Gå til innhold

Gjemte en reke i huset hans og nå finner jeg den ikke!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har reket videre......

Anonymkode: 8c4e2...72b

Som reker vanligvis gjør. De reker og reker. Ikke til å holde styr på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, COSL Innovator skrev:

Er det mannen din som lusker rundt med en reke i hagen til naboen deres?

Vet noen hvor jeg finner den tråden eller hva tittelen var?

Anonymkode: 76602...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på rekeguiden.no i stedet. Der reker det mange kloke hoder rundt om kring som kan gi tips, og så plutselig euREKA, så husker du hvor den ligger! Bare husk at du må rek(k)e det før midnatt! 

Anonymkode: f8eb3...a2d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den gamle tråden, var det ikke om en som hadde gjemt reker i huset til eksen da han gjorde det slutt etter å ha fått seg en ny dame. Hun gjemte reker i gardinstengene og lukten ble så intens at han og hans nye samboer så seg nødt til å selge huset. De fikk ingen bud, så hun la inn et bud (via en stråmann?) på under prisantydning og fikk kjøpt huset. 

En reke er vel lett å sniffe seg frem til? Må ikke gi "gode råd" til bitre ekser ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den har reket videre......

Anonymkode: 8c4e2...72b

Og nå reker den gatelangs...

 

Dette minner om en historie (og jeg husker ikke om det var på KG jeg leste den) om hun som hadde puttet reker oppi skjeden og trodde at hun var gravid eller om hun var gravid og mente hun hadde født en hel haug med reker ... eller noe sånt. Det var noe med reker og gravid og sånn. Aaargh irriterer meg at jeg ikke husker eksakt, men jeg tror det var her på KG for mange år siden.

Den historien du nevner @Atea er en gammel vandrehistorie som har sirkulert i mange år. Husker at jeg hørte om det lenge før jeg hadde hørt om KG. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at jeg leste noe her ganske nylig om en som gikk gjennom hagen til naboen med en reke?? Eller har jeg drømt? 

Anonymkode: 76602...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sala Q said:

Og nå reker den gatelangs...

 

Dette minner om en historie (og jeg husker ikke om det var på KG jeg leste den) om hun som hadde puttet reker oppi skjeden og trodde at hun var gravid eller om hun var gravid og mente hun hadde født en hel haug med reker ... eller noe sånt. Det var noe med reker og gravid og sånn. Aaargh irriterer meg at jeg ikke husker eksakt, men jeg tror det var her på KG for mange år siden.

Den historien du nevner @Atea er en gammel vandrehistorie som har sirkulert i mange år. Husker at jeg hørte om det lenge før jeg hadde hørt om KG. 

Ok, ja sikkert en vandrehistorie, jeg tok den ikke som en sannhet heller, mer som underholdning. 

En reke lukter ikke stort, vi, jeg og par gjester, overså noen rekeskall i en papirpose som ikke var lukket ute på verandaen, men lukten var ikke påtrengende sur før man kom helt inntil selv om det hadde gått fjorten dager eller tre uker. Ikke summet det av fluer rundt heller. Men været hadde sikkert en del å si, tørt og fint på våren. 

Bra å koke kraft på rekeskall. En reke vil tørke inn rimelig fort hvis den havner for eksempel under en sofa, og før det vil man merke lukta. Må innrømme at jeg ikke fikk lyst på reker i dag. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gasellen skrev:

Du kan høre med Sissel Grana? 

Hun er dyretolk som kommuniserer med døde dyr. Kanskje hun kan kontakte reka?

 

https://sisselgrana.no/

Haha! Beste forslaget! 

Hvoor eeer duuu lille reeke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at jeg leste noe her ganske nylig om en som gikk gjennom hagen til naboen med en reke?? Eller har jeg drømt? 

Anonymkode: 76602...bb0

Det stemmer!! Det var noe om en nabo med reke!! 😂😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Meadow skrev:

Haha! Beste forslaget! 

Hvoor eeer duuu lille reeke?

"Reka sier han er veldig takknemmelig for at du leter ett han" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var så full at hun ikke husker hvor hun la reken, men ikke så full at hun ikke husker at hun gjorde det.
Hun har hatt alle vinduene på vidt gap hele den siste uken, selv om det har vært kaldere, ekstremvind og storm over så og si hele Norge denne uken.
Hun har også klart å skaffe seg en hund knappe timen etter det ble foreslått, av eiere som på lykksalig vis skal ut på en mandag.
I call fake...

Anonymkode: f28f8...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reker er kjent for å tiltrekke seg både edderkopper, mus og biller, så du bør finne den reka rimelig fort. Har du kanskje gjemt reka oppi rompa til kjæresten din mens han sov tro? Her er det mange muligheter. Skadedyrskontroll og Sissel Gran bør kontaktes umiddelbart. 

Anonymkode: aa536...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.8.2018 den 16.50, Sala Q skrev:

Dette minner om en historie (og jeg husker ikke om det var på KG jeg leste den) om hun som hadde puttet reker oppi skjeden og trodde at hun var gravid eller om hun var gravid og mente hun hadde født en hel haug med reker ... eller noe sånt. Det var noe med reker og gravid og sånn. Aaargh irriterer meg at jeg ikke husker eksakt, men jeg tror det var her på KG for mange år siden.

Den der er fra Paradise Hotel, og klippet vant Gullrutens TV-øyeblikk 😂

https://www.dagbladet.no/kultur/arets-tv-oyeblikk-er-en-vandrehistorie-om-en-hummer-dildo-og-rekefodsel/63334078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på Rekerommet! Sorry, mente lekerommet. Skriveleif.

Anonymkode: bcd57...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Den der er fra Paradise Hotel, og klippet vant Gullrutens TV-øyeblikk 😂

https://www.dagbladet.no/kultur/arets-tv-oyeblikk-er-en-vandrehistorie-om-en-hummer-dildo-og-rekefodsel/63334078

:fnise:  Morsom historie da.

Men jeg tror ikke jeg har fått den fra PH, for det så jeg ikke på. Jeg har nok lest eller hørt om den andre steder, men siden den er en vandrehistorie så har den nok versert flere steder. 

Kjenner jeg blir litt kvalm av hele greia, og jeg ser det helle for meg, noen ganger er det en forbannelse å ha for mye fantasi... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...