Gå til innhold

Gjemte en reke i huset hans og nå finner jeg den ikke!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.8.2018 den 16.50, Sala Q skrev:

Og nå reker den gatelangs...

 

Dette minner om en historie (og jeg husker ikke om det var på KG jeg leste den) om hun som hadde puttet reker oppi skjeden og trodde at hun var gravid eller om hun var gravid og mente hun hadde født en hel haug med reker ... eller noe sånt. Det var noe med reker og gravid og sånn. Aaargh irriterer meg at jeg ikke husker eksakt, men jeg tror det var her på KG for mange år siden.

Den historien du nevner @Atea er en gammel vandrehistorie som har sirkulert i mange år. Husker at jeg hørte om det lenge før jeg hadde hørt om KG. 

Haha, klassiker. Jeg husker den historien; her er den!

https://www.snopes.com/fact-check/lobster-love/

Anonymkode: 4b4f4...ba2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.8.2018 den 14.16):

Jeg og sambo hadde en stygg krangel som endte i brudd og som hevn gjemte jeg en reke i huset hans før jeg dro. Så noen dager etterpå tok han kontakt og vi snakka ut om det og bestemte oss for å prøve på nytt! Jeg har nå flyttet tilbake og har prøvd å finne reka før den begynner å stinke, men jeg husker ikke hvor jeg gjemte den!!! Er litt over en uke siden nå og jeg har hatt vinduene på vidt gap hele tiden i fineværet for å unngå at han merker noe lukt men er jo bare et tidsspørsmål før hele huset begynner å stinke. 

Hva skal jeg gjøre??? :( 

Anonymkode: 9294f...803

Fant du reka?

Anonymkode: a4e60...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...