Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, kjelelokk said:

sorry! har ikke lest hele tråden🙈

Mye mulig jeg bare har tenkt det og ikke skrevet det 😄 uansett, de minner veldig om hverandre i utseende. 

Anonymkode: d7503...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bare jeg som syns Hele ligner veldig på hun svenske Elin eller hva hun heter som var med i paradise?

Anonymkode: 8292d...35f

Syns ikke de ligner i det hele tatt. Kanskje i stil, men ikke utseende. 

Anonymkode: 81aa2...0cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bare jeg som syns Hele ligner veldig på hun svenske Elin eller hva hun heter som var med i paradise?

Anonymkode: 8292d...35f

Kjempelike! Kunne vært søstre!

Anonymkode: 2a744...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Fikk litt vondt av Inger jeg. Det virket som hun hadde følelser for Daniel som hun bare har trykket ned, og det virket ikke som hun var klar over de følelsene før hun reagerte slik som hun gjorde. Det er klart at Henrik ikke blir glad dersom han får inntrykk av at hun har holdt på med han mens hun har hatt følelser for Daniel. At han ikke tar seg tid til å snakke skikkelig med henne synes jeg er dårlig av han (virket ikke som han gjorde det, vet ikke om produksjonen har unnlatt å vise noe). Samtidig er han snurten over at det ikke blir sex. Kanskje ikke det lureste når damen er emosjonell og har ting hun må bearbeide. Synes egentlig episoden viste viktigheten av å snakke sammen, og ikke bare anta ting. Det virker som Inger liker Henrik veldig godt og bryr seg om han, så jeg håper han klarer å ta praten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Fikk litt vondt av Inger jeg. Det virket som hun hadde følelser for Daniel som hun bare har trykket ned, og det virket ikke som hun var klar over de følelsene før hun reagerte slik som hun gjorde. Det er klart at Henrik ikke blir glad dersom han får inntrykk av at hun har holdt på med han mens hun har hatt følelser for Daniel. At han ikke tar seg tid til å snakke skikkelig med henne synes jeg er dårlig av han (virket ikke som han gjorde det, vet ikke om produksjonen har unnlatt å vise noe). Samtidig er han snurten over at det ikke blir sex. Kanskje ikke det lureste når damen er emosjonell og har ting hun må bearbeide. Synes egentlig episoden viste viktigheten av å snakke sammen, og ikke bare anta ting. Det virker som Inger liker Henrik veldig godt og bryr seg om han, så jeg håper han klarer å ta praten. 

Der han leser fra boken sin sa han at han følte det som sin plikt å ha sex på TV for å kunne skrive om og formidle de følelsene, og Inger vil jo ikke gi han det så synes egentlig det virker litt som han leter etter en grunn til å droppe henne så han kan ha sex med noen andre. Synes det er teit av han uansett da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skjer " i går var det jo ikke no pulings, drama eller noe jo, bare litt sånn Tuppen og Lillemor fjas, skuff azz 😪

Anonymkode: 859b3...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette det programmet hvor det liksom skal være pene unge mennesker, som ikke klare å oppføre seg, sliter med morsmålet og tilsynelatande knuller rundt? Var uheldig å kom innom det. Å dette sitter folk å ser på? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Er dette det programmet hvor det liksom skal være pene unge mennesker, som ikke klare å oppføre seg, sliter med morsmålet og tilsynelatande knuller rundt? Var uheldig å kom innom det. Å dette sitter folk å ser på? 

Jepp det gjør vi :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Er dette det programmet hvor det liksom skal være pene unge mennesker, som ikke klare å oppføre seg, sliter med morsmålet og tilsynelatande knuller rundt? Var uheldig å kom innom det. Å dette sitter folk å ser på? 

Helt magisk å se folk drite seg sånn ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg reagerer litt på Marielle's trang til å annonsere når hun må på do og bæsje. Synes det er svært usjarmerende å si slikt. Ja kvinnfolk bæsjer, men det er så ekkelt å annonsere det på den måten. Uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg kan forstå at Henrik ble litt irritert av at Inger ble lei seg over dette med Daniel og sånn, så syns jeg kommentarene hans var usmakelige. "Hun er så sykt gnien på musa si så nå gidder jeg ikke vente mer. 3 dager uten knullings ass, fy faen". Hvem er det som snakker sånn? Håper ingen ligger med han så kan han sitte der og nappe løken sin, alene 😤 Han er ingen Donald Trump-kjekkas akkurat. 

Anonymkode: a1583...a85

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må si jeg reagerer litt på Marielle's trang til å annonsere når hun må på do og bæsje. Synes det er svært usjarmerende å si slikt. Ja kvinnfolk bæsjer, men det er så ekkelt å annonsere det på den måten. Uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 5766e...b31

Haha enig. Spesielt rundt frokostbordet. Marielle ser skikkelig ut som en modell forresten! Skikkelig catwalk-jente. 

Anonymkode: a1583...a85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg kan forstå at Henrik ble litt irritert av at Inger ble lei seg over dette med Daniel og sånn, så syns jeg kommentarene hans var usmakelige. "Hun er så sykt gnien på musa si så nå gidder jeg ikke vente mer. 3 dager uten knullings ass, fy faen". Hvem er det som snakker sånn? Håper ingen ligger med han så kan han sitte der og nappe løken sin, alene 😤 Han er ingen Donald Trump-kjekkas akkurat. 

Anonymkode: a1583...a85

Enig i det du sier, men... Donald Trump-kjekkas? 😜

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha enig. Spesielt rundt frokostbordet. Marielle ser skikkelig ut som en modell forresten! Skikkelig catwalk-jente. 

Anonymkode: a1583...a85

Det tenker jeg også, typisk modell. Høy med fine former. Men ikke min type utsende (ikke penest i mine øyne) men objektivsett så er har hun et typisk modell-ansikt og kropp. Dette med øyevippene over er ikke øyevippene, hun ser bare sløv ut i blikket på en naturlig måte, det er bare slik øynene er.  

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad Marielle ble sendt hjem! Hun hadde så dårlig personlighet... 

Anonymkode: 30112...44a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Rosewood skrev:

Enig i det du sier, men... Donald Trump-kjekkas? 😜

Ja Donald er så kjekk 😍 Har lyst å gjøre ekle ting med han. 

Mener jeg leste at Henrik ville ha sex i huset så han hadde mer å skrive om i boken sin.. sært. Meget sært. 

Anonymkode: a1583...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det var litt rart at Marielle ble sendt hjem for hun har jo laget en del drama?

Føler forøvrig at Daniel helt klart liker Helene bedre, men ønsker å ha Melina litt på si. Dermed sagt tror jeg at Daniel kommer til å bli lei av Helene ganske kjapt, spesielt når hun er så "gavmild" med sexen. Det blir nok ikke så spennende etterhvert. Litt sprøtt at Helene hele tiden vil knulle i bassenget, kjøkkenet og suge han som Daniel så fint sa det. Snakker meg om å servere seg. 

Jeg synes forresten det var teit av Inger å komme krypende tilbake til Henrik etter at Daniel atter en gang sa at han ikke er interessert i mer enn vennskap. Henrik er tydelig en nr. 2, og så synes Inger det var rart at han ville sove på sofaen?
 

 

 

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av Inger. Hun virker som den mest jordnære og søte der inne. Jeg var enig i det hun sa da hun snakket med Daniel. "Stakkars deg! Alt dreier seg om deg. Stakkars deg, du har det helt jævelig her inne. Hæ?" Man kan ikke akkurat skru av følelsene sine, og de har jo en fortid enten Daniel (og Henrik) liker det eller ei. Så snakker Daniel om at Inger kommer i veien for han og Helene ... Og Milena. For en idiot. 

Henrik liker jeg ikke, og denne episoden bare forsterker det. Han tror han er så overordnet alle andre, men det stemmer ikke. Egentlig er han en av verstingene der fordi han tror han er så mye bedre enn de andre når han oppfører seg slik. Bare Daniel er verre. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg reagerer litt på Marielle's trang til å annonsere når hun må på do og bæsje. Synes det er svært usjarmerende å si slikt. Ja kvinnfolk bæsjer, men det er så ekkelt å annonsere det på den måten. Uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 5766e...b31

Enig. Jeg hadde også reagert på det hvis en av gutta hadde sagt det. Det er ganske så udelikat. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...