utrykk for er iallefall gjennomskua. Dessuten; er du smart melder du deg ikke på ex on the beach!! Anonymkode: a5f54...e1f 11
helloAdele Skrevet 13. september 2018 #890 Skrevet 13. september 2018 Men hvorfor tror dere Marielle ble sendt hjem? Hun har jo både skapt drama og hatt sex og gjort litt av hvert. Hvorfor ble ikke malin sendt hjem istedet liksom? 2
Gjest loveli Skrevet 13. september 2018 #891 Skrevet 13. september 2018 17 minutter siden, helloAdele skrev: Men hvorfor tror dere Marielle ble sendt hjem? Hun har jo både skapt drama og hatt sex og gjort litt av hvert. Hvorfor ble ikke malin sendt hjem istedet liksom? Aner ikke faktisk. Men det virker som at de vil ha mange forskjellige typer mennesker der inne. Mariell ble bare nok en dramaqueen. Malin er ikke det, men hun har en rolle som søt og uskyldig samtidig som hun er med på ting som skjer.
waco Skrevet 13. september 2018 #892 Skrevet 13. september 2018 21 minutter siden, helloAdele skrev: Men hvorfor tror dere Marielle ble sendt hjem? Hun har jo både skapt drama og hatt sex og gjort litt av hvert. Hvorfor ble ikke malin sendt hjem istedet liksom? 1 minutt siden, loveli skrev: Aner ikke faktisk. Men det virker som at de vil ha mange forskjellige typer mennesker der inne. Mariell ble bare nok en dramaqueen. Malin er ikke det, men hun har en rolle som søt og uskyldig samtidig som hun er med på ting som skjer. Når folk spør seg selv, - hvorfor blir noen sendt hjem og ikke andre? Ta for eksempel lloyd og hu andre dama som ble stemt ut først- har dere tenkt på at det kan være så enkelt som at exene deres ombestemte seg og derfor ikke ville være med på ex on the beach? Og hvis exene ikke vil være med på programmet så sier det seg selv at da må dem og gå. Det er den ene forklaringen. Så til den andre. Kan det være så enkelt som at produksjonen har en max grense på for eksempel tolv mennesker, - og hvis man skal få inn noen nye, - må noen gamle dra? 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #893 Skrevet 13. september 2018 De vil vel unngå å sende hjem så mange av de opprinnelige deltakerne. Var i alle fall sånn i den svenske versjonen. Sikkert derfor Mariell måtte ut. Anonymkode: 5b29c...97f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #894 Skrevet 13. september 2018 5 minutter siden, waco skrev: Når folk spør seg selv, - hvorfor blir noen sendt hjem og ikke andre? Ta for eksempel lloyd og hu andre dama som ble stemt ut først- har dere tenkt på at det kan være så enkelt som at exene deres ombestemte seg og derfor ikke ville være med på ex on the beach? Og hvis exene ikke vil være med på programmet så sier det seg selv at da må dem og gå. Det er den ene forklaringen. Så til den andre. Kan det være så enkelt som at produksjonen har en max grense på for eksempel tolv mennesker, - og hvis man skal få inn noen nye, - må noen gamle dra? Det sier seg ikke selv, for i den britiske versjonen har enkelte deltakere vært med fra start til slutt uten å få noen ekser inn. Anonymkode: 81aa2...0cb
waco Skrevet 13. september 2018 #895 Skrevet 13. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier seg ikke selv, for i den britiske versjonen har enkelte deltakere vært med fra start til slutt uten å få noen ekser inn. Anonymkode: 81aa2...0cb hmm, hva tror du er årsaken da?
Mr. Kilmister Skrevet 13. september 2018 #896 Skrevet 13. september 2018 På 12.9.2018 den 9.23, Rosewood skrev: Jepp det gjør vi Hvorfor? Hva er så stas med sånne programmer? Selv blir jeg forbanna. Men jeg er sær da... 1
Gjest loveli Skrevet 13. september 2018 #897 Skrevet 13. september 2018 Oj, jeg har forandret mening om Melina... Hun kan være skikkelig fornuftig og søt jo. Fint å se! Etter å ha sett de to første episodene og et VG-intervju trodde jeg hun bare var en fæl person. Flott å se at hun er sammensatt og har gode sider. Og Daniel-show har sluttet. Litt deilig at fokuset ikke bare er rundt han lenger!
Gjest Janus Skrevet 13. september 2018 #898 Skrevet 13. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har Henrik cougarapell? Tipper det er mange vindrikkende, poesilesende damer i førtiårsalderen+ som kunne tenke seg en beta blodprins. Anonymkode: bc0fe...a39 Jeg er 40 og nyter et glass rødt i ny og ne,men må si at hadde jeg vært singel,så ville ikke en ung gutt imponert meg så veldig. Henrik liker å fremstå som intellektuell,men må ikke glemme at han er 23 år og har lite livserfaring,mye fjas på den guttn også.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #899 Skrevet 13. september 2018 Stakkars Daniel, som ikke får sove med jentene sine... Det hadde vært kult om alle jentene fikk nok av ubesluttsomheten hans og gikk videre, så kunne han sitte der og angre seg. Tror han virkelig at han kan være «kjæreste» med to damer på en gang? Hallo! Han bor i Norge, ikke på Sex island. Anonymkode: 5b29c...97f 5
helloAdele Skrevet 13. september 2018 #900 Skrevet 13. september 2018 1 time siden, loveli skrev: Oj, jeg har forandret mening om Melina... Hun kan være skikkelig fornuftig og søt jo. Fint å se! Etter å ha sett de to første episodene og et VG-intervju trodde jeg hun bare var en fæl person. Flott å se at hun er sammensatt og har gode sider. Og Daniel-show har sluttet. Litt deilig at fokuset ikke bare er rundt han lenger! Ja, begynte virkelig å bli lei. Digga det o starten siden det var ble mye drama, men det er jo bare det samme om og om igjen om at alle jentene vil ha han og han ikke klarer å velge osv 🙄 Synes hun nye virker som hun kan bli veldig slitsom i lengden. Tror ikke jeg hadde orket å ha henne som nær venn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå