AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #401 Skrevet 29. august 2018 7 minutter siden, SoftKitty skrev: Det er da en stemme i Ex on the Beach også, på starten av episoden iallfall. Klein mannestemme som forteller hva som skjedde i forrige episode. Aldri lagt merke til, før du nevnte det. Ikke noe kleint den da.. helt vanlig voice over. Anonymkode: 5766e...b31 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #402 Skrevet 29. august 2018 Digger Henrik! Allikevel synes jeg at han minner meg litt om Carl Aksel 😂 Anonymkode: 05c8c...a66 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #403 Skrevet 29. august 2018 Altså, what the actual fuck?? Jeg er dypt deprimert over det faktum at dette programmet er dødspopulært blant unge gutter og jenter. Det vi så i episode 5 var intet mindre enn et seksuelt overgrep, og det blir ikke kommentert en gang? TV3 er åpenbart overhodet ikke sitt samfunnsansvar bevisst. Hva lærer dette programmet ungdommen? Et par jenter har bestemt seg for at de skal ha trekant med én av mennene. De legger seg over ham. Han sier nei. De begynner å beføle kjønnsorganet hans, selv om han klart og tydelig fortsatt sier nei og tar bort hånden. Hånden hennes glir tilbake. De presser tungene sine inn i munnen hans. Han fortsetter med å si nei. I disse me too-tider gir hele sekvensen en sterk bismak. Hvordan hadde seerne reagert dersom rollene var omvendt? Dersom to store menn hadde lagt seg oppå en kvinne og bare ledd av henne mens hun sa klart og tydelig nei? Dersom de hadde fortsatt med å krafse på kjønnsorganet hennes? TV3 hadde ganske sikkert tatt affære. De hadde ganske sikkert kastet mennene ut av huset. Mange hadde ganske sikkert oppfordret jenta til å anmelde. Vi forsøker å lære ungdommen vår å sette grenser for seg selv. At et nei betyr nei. Det de unge guttene på 16 som ser «Ex on the beach» lærer, er at nei ikke får liv til å bety nei dersom du er gutt. At du i stedet forventes å bli kåt, fordi kroppen din blir kåt, og at jentene ikke tar deg seriøst hvis du sier nei. Anonymkode: 1b15b...5c6 48
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #404 Skrevet 29. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Digger Henrik! Allikevel synes jeg at han minner meg litt om Carl Aksel 😂 Anonymkode: 05c8c...a66 Jeg liker han ikke i det hele tatt. Jeg liker egentlig ingen av deltakerne spesielt godt, men Henrik synes jeg er en av de mest irriterende der inne. Anonymkode: 379c0...14f 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #405 Skrevet 29. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker han ikke i det hele tatt. Jeg liker egentlig ingen av deltakerne spesielt godt, men Henrik synes jeg er en av de mest irriterende der inne. Anonymkode: 379c0...14f Enig. Anonymkode: 5766e...b31
BerntHulken Skrevet 29. august 2018 #406 Skrevet 29. august 2018 Jeg har sett 3 klipp på til sammen 5 minutter på diverse nettsider, og tenkte bare "herregud, for noen ekle mennesker". Disse to brunettene som regelrett mobbet hun blonde, var bare vondt å se. I tillegg "skværer" de opp i et intervju, for så bare å rakke ned på henne igjen. Hun blonde virket 10 ganger mer reflektert og er 10 ganger penere enn de ekle mobberne av noen brunetter. Rett og slett kvalme og motbydelige både i personlighet og utseende. De må ha ekstremt lav selvfølelse for å komme med slikt dritt. 11
Sirah Skrevet 29. august 2018 #407 Skrevet 29. august 2018 På 28.8.2018 den 23.03, loveli skrev: Castingen er iallefall bra 😛 Altså, de har klart å få inn promiskuøse folk som faktisk tør å lage drama, ikke bare folk som SIER de er sånn men som ikke lever opp til det. Har skjedd i de fleste liknende grensesprengende programmer i alle år. Og Melina har selvinnsikt, overrasket over hvor godt hun tok kommentaren om hvor overdramatisk hun er. Enig. Der ble jeg positivt overrasket. Ellers er jeg enig i alt som er skrevet her. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #408 Skrevet 29. august 2018 Episode 6.... Trodde ikke episode 1 kunne overgås. Må være det sjukeste i norsk reality noensinne. Anonymkode: bb964...d16 8
Missyme2 Skrevet 29. august 2018 #409 Skrevet 29. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, what the actual fuck?? Jeg er dypt deprimert over det faktum at dette programmet er dødspopulært blant unge gutter og jenter. Det vi så i episode 5 var intet mindre enn et seksuelt overgrep, og det blir ikke kommentert en gang? TV3 er åpenbart overhodet ikke sitt samfunnsansvar bevisst. Hva lærer dette programmet ungdommen? Et par jenter har bestemt seg for at de skal ha trekant med én av mennene. De legger seg over ham. Han sier nei. De begynner å beføle kjønnsorganet hans, selv om han klart og tydelig fortsatt sier nei og tar bort hånden. Hånden hennes glir tilbake. De presser tungene sine inn i munnen hans. Han fortsetter med å si nei. I disse me too-tider gir hele sekvensen en sterk bismak. Hvordan hadde seerne reagert dersom rollene var omvendt? Dersom to store menn hadde lagt seg oppå en kvinne og bare ledd av henne mens hun sa klart og tydelig nei? Dersom de hadde fortsatt med å krafse på kjønnsorganet hennes? TV3 hadde ganske sikkert tatt affære. De hadde ganske sikkert kastet mennene ut av huset. Mange hadde ganske sikkert oppfordret jenta til å anmelde. Vi forsøker å lære ungdommen vår å sette grenser for seg selv. At et nei betyr nei. Det de unge guttene på 16 som ser «Ex on the beach» lærer, er at nei ikke får liv til å bety nei dersom du er gutt. At du i stedet forventes å bli kåt, fordi kroppen din blir kåt, og at jentene ikke tar deg seriøst hvis du sier nei. Anonymkode: 1b15b...5c6 Enig!! dette var et direkte overgrep og jentene burde blitt kastet ut. Hadde det vært motsatt kjønn hadde de blitt kastet ut på dagen. 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #410 Skrevet 29. august 2018 Jeg forsvarer selvfølgelig ikke på noen måte det de to damene gjorde, de gikk langt over streken. Men la meg bare si: Hvis Daniel virkelig mislikte det, så kunne han reist seg opp og gått derfra. Noen sammenligner det med en kvinne som har to menn oppå seg - kvinnen ville ikke fysisk klart å gå, fordi mennene er sterkere enn henne. Daniel kunne dyttet dem bort og gått tilbake til de andre. Anonymkode: 778fd...7ff 18
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #411 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsvarer selvfølgelig ikke på noen måte det de to damene gjorde, de gikk langt over streken. Men la meg bare si: Hvis Daniel virkelig mislikte det, så kunne han reist seg opp og gått derfra. Noen sammenligner det med en kvinne som har to menn oppå seg - kvinnen ville ikke fysisk klart å gå, fordi mennene er sterkere enn henne. Daniel kunne dyttet dem bort og gått tilbake til de andre. Anonymkode: 778fd...7ff Nå sa han flere ganger nei og dyttet bort de begge to. Er ikke nei et nei uansett kjønn? En mann trenger absolutt ikke å være sterk nok til å dytte bort to kvinner heller, SÅ stor forskjell er det altså ikke på kjønn. Anonymkode: 7200c...d7e 11
Gjest Malika Skrevet 30. august 2018 #412 Skrevet 30. august 2018 (endret) Oh. Daniel. Den misfortsåtte. "Jeg er så kjekk at drama kommer til meg, det er ikke jeg som skaper drama". Det spørsmålet jeg stiller meg er hva i huleste er det de jentene ser i den monotont pratende bergenseren uten humor og temmelig tett pappskalle. Han er 27-28 år og jeg har ikke sett et eneste sjarmerende trekk, eller noe som tilsier personlighet. Men jeg digger det! Jeg elsker dette! Jeg kan knapt vente til neste episode! Såpass at at jeg har PREMIUM på Dplay! And Henrik is my man ❤️ Det eneste som trekker ned på ham er den steinharde og tente kroppen. Endret 30. august 2018 av Malika
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #413 Skrevet 30. august 2018 Hvis disse menneskene er representative for sin generasjon, er det ikke håp for menneskeheten Anonymkode: f3d6d...f4f 9
Gjest Malika Skrevet 30. august 2018 #415 Skrevet 30. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger Henrik! Allikevel synes jeg at han minner meg litt om Carl Aksel 😂 Anonymkode: 05c8c...a66 Virkelig? Ser du ikke hva som skiller disse to?
penny_ Skrevet 30. august 2018 #416 Skrevet 30. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå sa han flere ganger nei og dyttet bort de begge to. Er ikke nei et nei uansett kjønn? En mann trenger absolutt ikke å være sterk nok til å dytte bort to kvinner heller, SÅ stor forskjell er det altså ikke på kjønn. Anonymkode: 7200c...d7e Men nå sa han jo også at han ikke stoppet kyssingen fordi han likte det eller at det var godt eller noe slikt. 8
Christy89 Skrevet 30. august 2018 #417 Skrevet 30. august 2018 Jeg blir helt sjokkert over at TvNorge vil vise et så trashy program! Har ikke giddet å sett så mye, men det jeg har sett så blir jeg helt Reality blir bare verre og verre. Hva blir det neste? Om man i det hele tatt kan toppe dette? Familien må være skikkelig stolte Synes det er rart disse to jentene bare kunne tvinge seg på han og ikke få tilsnakk av produksjonen? Hadde det vært to menn som ikke tok nei for et nei, så hadde det blitt ramaskrik og oppslag i mediene. 6
Leneol Skrevet 30. august 2018 #418 Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, Christy89 skrev: Jeg blir helt sjokkert over at TvNorge vil vise et så trashy program! Har ikke giddet å sett så mye, men det jeg har sett så blir jeg helt Reality blir bare verre og verre. Hva blir det neste? Om man i det hele tatt kan toppe dette? Familien må være skikkelig stolte Synes det er rart disse to jentene bare kunne tvinge seg på han og ikke få tilsnakk av produksjonen? Hadde det vært to menn som ikke tok nei for et nei, så hadde det blitt ramaskrik og oppslag i mediene. Helene har svart på voldtektsanklagene i bloggen sin http://helenehima.blogg.no/ Jeg synes heller ikke det er voldtekt, han kunne bare reist seg, selvfølgelig ikke ok at de tafser sånn. 1
Christy89 Skrevet 30. august 2018 #419 Skrevet 30. august 2018 49 minutter siden, Leneol skrev: Helene har svart på voldtektsanklagene i bloggen sin http://helenehima.blogg.no/ Jeg synes heller ikke det er voldtekt, han kunne bare reist seg, selvfølgelig ikke ok at de tafser sånn. Ikke voldtekt, men de gikk over streken. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #420 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, Christy89 skrev: Jeg blir helt sjokkert over at TvNorge vil vise et så trashy program! Har ikke giddet å sett så mye, men det jeg har sett så blir jeg helt Reality blir bare verre og verre. Hva blir det neste? Om man i det hele tatt kan toppe dette? Familien må være skikkelig stolte Synes det er rart disse to jentene bare kunne tvinge seg på han og ikke få tilsnakk av produksjonen? Hadde det vært to menn som ikke tok nei for et nei, så hadde det blitt ramaskrik og oppslag i mediene. Problemet er at disse ungdommene ikke blir slik av seg selv, så du skal ikke se bort fra at foreldrene er nettopp stolte 🙄 Anonymkode: b4e16...603 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå