Gå til innhold

Gjemte en reke i huset hans og nå finner jeg den ikke!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo hadde en stygg krangel som endte i brudd og som hevn gjemte jeg en reke i huset hans før jeg dro. Så noen dager etterpå tok han kontakt og vi snakka ut om det og bestemte oss for å prøve på nytt! Jeg har nå flyttet tilbake og har prøvd å finne reka før den begynner å stinke, men jeg husker ikke hvor jeg gjemte den!!! Er litt over en uke siden nå og jeg har hatt vinduene på vidt gap hele tiden i fineværet for å unngå at han merker noe lukt men er jo bare et tidsspørsmål før hele huset begynner å stinke. 

Hva skal jeg gjøre??? :( 

Anonymkode: 9294f...803

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er puttet inn i den hule gardinstanga. Hilsen klarsynt.

(Har dette fra en historie fra gammelt av, trenger ikke å stemme.)

Anonymkode: cf2ab...8a6

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og sambo hadde en stygg krangel som endte i brudd og som hevn gjemte jeg en reke i huset hans før jeg dro. Så noen dager etterpå tok han kontakt og vi snakka ut om det og bestemte oss for å prøve på nytt! Jeg har nå flyttet tilbake og har prøvd å finne reka før den begynner å stinke, men jeg husker ikke hvor jeg gjemte den!!! Er litt over en uke siden nå og jeg har hatt vinduene på vidt gap hele tiden i fineværet for å unngå at han merker noe lukt men er jo bare et tidsspørsmål før hele huset begynner å stinke. 

Hva skal jeg gjøre??? :( 

Anonymkode: 9294f...803

Nice try.

Anonymkode: bcd57...f25

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville kontaktet klubben for de med manglende korttidsminne og bedt om å bli formann. 

Man glemmer ikke noe sånt, med mindre man er full i gjerningsøyeblikket eller gjør sånt ofte. 

Anonymkode: 25bdc...903

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Du bør fortelle ham det, sånn at han vet du er en sånn type person som hevner deg når det blir brudd. Hvem vet hva du finner på neste gang det blir slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nice try.

Anonymkode: bcd57...f25

Det finnes folk som gjør sånt. Dette til orientering.

Anonymkode: cf2ab...8a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Det finnes folk som gjør sånt. Dette til orientering.

Anonymkode: cf2ab...8a6

De som er mer avanserte, fyller Novotsjok på en parfymeflaske og legger dette i en park.

Anonymkode: cf2ab...8a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Det er IKKE tull! Vet det var kjempebarnslig gjort av meg, jeg hadde drukket og var sint og såret. Var ikke en gjennomtenkt beslutning liksom. Har lett alle steder jeg kan komme på, også gardinstengene. Finner den ikke noe sted! Har merka at det lukter litt råttent i stua men har som sagt hatt vinduene på vidt gap. Vil jo helst ikke vente til den begynner å stinke skikkelig før jeg finner den.. er det noen jeg kan ringe? rengjøringsbyrå f.eks?

Anonymkode: 9294f...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. Det er IKKE tull! Vet det var kjempebarnslig gjort av meg, jeg hadde drukket og var sint og såret. Var ikke en gjennomtenkt beslutning liksom. Har lett alle steder jeg kan komme på, også gardinstengene. Finner den ikke noe sted! Har merka at det lukter litt råttent i stua men har som sagt hatt vinduene på vidt gap. Vil jo helst ikke vente til den begynner å stinke skikkelig før jeg finner den.. er det noen jeg kan ringe? rengjøringsbyrå f.eks?

Anonymkode: 9294f...803

Den tørker jo inn etterhvert da. Eller prøv Norske Redningshunder eller lignende.

Anonymkode: cf2ab...8a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kokt, skrellet reke vil tørke inn før den stinker for mye. Det er rekeskall som er skikkelig helvete. 

Anonymkode: 25bdc...903

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kokt, skrellet reke vil tørke inn før den stinker for mye. Det er rekeskall som er skikkelig helvete. 

Anonymkode: 25bdc...903

Den var ikke skrelt :( en hel reke liksom.. ååh går det an å bli så dum?? 

Takk for tips om redningshunder, en av naboene har hund som jeg sikkert får låne!! 

Anonymkode: 9294f...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes folk som gjør sånt. Dette til orientering.

Anonymkode: cf2ab...8a6

Var ikke det jeg siktet til. Om reka hadde ligget der over en uke, er man ikke bekymret for "når den begynner å stinke"

Anonymkode: bcd57...f25

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...